Mám čerstvě Multiplu a potřebuji nějaké info
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Mám čerstvě Multiplu a potřebuji nějaké info
Tak jsem ve středu vstoupil do vašich řad zakoupením multi 1,6 16V. Pořídil jsem si toto auto z čistě praktických důvodů - narození třetího potomka. Předtím jsem měl Fabii se ketrou nebyl žádný zásadní problém, proto doufám, že mi mulťa bude dělat jenom radost. Potřeboval bych ale nějaké informace:
1. na horní straně sloupku řízení - pod volantem je nějaká "kontrolka", která vypadá že tam vůbec nepatří. Zabliká na mě vždy když zapnu blikač. Nevíte někdo co by to mohlo být?
2. dají se někde koupit ochranné plasty na sedačky? Ty původní jsou už v dezolátním stavu.
3. nevíte o dobrém servisu v okolí Trutnova?
1. na horní straně sloupku řízení - pod volantem je nějaká "kontrolka", která vypadá že tam vůbec nepatří. Zabliká na mě vždy když zapnu blikač. Nevíte někdo co by to mohlo být?
2. dají se někde koupit ochranné plasty na sedačky? Ty původní jsou už v dezolátním stavu.
3. nevíte o dobrém servisu v okolí Trutnova?
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: Mám čerstvě Multiplu a potřebuji nějaké info
......že by kontrolka blikače ...??....... ......pacholda píše: pod volantem je nějaká "kontrolka", která vypadá že tam vůbec nepatří. Zabliká na mě vždy když zapnu blikač. Nevíte někdo co by to mohlo být?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
bod 1) žádnou takovou kontrolku tam nemám, možná, že tam ta tvoje opravdu nepatří, blikače mám jenom v kapličce.
bod 3) mám žábu od června, zatím jsem byl v servisu jen jednou (rozvody, filtry, svíčky, olej, silentblok na př. nápravě) a byl jsem přímo u nás ve Dvoře Králové v servisu u p. Bednáře - neznačkový, ale byl jsem moc spokojenej.
jakou máš barvu, abych věděl až se potkáme.
1,6 16V, tmavě modrá, stříbrné lišty
bod 3) mám žábu od června, zatím jsem byl v servisu jen jednou (rozvody, filtry, svíčky, olej, silentblok na př. nápravě) a byl jsem přímo u nás ve Dvoře Králové v servisu u p. Bednáře - neznačkový, ale byl jsem moc spokojenej.
jakou máš barvu, abych věděl až se potkáme.
1,6 16V, tmavě modrá, stříbrné lišty
Tak jsem se byl zeptat na plastové kryty sedadel přímo ve Fiatu. Za oba kryty prostředního zadního sedadla a po jednom krytu na obě krajní zadní sedadla bych zaplatil - bratru 1400kč (zaokrouhleno). Jeden kryt stojí v průměru 350kč. To radši budu jezdit s rozbitými a těch 1400 investuju do oleje.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
Nazdar no presvedčil som ocka na Fiata a to bol ich odporcom takže no ale muselo byt po mojom mame Multinku 1,9 JTD 105 Ps a nejako stále mi pískajú parkovacie senzory nefinguje sťahovanie vodičovho okna a neviem ako fungujú ostrekovače svetlometov za rady vopred ďakujem inak sme veľmi spokojný aj keď sme najazdili zatiaľ len 800-km ešte musím vymeniť čerstvo zdedený Hyundai Accent za Punto a budem total spokojný
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 379
- Registrován: 26 lis 2006, 21:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Senzory většinou pískají, když je tam tažné zařízení. Dost často pomůže, když se z koule sundá krytka...Lubo-KE píše:Nazdar no presvedčil som ocka na Fiata a to bol ich odporcom takže no ale muselo byt po mojom mame Multinku 1,9 JTD 105 Ps a nejako stále mi pískajú parkovacie senzory nefinguje sťahovanie vodičovho okna a neviem ako fungujú ostrekovače svetlometov za rady vopred ďakujem inak sme veľmi spokojný aj keď sme najazdili zatiaľ len 800-km ešte musím vymeniť čerstvo zdedený Hyundai Accent za Punto a budem total spokojný
S oknem neporadím, ale zkusil bych asi vrakáč...
Ostřikovače světlometů bych neřešil, je to pěknej žrout kapaliny. Jinak by správně měly stříkat s ostřikovačem předního skla při rozsvícených světlech...
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mám čerstvě Multiplu a potřebuji nějaké info
"na horní straně sloupku řízení - pod volantem je nějaká "kontrolka", která vypadá že tam vůbec nepatří. Zabliká na mě vždy když zapnu blikač. Nevíte někdo co by to mohlo být?"
