Optimalizace datových souborů

Moderátor: peta.smolik

Uživatelský avatar
JamieB
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 31 črc 2013, 20:10

Optimalizace datových souborů

Příspěvek od JamieB »

Zdravím Italy. Chci se zeptat. Máte někdo zkušenosti zvyšováním výkonu na řídící jednotce přes diagnostiku ?
Reklama
 

kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od kejml »

http://www.abctuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Uživatelský avatar
JamieB
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 31 črc 2013, 20:10

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od JamieB »

Nechci to dávat někam do firmy.Chtěl bych si to udělat sám.Nebude to nic těžkého
:-)
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od kejml »

to máš pravdu, dělá to každej lojza na parkovišti před lídlem
kup si na Aukru kabel, stáhni z netu flasher a crack, stáhni mapy
přeju Ti hodně štěstí s wochypowanym italskym vozem, to se vyplatí

nebo to dej někomu, kdo to prokazatelně umí
moje doporučení je např. alfatuning.sk a jeho CZ dealeři, autoscan.cz
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
jano207
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 243
Registrován: 30 pro 2008, 19:52
Bydliště: SK-NR

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od jano207 »

Nic v zlom ale ked si myslis ze to len pridas palivo tak klobuk dole :lol: Najlepsi su manici co si to spravia doma a potom placu ze im odchadza spojka turbo poloosy atd atd atd lebo si myslia ze vedia spustit solitera tak toto nieje o nic lahsie :lol:
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

Normálně když vidím kdekoliv na internetu podobný téma tak okamžitě zavírám a ignoruji... ale jelikož nastalo i to čeho jsem se bál, že to někde napíše tady, musím na to zareagovat...

Dělat si "samodomo" tjůnynk motorturbapyčo šlo maximálně tak na 20 let starým dvojkovým golfu GTD kterej nevěděl že existuje nějaká řídící jednotka natož že někdy bude mít turbo variabilní naklápění lopatek... Tam se zbrousila jehla v naft. čerpadle a tuzení bylo u konce... Ale jestli se chceš hrabat v palivový mapě moderního common railu, nastavovat přesný dávky nafty pro jednotlivý režimy zatížení, přenastavovat časování a tlakování turba, zvyšovat plnící tlaky vstřiků a dalších 5-10 proměných k tomu když, co si budeme přiznávat, málokdo z nás ví jaký hodnoty jsou pro co na limitu životnosti, prosím jen směle do toho... Pokud se ti to povede, na brzdě ti odbrzdí znatelný nárůst výkonu s nějak vypadající křivkou průběhu, budeš jezdit za míň a vydrží ti motor déle jak jízdu z garáže, smeknu a uznám že se ti to povedlo... a pokud ne, tvůj problém a tvoje auto... Takže jak psal kejml, kabel koupíš na aukru, soft a "odborný rady" na http://www.chipforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a směle do kurvení motoru

Upřímně přeber si to jak chceš, ber to klidně jako útok na tvůj zdravý úsudek... na podobný věci jsem enormě háklivej, a nebaví mě pořád někomu vysvětlovat že chip-hunting od jardy z paneláku odvedle neni to samý jako chip-tuning od někoho kdo ví co dělá a když přidá tady tak to udělá tohle a ovlivní to další věci :wink: ... Jestli chceš zvyšovat výkon, a ti je líto investovat do pořádnýho chipu 10-15 tisíc (a k tomu napíšeš že to nemůže bejt těžký)... tak to se na to vyser, auto prodej někomu kdo ho nebude chtít zhuntovat, kup si pořádný boty místo kabelu z aukra, choď pěšky a jezdi autobusem
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Pavel II
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 06 led 2012, 11:51
Bydliště: okr.Praha východ

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od Pavel II »

Souhlasím s kolegou PRiPaDoVaK :!: :!: , kdo aspoň částečně základně rozumí dnešním řídícím systémům v autech ví, že je holý nesmysl tahle uvažovat.

ps: já si koupil 110kw stilouše 8) pravda nemusel by mít 150koní,ale 170 nebo i 180 já nevím kolik, ale mě to rozhodně na svezení stačí. :idea:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Uživatelský avatar
idefix
Znalec
Příspěvky: 726
Registrován: 22 lis 2010, 20:26
Bydliště: Kolín

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od idefix »

A co koupit Nové Bravo II Sport to má 121Kw v základu a není třeba kupovat kabel a čipovat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jinak vše bylo napsáno výše.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

idefix píše:A co koupit Nové Bravo II Sport to má 121Kw v základu a není třeba kupovat kabel a čipovat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jinak vše bylo napsáno výše.
No právě pro mě by tohle auto byl hodně dobrej základ :lol: ... věřím tomu že kvalitním chipem se dostaneš se na nějakých 150kW, zbavit se těch Euro kurvítek motoru a pak už jenom :twisted: :twisted: :lol:
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Uživatelský avatar
idefix
Znalec
Příspěvky: 726
Registrován: 22 lis 2010, 20:26
Bydliště: Kolín

