Ahojte,
Na jar mám v pláne pustiť sa trošku do laku a celkovo do leštiacich prác.
Chcem sa spýtať či máte niekto skúsenosti s leštičkami a domácim leštením
Ja osobne mám vybranú dvojicu
http://www.rr-naradie.sk/proteco-lestic ... 3000ot-min
alebo
http://www.uni-max.sk/lesticka-cp-e/d/#
A ako leštidlo
http://www.motorove-oleje.sk/tvrdy-vosk-600ml/
Budem veľmi rád ak máte neaké nápady alebo skúsenosti a podelíte sa s nimi
Leštenie laku
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Leštenie laku
Zatím leštím ručně hadrem používám leštěnky Turtle WAX jen jeden druh myslím že bezbarvá na metalízy mi moc dlouho nevydržela,naleštit šla,ale za měsíc byla ta tam. Co jsem měl třeba Turtle WAX červenou tak 3-4 měsíce krásně držela (na rukou 2-3dny ) . Tady máš taky něco:
http://fiatbravaklub.com/fiat/diskuze/i ... &id=526577" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fiatbravaklub.com/fiat/diskuze/i ... &id=526577" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: Leštenie laku
Pozor neplést si VOSK s LEŠTĚNKOU... Je to buhužel dost častá chyba lidí kteří se o to nezajímají tak do hloubky a někteří z nich nedokážou pochopit nás pár jedinců, kteří do "hloupé autokosmetiky" nastrkají 10 tisíc když to stačí umýt jarovou vodou nebo projet myčkou ... Ale k tématu, je to dost velký rozdíl, spíš tak velký že se vymyká chápání našeho vesmíru , a každá věc dělá něco úplně jiného... Vosk funguje jako protekce laku před vnějšími vlivy (voda, hmyz, asfalt v drobné míře, atd...), aplikuje se na vysušenou a leštěnkou naleštěnou karoserii... Jednoduše vytvoří vrstvu která brání fuj fuj věcem dostat se přímo na lak...
Kdežto leštěnka (politura) funguje jen a pouze jako příprava laku pro vosk, pro větší galimatiáš pro neznalé existuje ještě jednofázová abrazivní, jednofázová neabrazivní a třífázová leštěnka (resp. dvoufázová, třetí fáze je voskování) ... Jednofáz abraziv. a třífázová vyhlazuje strukturu laku (škrábance, nerovnosti), neabrazivní pouze zbavuje lak případných nečistot které mohli zůstat po umytí a osušení... Všechny zanechávají drobnou vrstvičku která funguje jako drobná ochrana, ale výdrž se dá počítat v hodinách... Na strojní leštění je ideální třífázová leštěnka kde je kromě politury, jak jsem psal, součástí i čistič laku a vosk...
Jinak jako u všeho co se týká auta: "Podle toho kolik investuješ, podle toho budeš mít výsledky" ... Nepočítej s tím že s leštičkou za 2 tisíce (60E) a leštěnkou za 250 (10E) z obchoďáku dosáhneš nějakých výrazných výsledků jako vídáš na srazech nebo videích, tam je v kosmetice tolik peněz že to nedáme ani my dva dohromady z prodaných aut ...
Domácí leštění ano, pozor na prašnost prostřední a dostatečnou lubrikaci laku, jinak dosáhneš větších škod než užitku (spálené laky, místo leštění broušení...) ... A stou leštičkou, Rozhodně se nepouštět napoprví do abrazivní leštěnky, je téměr 100% šance že se něco po*ere, vím to z vlastní zkušenosti "odborníků" z mého okolí ...
Odrazovat tě od toho nechci, jen chci zabránit tomu aby se tu pak objevilo téma kde sháníš v okolí lakýru, jak jsem říkal, takových už tu bylo, je a bude nespočet a je zbytečné je rozšiřovat...
Pokud by byl zájem, můžu zkusit sepsat něco o základní péči o auto (rychlá péče, standartní péče, detailní péče a detailingová péče např. ), taky jsem to neznal a není to žádnej zločin ani hřích
Kdežto leštěnka (politura) funguje jen a pouze jako příprava laku pro vosk, pro větší galimatiáš pro neznalé existuje ještě jednofázová abrazivní, jednofázová neabrazivní a třífázová leštěnka (resp. dvoufázová, třetí fáze je voskování) ... Jednofáz abraziv. a třífázová vyhlazuje strukturu laku (škrábance, nerovnosti), neabrazivní pouze zbavuje lak případných nečistot které mohli zůstat po umytí a osušení... Všechny zanechávají drobnou vrstvičku která funguje jako drobná ochrana, ale výdrž se dá počítat v hodinách... Na strojní leštění je ideální třífázová leštěnka kde je kromě politury, jak jsem psal, součástí i čistič laku a vosk...
Jinak jako u všeho co se týká auta: "Podle toho kolik investuješ, podle toho budeš mít výsledky" ... Nepočítej s tím že s leštičkou za 2 tisíce (60E) a leštěnkou za 250 (10E) z obchoďáku dosáhneš nějakých výrazných výsledků jako vídáš na srazech nebo videích, tam je v kosmetice tolik peněz že to nedáme ani my dva dohromady z prodaných aut ...
Domácí leštění ano, pozor na prašnost prostřední a dostatečnou lubrikaci laku, jinak dosáhneš větších škod než užitku (spálené laky, místo leštění broušení...) ... A stou leštičkou, Rozhodně se nepouštět napoprví do abrazivní leštěnky, je téměr 100% šance že se něco po*ere, vím to z vlastní zkušenosti "odborníků" z mého okolí ...
Odrazovat tě od toho nechci, jen chci zabránit tomu aby se tu pak objevilo téma kde sháníš v okolí lakýru, jak jsem říkal, takových už tu bylo, je a bude nespočet a je zbytečné je rozšiřovat...
Pokud by byl zájem, můžu zkusit sepsat něco o základní péči o auto (rychlá péče, standartní péče, detailní péče a detailingová péče např. ), taky jsem to neznal a není to žádnej zločin ani hřích
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí