Diaľkové na centrál
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Diaľkové na centrál
A ty máš manuál ve slovenštině?Nemáš ho náhodou v pdf-ku?
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
- Reklama
Re: Diaľkové na centrál
Teď jsem hledal na netu a není náhodou ten přijímač ve stropním světle ve předu mezi řidičem a spolujezdcem?
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
- Petrik
- Fiaťák
- Příspěvky: 91
- Registrován: 23 úno 2013, 15:27
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diaľkové na centrál
tam zvykne byť anténa prijímača centrály ale modul je úplne inde ked dobre viem... ja mám unicentrálu
Punto MK1 1,1 S 40kW/54k r.v.96
Re: Diaľkové na centrál
U Mk1 je ŘJ centralu v kaslíku před spolujezdcem,nahoře pod takovým deklíkem.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Diaľkové na centrál
Myslíš zde?Já tu mám jen dvě pojisty a dvě relátka.Nic jiného jsem tu nenašel.Žádný konektor.
- Přílohy
-
- IMG_0093.jpg (45.73 KiB) Zobrazeno 6164 x
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
Re: Diaľkové na centrál
to žluté rele je od centralu.Je to vlastně ŘJ centralu.Někde mam i schema až ho najdu dam ho sem.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: Diaľkové na centrál
Ja som montoval dialku do MK2 no ked nemas nejake skusenosti s elektrotechnikou a multimetrom nepustal by som sa do montovania UNI dialkoveho ... robil som to prvy krat a stalo ma to 6 hodin roboty
ale ak mas aspon zaklady ako pracovat a zistovat kade ide prud ked odomknes a zamknes zamok dveri tak to mozes vyskusat.
Navody ktore tu pisu ludia si moc nepozeraj, max to kde hladat kable pretoze som o tom studoval niekolko dni ake farby kablov mam napojit a nakoniec po rozobrati som zistil ze farby su uplne ine ako ludia pisali. Takze preto treba ten multimeter nech si zistis ktore kable mas pripojit na ake od UNI dialky.
Drzim palce daj vediet ako to dopadlo ak sa do toho pustis
ale ak mas aspon zaklady ako pracovat a zistovat kade ide prud ked odomknes a zamknes zamok dveri tak to mozes vyskusat.
Navody ktore tu pisu ludia si moc nepozeraj, max to kde hladat kable pretoze som o tom studoval niekolko dni ake farby kablov mam napojit a nakoniec po rozobrati som zistil ze farby su uplne ine ako ludia pisali. Takze preto treba ten multimeter nech si zistis ktore kable mas pripojit na ake od UNI dialky.
Drzim palce daj vediet ako to dopadlo ak sa do toho pustis
Punto Sporting 1.2 16v 59kW r.v 2000
- Petrik
- Fiaťák
- Příspěvky: 91
- Registrován: 23 úno 2013, 15:27
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diaľkové na centrál
presne tak tak ako píše Romandinho ked v tom nemá niekto skúsenosti tak sa v tom stratí ... ja som to tiež montoval 6 hodín ako elektriku som mal raz dva ale ten systém tam namontovať mi trvalo dlho tam v tom kastlíku je druhá poistková skriňa a aj to relé na centrálne zamykanie ale iba klúčom na dialkové zvykne byť v kufri ten prijímač
- Přílohy
-
- do.JPG (103.74 KiB) Zobrazeno 6155 x
Punto MK1 1,1 S 40kW/54k r.v.96
Re: Diaľkové na centrál
Zdravím, koupil jsem dálku zde uvedenou RC302, byl by někdo z Brna a okolí ochotný pomoct, nebo přímo zapojit ? Samozřejmě že ne zadarmo. Je to do MK2. Díky
Re: Diaľkové na centrál
Vyštrachal jsem kdesi v zákoutích disku podklady které jsem použil při vestavbě centrálu. Třeba se to bude někomu hodit.
Body computer(M01) pinout here:
Here are the functions and pinout on the Punto Mk2 body computer (petrol model) that may be of use to others:
Body computer functions include:
Receiving control signals from switches
Activating indicators, courtesy lamps, etc.
Acquiring, converting and transmitting signals to the CAN-bus (ABS, fuel level, etc.)
Managing fault diagnosis of the connectors involved and transmitting to the CAN-bus
Control of exterior lighting via semiconductors or relays
Function checks - faults signalled to instrument panel via CAN-bus
Body Computer connector A
1 Left hand door open switch
2 Left side indicator repeater lamp
3 Right rear indicator lamp
4 Fuel level sensor (+)
5 Left tail lamp
6 Right tail lamp
7 Alarm sensor serial line
8 Left front door lock - open signal
9 Not connected
10 Autoclose serial line (may be for electric windows)
11 Right hand door open switch
12 Left rear indicator lamp
13 Right side indicator repeater lamp
14 Handbrake "on" switch
15 Fuel level sensor (-)
16 Left rear door lock - open signal
17 Right front door lock - release signal
18 K-line aggregate 3
19 Not connected
20 Not connected
21 Courtesy lamp timer control
22 Right hand brake lamp
23 Courtesy lamp supply
24 Left front door lock - release signal
25 Right front door lock - open signal
26 Left rear door lock - open signal
27 Alarm sensor supply
28 Not connected
29 Not connected
30 Not connected
31 Left rear fog lamp
32 Left hand brake lamp
33 Boot lamp supply
34 Left front door lock - locking signal
35 Right front door lock - locking signal
36 Boot open switch
37 Not connected
38 Not connected
39 Not connected
40 Not connected
Body Computer connector B (EOBD socket)
1 K-line ABS control unit
2 Not connected (standardUS)
3 K-line Air bag control unit
4 Power earth
5 Signal earth
6 CAN-bus B
7 K-line engine ECU, auto-transmission
8 K-line immobilizer
9 Preparation for aggregates 1 (dashboard)
10 Not connected (standardUS)
11 Anti-theft device (alarm)
12 Preparation for aggregates 2 (front)
13 Preparation for aggregates 3 (rear)
14 CAN-bus A
15 Not connected (L-line)
16 Supply
Body Computer connector C
1 Reversing signal for steering column switch
2 Not connected
3 Screen
4 Immobiliser CODE aerial
5 Immobiliser CODE aerial
6 ABS serial line
7 Speedometer signal from ABS
8 Front fog lamps relay R14
9 Main beam relay R2
10 INT supply for speedometer generator
11 Not connected
12 Not connected
13 Headlamp washer switch on column
14 Headlamp washer relay R17
15 Earth for speedometer generator
16 K-line for ABS
17 Speedometer signal from pulse generator
18 Brake fluid level sensor
19 Alternator +D signal
20 K-line for ECU diagnostics
21 RF aerial earth (another source states pin C3)
22 Not connected
23 Not connected
24 Bonnet open switch
25 Alarm siren serial line
26 CAN-bus A for electric steering
27 CAN-bus B for electric steering
28 Repeater for speedometer signal
29 ISO5 interface - immobiliser and ECU
30 Right front sidelight
31 RF aerial (another source states pin C1)
32 Not connected
33 Not connected
34 Alarm supply (alarm siren)
35 Preparation for aggregates 2 (K-line for diagnosis)
36 CAN-bus A from ECU
37 CAN-bus B from ECU
38 Left front indicator
39 Right front indicator
40 Left front sidelight
Body Computer connector Y (connects directly pin for pin to plug X on driver fusebox)
1 Central locking supply
2 Top brake lamp signal (ponit between switch and lamp)
3 Reversing signal (point between switch and lamp)
4 Not connected
5 CAN-bus B to fusebox connectors E5 (radio) and D28
6 Heated rear window relay R11
7 CAN-bus A to fusebox connectors E17 (radio) and D10
8 Dipped headlamp relay R1
9 INT supply for body computer (ignition on, before F37)
10 Door locking motors
11 Door unlocking motors
12 Light system supply from ignition switch
13 INT supply for Instrument panel connector (ignition on after F37)
14 Sunroof, electric windows relay R13
15 Heater controls and cigar lighter illumination and number plate lamps
16 Not connected
17 Services / SMBT services supply
18 Body computer supply (immob., CAN-bus, sidelight, rear fog lamp)
19 Supply for indicators, hazards, instrument panel connector (via F53)
20 Central locking earth
Body computer(M01) pinout here:
Here are the functions and pinout on the Punto Mk2 body computer (petrol model) that may be of use to others:
Body computer functions include:
Receiving control signals from switches
Activating indicators, courtesy lamps, etc.
