potřeboval bych poradit jak se dá zvýšit výkon, rychlost, akcelerace a nebo jak snížit spotřebu u mího Punta 1.1 40kw 55S ...
potřebuju to do jara upravit tak abych natrhnul jednoho kamarada s fabii. Předem dík
Jestli ma HTP nebo 1,4 MPI 50KW tak bys ho mel na rozjezd predjet jak nic. Nevim jak 1.1 ale moje 1.2 s temato fabiema nema problem.
Muzes vyndat katalyzator, misto stredu vyfuku dat rezonator a nechat jen koncovy tlumic. A koupit nejaky lepsi filtr. Zazraky od toho necekej ale takove auto jak mas neni na létaní. Na to si kup jak pise vyse. Tim co sem psal minimalne sumdas spotrebu. U me cca 0,5L dolů a jeslti to jede lip nebo ne o tom tu polemizovat nebudeme.
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Souhlas,pokud v tom má kamarád HTP,tak se toho neboj a pořádně tomu Firéčku zatop pod kotlem
A jetli v tom má něco co má víc jak tři válce,tak bude asi rozumnější sehnat něco jinýho,než se šušnit s pětapadesátkou...
To je hlavně o tom vědět kolik točit otáček a kdy řadit,takže souhra sluchu a nohy na pedálu,punto 1.1spi i 1.2spi jede skoro stejně,je to lehké auto,a ten motor s tím nemá problém,potrápit se dají nejen fabie,ale jak jsem psal na začátku..
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
No z mojí zkušenosti to není ale kámoš naostřil váčku,srovnal hlavu válců,chipnul to, dal odlechčenej setrvačník a šlo mu to dost nahoru ale jak říkám nwm jak je to doopravdy ale jelikož sou to zásahy do motoru tak tomu docela veřím. =)Samozřejmě taky záleží jak moc do toho chceš jít. =)
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96 Your car is your story! So don´t let someone else write book!
nejjednoduší abys poznal změnu zvednout tlak paliva (to se děla šroubkem zalitým v plastu na vztřikovači) vačku z punta 75 nebo palia mpi nějaký sportovní vzduchový filtr a chip
jinak se na 1,1 dá nasadit hlava z mpi se vztiky a tak ale je potřeba elektriku a řj přehodit
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Ahoj, oživuju tohle vlákno hlavně abych se zeptal twolive jestli by mi mohl podrobněji popsat to zvednutí tlaku paliva, kam točit jestli doleva nebo doprava a o kolik aby to zase nežralo 10 l /100 km a jeho/vaše případné zkušenosti.
Chci to, protože sem nedávno sem blbnul s kámošem který má fabku 1,4 sporting a i s napůl naloženým puntem sem se slušně držel ale dal mě o délku tak se chci příště aspoň přetahovat
Jde o krátkodobou úpravu ne o trvalé zvýšení výkonu takže silnější auto si kupovat nebudu =)
Dík
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96 Your car is your story! So don´t let someone else write book!
tak sem s tím dneska jel a je to málo, táhlo to líp ale chtělo by to víc, nicméně víc to pootáčet nebudu mám strach, že by to pak zateklo do katíku a ten by mi vyhořel =)
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96 Your car is your story! So don´t let someone else write book!