Zdravím všechny.
Před nedávnem jsem koupil Punto 1.2 8V r.v.1999 a dávám ho k obrazu svému a došlo i na brzdy.Koupil jsem nové přední kotouče a obložení a jakmile jsem nasadilo kotouč,který pasoval přesně,a chtěl jsem nasadit brzdový třmen s deskama,tak jsem ho tam dostal tak tak.Je to tak natěsno,že sotva rukou(chyceno za kotouč,ne nasazený kolo) s ním potočím.Brzdovej váleček mám na maximum stlačenej(šlo to pěkně).Měřil jsem tloušťku kotouče a nový má 11mm a starej(rezavej) 10,5mm.Takže ten je v pohodě,ale starý(obržděný) měly 7mm a ty nový mají 12mm.Myslíte,že je to,že se to ztěžka otáčí normální a že se to obrzdí a chce to jen trochu projet a nebo je potřeba ty desky trochu stáhnout????
Prosím vás o radu,díky Pavel
Jako přílohu fotky jak to vypadalo před tím a po výměně.
Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
- Přílohy
-
- IMG_0009-1.jpg (59.3 KiB) Zobrazeno 2667 x
-
- IMG_0050-1.jpg (59.64 KiB) Zobrazeno 2667 x
-
- IMG_0051-1.jpg (50.37 KiB) Zobrazeno 2667 x
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
- Reklama
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Mal by si to skúsiť prebehnúť na kratšiu trasu a poprebrzďovať to a potom skús či to sadlo a kolesá idú ľahko mne to tiež takto drhlo a sadlo si to.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
No dneska jsem celý auto poskládal a zítra za dne to zkusím projet.Je fakt,že když jsem tam nasadil kola,tak s tím jakš takš šlo točit,ale hrozně to šustí.Zítra se ozvu,jak to dopadlo,ale mám z toho trochu strach.
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
Re: Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Taky se mi to stalo, když jsem kupoval nový kotouče. Destičky jsem vzal trochu šmirglem, dokud nešel nasadit třmen na kotouč.
Jo a ze začátku ti to samozřejmě nebude moc brzdit, tak bych to na tý projížďce moc nepřeháněl.. i výrobce většinou píše, že by ses měl vyhnout nějakýmu prudkýmu brždění, když jsou nový, jinak se zničej.
Jo a ze začátku ti to samozřejmě nebude moc brzdit, tak bych to na tý projížďce moc nepřeháněl.. i výrobce většinou píše, že by ses měl vyhnout nějakýmu prudkýmu brždění, když jsou nový, jinak se zničej.
Fiat Punto 60sx '96
Re: Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Tak jsem to dnes projel a trochu probrzdil a po projížďce jsem to zase zvedl a ejhle asi si to líp sedlo a drobek obrousilo a je to v pohodě.Jo "Babisi" máš pravdu,brzdí to trochu hůř,i když jsem to odmastil benzínem,ale nechám to snad se to zlepší.
Chlapi mockrát vám děkuji za rady.Radši se tu zeptám,než něco pokazit a třeba to bude napříště ostatním ku pomoci.Díky moc vám všem!!!!Teď ještě udělat rozvody,ale to je pro kategorii Motor
Chlapi mockrát vám děkuji za rady.Radši se tu zeptám,než něco pokazit a třeba to bude napříště ostatním ku pomoci.Díky moc vám všem!!!!Teď ještě udělat rozvody,ale to je pro kategorii Motor
Fiat Punto (176) 1.2 8V,44kW,benzín,Mk1,r.v.1997
Re: Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Doporucuju cistit brzdy cisticem na brzdy, benzin neni uplne idealni... je mastny.
Fiat Punto MK1 55, 1996; Ford Focus 2004