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od idefix »

A co nová Croma 2,4 základ 147Kw ,svezl jsem se ,ale ta spotřeba :| mimo město jsem se pod 8l nedostal ve městě 12l a drobet sportovní jízda 15l je to asi o zvyk. Jinak jelo to teda parádně na rodinný auto. Nesmíš koukat na palubák :mrgreen: :mrgreen:
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
chilly
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 12 bře 2010, 08:30

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od chilly »

mě vyšel chip u autochipu praha na nějakejch 5tis,za 30min hotovo a jede jak drak,mam přes 3roky a spokojenost,žádná chyba
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

idefix píše:A co nová Croma 2,4 základ 147Kw ,svezl jsem se ,ale ta spotřeba :| mimo město jsem se pod 8l nedostal ve městě 12l a drobet sportovní jízda 15l je to asi o zvyk. Jinak jelo to teda parádně na rodinný auto. Nesmíš koukat na palubák :mrgreen: :mrgreen:

Tak 2.4 je 2.4, o tom se nedá ani diskutovat, jel jsem s ní ale ve 159... no i tak jsem byl vykulenej jak to letělo... jediný co by mě u cromy odrazovalo je to že jsem tenhle motor neviděl s ničím jiným než s automatem :?
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

chilly píše:mě vyšel chip u autochipu praha na nějakejch 5tis,za 30min hotovo a jede jak drak,mam přes 3roky a spokojenost,žádná chyba
Věřím tomu že to funguje, znám pár auto ze stejným chipem jako máš ty... Ale já neměl na mysli "univerzální" chip kterej nahrajou tobě a stejnej ho nahrajou i dalším... já myslel chip kterej ti naladěj přímo na tvoje auto a tvůj motor... a věř mi že to neni na 30 minut, v mnoha případejch ani na 30 hodin :wink: ... mě osobně auto jenom na brzdě strávilo něco málo přes 3 hodiny + asi 6 hodin dolaďování softu za jízdy... a to v průběhu dvou dnů 8) (možná to bylo tím že jsme všechno ladily "od nuly" a laborovalo se se vším možným)
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od proch »

Joj... takovéto dotazy sem raději ani nepiš. Tohle se píše spíš na PM a na jiný fóra a dotyční oslovení za to většinou "něco" chtějí... Spousta lidí za "chip" dala těžký prachy a tak trochu jim vadí, že ty by si to chtěl prakticky zadarmo, (natož když někteří zjistili, že jim tam "profík" natáhnul mapu z netu která se dá volně stáhnout a shrábnul za to kačky...:-D) takže tě při veřejném dotazu na tohle téma víceméně "podělaj" Je to totiž velký byznys...to zaprvé...
Jinak, ono to nebude tak tragický jak tady hoši píšou, ale v dost věcech mají pravdu, protože podělat se to prostě dá. Pokud se extrémě nezvorá nastavení limitérů, a nejezdíš s tím jako magor, tj výkonu využíváš rozumě a s rozvahou, (platí i profesionálně naladěného auta) tak 1.9 JTD 85kW vydrží docela dost.
No pokud jsi šťoural a pokud máš chuť laborovat, kup si ten kabel (KWP2000 nebo Galletto 1260) já ti pošlu pár "lehčích" map které mám odzkoušené a můžeš si sám zjistit a porovnat jaký je rozdíl mezi základním softem a softem který je upravený. Rozdíl je značný...Myslím, že nakonec stejně skončíš u nějaké firmy nebo člověka, který se tím zabývá a naladí to pořádně, jako jsem to udělal já... (i abych měl s čím porovnávat)
Kdyby ses tím chtěl zabývat podrobněji, tak potom už bys potřeboval programy na editování map jako je WinOls nebo pro začátek třeba ECM2001 Ten je sice o dost jednodušší, ale nejde v něm nastavit všechno, třeba všechny limitéry, což se hodí, nezkurvíš to tolik...:-D
Začínal jsem tak, že jsem porovnával upravované části map s originálními a hlavně jsem si pořádně zjistil, co která hodnota znamená a jaký má vztah k hodnotám ostatním. Ale to je na dlouhou a složitou debatu...
Nikomu nic nevnucuju a s většiou připomínek souhlasím, ale mě to baví, tak se v tom prostě ve "zdraví" vrtám už nějakejch 5-6 let. Tolik za mě...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
chilly
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 12 bře 2010, 08:30

Re: Optimalizace datových souborů

Příspěvek od chilly »

tak když jste všichni takový odborníci,tak mi poradte..........Náhodný test na diagnostice v servisu(test vahy vzduchu)
ukazal na volnobeh: požadované množstvý....288g něčeho
realné množstvý...........526g nečeho
Ptam se,jak je to možný? Udajně je tam moc vzuchu,asi prej špatně ukazuje,ale nastava druha otazka,co když je vaha dobra,ale ukazuje to jinak protože mam čip ? Podotýkam,že vaha je stara asi 3 roky od bosche
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Odpovědět

Zpět na „Stilo“