Mám zas další problém .
Kolísá mi volnoběh 250-900ot a někdy i chcípne. A za jízdy (třeba na dvojku) s plynem ve stejné poloze, autu kolísá výkon, jak bych přišlapával plyn a zase ho vracel zpět.
Už mě to stilo začíná pěkně srát. To auto mělo snad ve stadardní výbavě kufr plný závad...
Vstřikovače O.K., svíčky nové, ind.cívky nové, vyčištěná klapka, vzduch.filtr nový..... nervy v kýblu.
Nemáte prosím někdo nějakou zkušenost s touto stilovou závadou?
díky
kolísání výkonu motoru a volnoběhu
Moderátor: peta.smolik
kolísání výkonu motoru a volnoběhu
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: kolísání výkonu motoru a volnoběhu
Jeden kolega měl u seatu v prdeli, doslova, regulaci plynu.Jenže tam to blyo jednodušší, jako když kolotočář reguloval rychlost kolotoče deskou máčenou v kýbli.
Pokud má stilo elektronický pedál, hledal bych i tam chybu,a ukazuje na to i v té jedné poloze plynu. Nebo něco někde vyčistit.
Jsou to jen domněnky, třeba melu blbosti.
U škody 100 to je tak krásně jednoduché
Pokud má stilo elektronický pedál, hledal bych i tam chybu,a ukazuje na to i v té jedné poloze plynu. Nebo něco někde vyčistit.
Jsou to jen domněnky, třeba melu blbosti.
U škody 100 to je tak krásně jednoduché
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: kolísání výkonu motoru a volnoběhu
Chtělo by to diagnostiku, jestli tam nebude třeba chyba plyn. pedálu.
Motor máš od Fiatu nebo už ten novější od Oplu/GM-je tam už prý Egr a pokud je to jak u Jtd, tak to může dělat problémy. Nebo nemůže to být lamda? Mám teda Jtd a navíc bravo 1g takže závady u benzínů moc nesleduju.
Edit: Mrkni sem
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=9&t=15175
Motor máš od Fiatu nebo už ten novější od Oplu/GM-je tam už prý Egr a pokud je to jak u Jtd, tak to může dělat problémy. Nebo nemůže to být lamda? Mám teda Jtd a navíc bravo 1g takže závady u benzínů moc nesleduju.
Edit: Mrkni sem
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=9&t=15175
Naposledy upravil(a) vanDave dne 15 led 2014, 16:47, celkem upraveno 1 x.
Stilo MW 2003 JTD 85 kW
Re: kolísání výkonu motoru a volnoběhu
vanDave mi poslal tento odkaz problém s 1.6 no mazec uvidíte sami zkuste se ho optat třeba to vyřešil a poradí
http://www.youtube.com/watch?v=kdA6tlKyx7Q" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=kdA6tlKyx7Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: kolísání výkonu motoru a volnoběhu
V tom videu v komentářích pak psal, že to byla vadná řj-pokud jenom studený spoj na desce, tak lze opravit prohřátím na BGA stolici, v Vadná ECU motoru 1.6, možnosti opravy http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21609" onclick="window.open(this.href);return false; je o vadných řj 1.6 téma i s fotkou rozebrané řj.
Lubhol: nepíše ti to třeba na displeji někdy Loose connection (ztráta spojení)?
Kostřící body v motoru jsi čistil? Relé v desce u baterky jsou ok?-na kontaktech uvnitř relé nesmí být pecka.
Teď nevím kde to bylo, ale někdo musel dokonce dotáhnout do řj extra kostru přímo od svorky na baterce.
Případně bych zkusil za jízdy přes multiecuscan logovat hodnoty z plyn. pedálu, jestli to tam nějak neskáče.
Ale kvůli tomu by asi nechcípal motor.
Bordel s failure můžou dělat i zoxidovaný kontakty v osvětlení SPZ.
Engine fault 1.6
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=13452" onclick="window.open(this.href);return false;
Lubhol: nepíše ti to třeba na displeji někdy Loose connection (ztráta spojení)?
Kostřící body v motoru jsi čistil? Relé v desce u baterky jsou ok?-na kontaktech uvnitř relé nesmí být pecka.
Teď nevím kde to bylo, ale někdo musel dokonce dotáhnout do řj extra kostru přímo od svorky na baterce.
Případně bych zkusil za jízdy přes multiecuscan logovat hodnoty z plyn. pedálu, jestli to tam nějak neskáče.
Ale kvůli tomu by asi nechcípal motor.
Bordel s failure můžou dělat i zoxidovaný kontakty v osvětlení SPZ.
Engine fault 1.6
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=13452" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilo MW 2003 JTD 85 kW