V prvom rade, nebol som v servise na garancke. Ale bol som tam davat lakovat nejaku oderku z parkoviska, tym padom tam bolo auto cez noc. Pri preberani mi prijmaci technik ukazoval co a ako, okrem tej lakovacky mi este nad ramec kompletne vycistili auto, znutra, zvonka, spravili mi nejaku zakladnu prehliadku kde bol vysledok OK, s odporucanim ist k nim pri 30000, a cez noc mi dali nabit baterku - bolo treba zevraj...Verim tomu, lebo jazdim dost kratkych tras.
Tiez byvam v bytovke, ale vybrat baterku z auta mi necini vacsi problem. Nabijacku mam len nejaku tescovu za 4 eura v akcii, k tomu multimeter tiez sa da kupit do 10 euro postacujuci. Potom uz len destilka a drobne know-how co si nastudujes aj z internetu. Ked som ju pred zimou vybral za ucelom dobitia, tak mala 50% trebars a nemal som najmensi problem pri startovani ani inac.Cize na funkciu to proste vplyv zatial nemalo.Tiez som predchadzajuce auta neriesil a len som sa vozil, baterka origo magneti mareli v punte vydrzala 7 rokov aj bez udrzby.
Mojho tatka tak natiahli vo VW, ze mu po 3 rokoch vymenili baterku v Pole, ze je uz zla
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Zase dnesne auta pokial maju problem s elektrikou robia ine psie kusy. Poznam niekolko pripadov, ked dokonca to skoncilo predajom hlboko pod cenu - mazda 6, chlapik co to kupil presne vedel co robit - dal tam novu silnejsiu baterku a auto chodi bezchybne. Takze si vyber
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, bud investuj trocha usilia, alebo sa nato vykasli. Neviem aky je vo finale rozdiel, pre ten dobry pocit som isiel tou prvou cestou, ze mam vsetko tip top, preto aj radsej si spravim pokial mozno na aute sam veci a viem, ze to je neodflaknute.