Otevirani kufru za jizdy
Moderátor: peta.smolik
Otevirani kufru za jizdy
Cau, resim zajimavej problem .. za jizdy se mi otevira zamek skla na patych dverich. Mam samostatne otevirany sklo, a proste se ozve cvak a slysim jak odskoci. Zkousel sem zamek vycistit a nepomohlo to. Pak se mi zaclo stavat, ze mikrospinac na madle misto otevreni celych dveri kufru otevre jen okno! Totalni haluz. Kufr sem musel otevrit spinacem na klicku. Je mi jasny ze to bude nakej pruser v elektrice, ale vubec netusim kde hledat ...
- Reklama
Re: Otevirani kufru za jizdy
Jo znám,
toto jsem řešil cca před dvouma měsícema (je to tady i někde na fóru). Problém je v madle (liště) co otevírá celé víko kufru, konkrétně v tištěných spojích, kde jsou mikrospínače. Jeden jsem měl totálně vyhnilej. Po doslovném rozřezání celého madla a následné výměně mikrospínače za jiný (běžný co je v nějakém dálkovém ovládání, nebo podobně a dá se i koupit za pár korun) vše funguje naprosto bez problémů
Nicméně oprava je levná, nicméně né rozohodně jednoduchá, protože celé madlo (ačkoliv jde poměrně rychle sundat) je jeden celek a je nerozdělatelné. Tak že dvě možnosti:
a) sundat a koupit nové (cena bude určitě v tisících a z vrakáče to dle mě nemá cenu, protože to bude podobné)
a nebo za b) ji rozpárat jako já a vyměnit vadný mikrospínač. Já šel touto možností a povedlo se.
toto jsem řešil cca před dvouma měsícema (je to tady i někde na fóru). Problém je v madle (liště) co otevírá celé víko kufru, konkrétně v tištěných spojích, kde jsou mikrospínače. Jeden jsem měl totálně vyhnilej. Po doslovném rozřezání celého madla a následné výměně mikrospínače za jiný (běžný co je v nějakém dálkovém ovládání, nebo podobně a dá se i koupit za pár korun) vše funguje naprosto bez problémů
Nicméně oprava je levná, nicméně né rozohodně jednoduchá, protože celé madlo (ačkoliv jde poměrně rychle sundat) je jeden celek a je nerozdělatelné. Tak že dvě možnosti:
a) sundat a koupit nové (cena bude určitě v tisících a z vrakáče to dle mě nemá cenu, protože to bude podobné)
a nebo za b) ji rozpárat jako já a vyměnit vadný mikrospínač. Já šel touto možností a povedlo se.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Otevirani kufru za jizdy
Mám stejný problém rozjedu se a po chvíli cvak a kufr se odevře zatím jsem přenastavil zamčení kufru v
menu.Kufr zamčen drží a otevírám dálkou na klíči (samostatné otevření pátých dveří). Až bude teplo budu muset taky na to kouknout,ale je to jak psal kolega výše viz. odkaz ,mikrospínač jde použít z myši na PC.
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... ight=madlo" onclick="window.open(this.href);return false;
menu.Kufr zamčen drží a otevírám dálkou na klíči (samostatné otevření pátých dveří). Až bude teplo budu muset taky na to kouknout,ale je to jak psal kolega výše viz. odkaz ,mikrospínač jde použít z myši na PC.
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... ight=madlo" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Otevirani kufru za jizdy
Můj vůz to dělal po koupi jako na potvoru také, spínač a krycí guma hozeny do popelnice a dán mikrospínač v kovovou vačkou koupený v GMelektronic, celé zafixované tavnou pistolí a zablitý silikonem. Plast v madle jsem obblil silikonem a jezdim, a jezdim.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Otevirani kufru za jizdy
Takze u me to byla zarovicka osvetleni SPZ, ktera propalila tistak. No a zkratovalo se to tak krasne, ze se pak oteviral kufr nebo teda spis to okno kufru. Nastesti servisman sikovnej to opravil, petistovka v haji ale funguje to dal. Je teda uzasny ze zarovecka tam udelala docela solidni paseku.
Re: Otevirani kufru za jizdy
Jen tak pro zajímavost, kdo to měl rozebrané....Na pravé straně, kde je tišťák pro žárovku vedou né dvě cesty vodičů jako na levou stranu,ale 4. Koukal jsem na to proč tomu tak je. A zjistil jsem,že tišťák je jiný než v případě levé strany a to v tom, že má nějakou přípravu na vývod pro nějakou další součástku nebo na naletování dalších vodičů jedna strana této "přípravy" je spojena s kostrou a druhá je pomocí plochých vodičů dovedena až na centrální tišťák, kde je dále pomocí kabílů vyvedena až na konektor . Za konektorem dále nepokračuje, nicméně na něco to tam měli připravené otázka je na co asi?
Dál jsem narazil na madle zespodu také na pravé straně vedle žárovky jako načrtnutý čtverec cca o stranách 1x1cm, jako kdyby se i v tom plastu s něčím počítalo . otázka je co by tam tak mohlo být?
To jen tak na večer malá úvaha, možná to mám někde nafocené..
Dál jsem narazil na madle zespodu také na pravé straně vedle žárovky jako načrtnutý čtverec cca o stranách 1x1cm, jako kdyby se i v tom plastu s něčím počítalo . otázka je co by tam tak mohlo být?
To jen tak na večer malá úvaha, možná to mám někde nafocené..
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: Otevirani kufru za jizdy
Též jsem si toho všiml, ale nedával jsem tomu žádnou úvahu jelikož netuším jak elektrika funguje ... Že by mussolíni dostali nápad cpát tam parkovací kameru ale naposlední chvíli z toho sešlo?!Pavel II píše:Jen tak pro zajímavost, kdo to měl rozebrané....Na pravé straně, kde je tišťák pro žárovku vedou né dvě cesty vodičů jako na levou stranu,ale 4. Koukal jsem na to proč tomu tak je. A zjistil jsem,že tišťák je jiný než v případě levé strany a to v tom, že má nějakou přípravu na vývod pro nějakou další součástku nebo na naletování dalších vodičů jedna strana této "přípravy" je spojena s kostrou a druhá je pomocí plochých vodičů dovedena až na centrální tišťák, kde je dále pomocí kabílů vyvedena až na konektor . Za konektorem dále nepokračuje, nicméně na něco to tam měli připravené otázka je na co asi?
Dál jsem narazil na madle zespodu také na pravé straně vedle žárovky jako načrtnutý čtverec cca o stranách 1x1cm, jako kdyby se i v tom plastu s něčím počítalo . otázka je co by tam tak mohlo být?
To jen tak na večer malá úvaha, možná to mám někde nafocené..
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: Otevirani kufru za jizdy
Kamera mě taky napadla,ale bude to asi něco jednoduššího, ale fakt nevím co
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05