Přehřátí v Itálii

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Přehřátí v Itálii

Příspěvek od peta.smolik »

Včera na výletě po Dolomitech Punto dostalo za uši: Výjezd od Lago di Santa Croce z Farra do Sant Anna na Monte Cavallo z 320 metrů na 1384 metrů během 11km. Kopce tak prudký že se dalo jet jen na 2ku a na plnej knedlík a místy na 3ku... Ve 3/4 mi sepla kontrolka přehřátí (palubka bez teploměru) bylo to akorát v Tambre na náměstí.. Zajímavý že nesepla sahara, zastavil sem vypnul motor a otevřel kapotu asi za 10 minut po otočení klíčkem kontrolka stále svítila, odpojil sem baterku na pár minut poté po nastartování kontrolka už nesvítila a kopec sem vyjel až nahoru. Vracel sem se pak stejnou cestou motor běží normálně, topí to, vody neubylo, jede stejně jak předtím. Cestou dolů i když se zařazenou trojkou začaly smrdět brzdy a hulilo se od nich. K moři Punto už dojelo v pohodě. Později sem dám fotky panoramat
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Reklama
 

cinzano
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 261
Registrován: 19 dub 2011, 08:05

Re: Přehřátí v Itálii

Příspěvek od cinzano »

Nejspíš špatný kontakt na čidle teploty v chladiči. 55 má spínání ventilátoru na rozdíl od 2. řady ještě řešené "natvrdo" bez účasti ŘJ, takže baterku nebylo nutné odpojovat. Fci ventilátoru lze ověřit propojením kontaktů v konektoru na konci kabelu, ventilátor by se měl rozběhnout. Spínač má sepnout tuším při 94 °C.
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřátí v Itálii

Příspěvek od peta.smolik »

Sem dnes stál na křižovatce tady a ventilátor se normálně rozběhl takže asi v poho ale jak sem psal, jede to, topí to, voda neubyla a kdyžtak až budu doma vyměním těsnění hlavy ale třeba to nebude potřeba Každopádně v Itálii všeobecně ubyly jedničkový Punta tak o 50% oproti stavu před dvěma roky dvojkovejch tady moc není, Grande jsou vidět hodně a díky cenové politice jsou hodně vídět 500, Y, Idea, Musa, a Mito co se týče koncernu Fiat Kupodivu vůbec nejsou vidět trojčata od VW Up Citygo a ?Jinak tady na severu je téměř vše a hodně se objevujou čínský auta nejprapodivnějších značek
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“