Acquiring, converting and transmitting signals to the CAN-bus (ABS, fuel level, etc.)
Managing fault diagnosis of the connectors involved and transmitting to the CAN-bus
Control of exterior lighting via semiconductors or relays
Function checks - faults signalled to instrument panel via CAN-bus
Body Computer connector A
1 Left hand door open switch
2 Left side indicator repeater lamp
3 Right rear indicator lamp
4 Fuel level sensor (+)
5 Left tail lamp
6 Right tail lamp
7 Alarm sensor serial line
8 Left front door lock - open signal
9 Not connected
10 Autoclose serial line (may be for electric windows)
11 Right hand door open switch
12 Left rear indicator lamp
13 Right side indicator repeater lamp
14 Handbrake "on" switch
15 Fuel level sensor (-)
16 Left rear door lock - open signal
17 Right front door lock - release signal
18 K-line aggregate 3
19 Not connected
20 Not connected
21 Courtesy lamp timer control
22 Right hand brake lamp
23 Courtesy lamp supply
24 Left front door lock - release signal
25 Right front door lock - open signal
26 Left rear door lock - open signal
27 Alarm sensor supply
28 Not connected
29 Not connected
30 Not connected
31 Left rear fog lamp
32 Left hand brake lamp
33 Boot lamp supply
34 Left front door lock - locking signal
35 Right front door lock - locking signal
36 Boot open switch
37 Not connected
38 Not connected
39 Not connected
40 Not connected
Body Computer connector B (EOBD socket)
1 K-line ABS control unit
2 Not connected (standardUS)
3 K-line Air bag control unit
4 Power earth
5 Signal earth
6 CAN-bus B
7 K-line engine ECU, auto-transmission
8 K-line immobilizer
9 Preparation for aggregates 1 (dashboard)
10 Not connected (standardUS)
11 Anti-theft device (alarm)
12 Preparation for aggregates 2 (front)
13 Preparation for aggregates 3 (rear)
14 CAN-bus A
15 Not connected (L-line)
16 Supply
Body Computer connector C
1 Reversing signal for steering column switch
2 Not connected
3 Screen
4 Immobiliser CODE aerial
5 Immobiliser CODE aerial
6 ABS serial line
7 Speedometer signal from ABS
8 Front fog lamps relay R14
9 Main beam relay R2
10 INT supply for speedometer generator
11 Not connected
12 Not connected
13 Headlamp washer switch on column
14 Headlamp washer relay R17
15 Earth for speedometer generator
16 K-line for ABS
17 Speedometer signal from pulse generator
18 Brake fluid level sensor
19 Alternator +D signal
20 K-line for ECU diagnostics
21 RF aerial earth (another source states pin C3)
22 Not connected
23 Not connected
24 Bonnet open switch
25 Alarm siren serial line
26 CAN-bus A for electric steering
27 CAN-bus B for electric steering
28 Repeater for speedometer signal
29 ISO5 interface - immobiliser and ECU
30 Right front sidelight
31 RF aerial (another source states pin C1)
32 Not connected
33 Not connected
34 Alarm supply (alarm siren)
35 Preparation for aggregates 2 (K-line for diagnosis)
36 CAN-bus A from ECU
37 CAN-bus B from ECU
38 Left front indicator
39 Right front indicator
40 Left front sidelight
Body Computer connector Y (connects directly pin for pin to plug X on driver fusebox)
1 Central locking supply
2 Top brake lamp signal (ponit between switch and lamp)
3 Reversing signal (point between switch and lamp)
4 Not connected
5 CAN-bus B to fusebox connectors E5 (radio) and D28
6 Heated rear window relay R11
7 CAN-bus A to fusebox connectors E17 (radio) and D10
8 Dipped headlamp relay R1
9 INT supply for body computer (ignition on, before F37)
10 Door locking motors
11 Door unlocking motors
12 Light system supply from ignition switch
13 INT supply for Instrument panel connector (ignition on after F37)
14 Sunroof, electric windows relay R13
15 Heater controls and cigar lighter illumination and number plate lamps
16 Not connected
17 Services / SMBT services supply
18 Body computer supply (immob., CAN-bus, sidelight, rear fog lamp)
19 Supply for indicators, hazards, instrument panel connector (via F53)
20 Central locking earth
- Přílohy
-
- konektory M01.jpg (37.19 KiB) Zobrazeno 6039 x
-
- schema.jpg (84.19 KiB) Zobrazeno 6039 x
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: Diaľkové na centrál
Kluci ja mam jiny problem tykajici se Do. Pouzivam ted druhou sadu klicu s DO. Bohuzel mi nefunguje central s DO. Kontrolky na dalkovem zablikaji, ale auto se neotevira, nezavira- predpokladam, ze neni sparovane.