Je to jen tip: mnohokrát jsem se setkal s tím, že vozidla z německa, pokud mají tažné zařízení, jsou také dovybaveny kontrolkou funkce směrovek přívěsu. Ono se to i chovalo tak, jak popisuješ - při zapnutí směrovek to probliklo a pokud byl připojen přívěs a žárovky byly OK, blikalo to. Nepíšeš, jestli máš tažné zař., jestli ne, tak bůh suď.
Je to jen tip: mnohokrát jsem se setkal s tím, že vozidla z německa, pokud mají tažné zařízení, jsou také dovybaveny kontrolkou funkce směrovek přívěsu. Ono se to i chovalo tak, jak popisuješ - při zapnutí směrovek to probliklo a pokud byl připojen přívěs a žárovky byly OK, blikalo to. Nepíšeš, jestli máš tažné zař., jestli ne, tak bůh suď.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
Nová Multipla 1.6 16V 2007
Pred týždňom som sa stal majiteľom novej Multiply 1.6 16V, krvná skupina "chladničkári". Pamätám sa, ako som pred viac ako 10 rokmi stál pred Multiplou na autosalóne a otváral oči.
Rád by som sa s Vami podelil s prvými skúsenosťami po 700km.
Potešilo ma, že palubná doska je tmavosivá-až čierna (a bez textilného materiálu). Neviem, či je to tak aj vo verzií ACTIVE.
Drobné NEVÝHODY:
- mám 178cm, ale ani pri najnižšej polohe sedačky vodiča a volante v najvyššej polohe sa nevyhnem tomu, že pri nastupovaní narážam stehnami o volant (nie, obézny nie som ;-p). Pri Pande taký problém nebol.
- regulátor nastavenia sklonu reflektorov nie je podsvietený, takže počas jazdy v noci nemáte šancu skontrolovať alebo meniť nastavenie.
- dolné panoramatické zrkadlo nie je nastaviteľné a zobrazuje zľava predbiehajúce autá do výšky hornej hrany dverí.
- Akosi mi chýba 6. rýchlostný stupeň pri jazde na dialnici (u Stilla Wagon sa aspoň dá v za príplatok objednať). 4000 ot/min pri 130km/h je zvukovo priveľa.
- presunutie zadného stredného sedadla do polohy najviac vpredu vyžaduje vytiahnutie hlavovej opierky (prekáža chladnička pri nasadzovaní sedadla na 1. úchytný bod)
- otváranie prednej masky motora je pre FIAŤákov zvyknutých na Punto I a Pandu II gymnastikou (chýba dvíhacia páčka na pravej strane od zámku)
- káble od kladného pólu batérie je možné uvolniť iba nástrčným klúčom (spredu), bežným ramenným to je umenie.
VÝHODA:
Je to MULITPLA! )) a je "vysoko infekčná" - nehce sa z nej vysadať )
Teším sa na stretnutie s ľudmi "MUTLIPLA positive" nielen na cestách.
Prajem Vám veľa šťastných km a príjemných chvíľ v talianskej izbe na kolesách
Rád by som sa s Vami podelil s prvými skúsenosťami po 700km.
Potešilo ma, že palubná doska je tmavosivá-až čierna (a bez textilného materiálu). Neviem, či je to tak aj vo verzií ACTIVE.
Drobné NEVÝHODY:
- mám 178cm, ale ani pri najnižšej polohe sedačky vodiča a volante v najvyššej polohe sa nevyhnem tomu, že pri nastupovaní narážam stehnami o volant (nie, obézny nie som ;-p). Pri Pande taký problém nebol.
- regulátor nastavenia sklonu reflektorov nie je podsvietený, takže počas jazdy v noci nemáte šancu skontrolovať alebo meniť nastavenie.
- dolné panoramatické zrkadlo nie je nastaviteľné a zobrazuje zľava predbiehajúce autá do výšky hornej hrany dverí.
- Akosi mi chýba 6. rýchlostný stupeň pri jazde na dialnici (u Stilla Wagon sa aspoň dá v za príplatok objednať). 4000 ot/min pri 130km/h je zvukovo priveľa.
- presunutie zadného stredného sedadla do polohy najviac vpredu vyžaduje vytiahnutie hlavovej opierky (prekáža chladnička pri nasadzovaní sedadla na 1. úchytný bod)
- otváranie prednej masky motora je pre FIAŤákov zvyknutých na Punto I a Pandu II gymnastikou (chýba dvíhacia páčka na pravej strane od zámku)
- káble od kladného pólu batérie je možné uvolniť iba nástrčným klúčom (spredu), bežným ramenným to je umenie.
VÝHODA:
Je to MULITPLA! )) a je "vysoko infekčná" - nehce sa z nej vysadať )
Teším sa na stretnutie s ľudmi "MUTLIPLA positive" nielen na cestách.
Prajem Vám veľa šťastných km a príjemných chvíľ v talianskej izbe na kolesách
Multipla 1.6 16V, 12/2007