Petrik tu postoval obrazek o prijimaci, a je tam uvedeno, programovani na dalsi strane . Me by zajimalo, jak mam naprogramovat, naucit jednotku dalsi DO.
Je to na MK2a.
Diky
Petrik tu postoval obrazek o prijimaci, a je tam uvedeno, programovani na dalsi strane . Me by zajimalo, jak mam naprogramovat, naucit jednotku dalsi DO.
Je to na MK2a.
Diky
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Diaľkové na centrál
Mám ten istý problém ako predo mnou --Turbom--. Centrál DO nereaguje odomknutím ani zamknutím dverí, len 1x dlho a 2x krátko zablikajú blinkre. Ani kľúčom neodomkne všetky dvere. Ani keď odomykaám šoférove, ani spolujazdcove. Keď som sedel v aute a zacvakával páčku dverí, je počuť v palubovke cvakanie relátka, ale to je tak všetko. Napotvotu nemám k autu žiadny manuál. Asi to boli riadny bordelári čo mi to predali, ale to je vedľajšie. Chcem sa spýtať, či sa s týmto niekto stretol a vie určiť "diagnózu". Díky.
EDIT
ešte by som doplnil,že ak otvorím dver a nasadnem tak stropné svetlo sa nezapne. Keď vystúpim a zamknem tak vtedy sa zapne tak na 10 sekúnd. Presne naopak ako má. Je to divné, ja som s tým nerobil nič.
EDIT
ešte by som doplnil,že ak otvorím dver a nasadnem tak stropné svetlo sa nezapne. Keď vystúpim a zamknem tak vtedy sa zapne tak na 10 sekúnd. Presne naopak ako má. Je to divné, ja som s tým nerobil nič.
Fiat PuntoII 5dv. 1,9 JTD 59kW r.v. 2000
Re: Diaľkové na centrál
Zdravíčko.
Před asi 2-ma rokama jsem si koupil DO central v globusu s tim ze to namontuju do auta neboť mne blbl centrál v autě ale jelikož jsem to opravil tak jsem se rozhodl že tam namontuju jenom řídící jednotku a nějak to propojím. Bohužel jsem se k tomu nedostal a teďkom když auto zase jede tak jsem narazil na problém a to jak propojit ŘJ centrálu na stávající centrál.
V autě mám klasickej centrál bez DO tudiž jen žlutý relé a toto bych potřeboval na to napojit...máte někdo nějakej nápad jak na to aniž bych musel demontovat stávající servomotorky a montovat tam ty co jsem koupil??
Před asi 2-ma rokama jsem si koupil DO central v globusu s tim ze to namontuju do auta neboť mne blbl centrál v autě ale jelikož jsem to opravil tak jsem se rozhodl že tam namontuju jenom řídící jednotku a nějak to propojím. Bohužel jsem se k tomu nedostal a teďkom když auto zase jede tak jsem narazil na problém a to jak propojit ŘJ centrálu na stávající centrál.
V autě mám klasickej centrál bez DO tudiž jen žlutý relé a toto bych potřeboval na to napojit...máte někdo nějakej nápad jak na to aniž bych musel demontovat stávající servomotorky a montovat tam ty co jsem koupil??
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Diaľkové na centrál
top
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03