Ako vám funguje Bravo II
Moderátor: peta.smolik
Ako vám funguje Bravo II
Tak ako Bravisti, mohli by ste sa pochváliť ako vám to ide s Bravom II. Koľko máte najazdených km, poruchy....
- Reklama
Re: Ako vám funguje Bravo II
Ma niekto z Vas multiair 140k? Planujem ho kupit koncom tohto roka, prip. zaciatkom buduceho, tak by som chcel vediet ako Vam funguje? Prip. nejake problemy?
Re: Ako vám funguje Bravo II
Mám ho rok.Kupoval som ho ako nové. Nájazd 18000km po prvej garančke. Zatial bez problémov čo sa týka motora . Jedine čo ma troška trápi je že na volnobehu pri zohriatom motore na pracovnú teplotu chveje stredoví tunel už od začiatku . Neriešil som to na začiatku lebo som čakal či sa to neupraví ked sa motor zabehne ale nestalo sa tak. To je jediné čo ma trápi . Inak to jazdí skvele mam to vo výbave sport čiže je tam aj tlačidlo sport a auto po zatlačení neskutočne ožije spotreba ako u turbobenzínou záleží od tvojej nohy. Ja mám momentálne 6.7l ale jazdím 90% do kopcov . Dá sa ale pri pohodovej jazde to jest dialnica 110km za hod okreska 90-100km za hod a mesto BB jazdiť 5.2l manželkin rekord 4.8l. Ale ked tomu nakladáš dialnica 160-200km za hod okreska 150km predbiehaš čo vidíš podraduješ rýchle myšičky tak spotreba 8.5-9 L Zo zapnutím sportom ťa to proste láka. Ak ťa niečo ešte zaujíma kludne napíš.
Re: Ako vám funguje Bravo II
Aj ja mam multiair 140 ps...Ten stredovy tunel,,hm,,tiez mi to tak chveje..Prenasa sa to vlastne do laktovej opierky...Mam najazdenych cca 20000km..Spotreba naozaj krasna na to ze je to benzin..Stale sa to pohybuje okolo 6,ked blaznim tak 7 l..majitelom naftovych motorov sa len smejem..))
Re: Ako vám funguje Bravo II
Mám MultiJet 105 k... Ten středový tunel, hm, nikdy se nechvěje. Loktovou opěrku nemám. Mám najetých cca 107 000 km. Spotřeba opravdu normální na to, že je to nafta. Stále se to pohybuje okolo 5, když blbnu tak 6. Majitelům benzínových motorů se nesměju, i když je nafta cca o 1 Kč/l levnější. Jo a pod motorem mám od výroby kryt, takže bláto nemá šanci. Jinak nic proti Multiairu, moje reakce je jen takovou úlevou nad končícím pracovním týdnem.Maciak87 píše:Aj ja mam multiair 140 ps...Ten stredovy tunel,,hm,,tiez mi to tak chveje..Prenasa sa to vlastne do laktovej opierky...Mam najazdenych cca 20000km..Spotreba naozaj krasna na to ze je to benzin..Stale sa to pohybuje okolo 6,ked blaznim tak 7 l..majitelom naftovych motorov sa len smejem..))
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Ako vám funguje Bravo II
No len ten benzin ma 140k po zatlačení tlačidla sport ešte viac ožije zvýši sa krutak a je stým iste viac zábavy ako stou naftou Ale inak ten kryt motora ti závidím
Re: Ako vám funguje Bravo II
Ano presne trasie sa laktovka . Nezisťoval si náhodou čím to môže biť .Maciak87 píše:Aj ja mam multiair 140 ps...Ten stredovy tunel,,hm,,tiez mi to tak chveje..Prenasa sa to vlastne do laktovej opierky...Mam najazdenych cca 20000km..Spotreba naozaj krasna na to ze je to benzin..Stale sa to pohybuje okolo 6,ked blaznim tak 7 l..majitelom naftovych motorov sa len smejem..))
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Ako vám funguje Bravo II
Ja mam tiez benzin T-Jet a mozem upokojit priatela s naftovym agregatom ze kryt pod motorom mam od vyroby original,ale da sa kupit za nejakych 25e som ho nasiel.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Re: Ako vám funguje Bravo II
Jistotu nemám, ale zdá se mi, že ve Fiatu tvrdili, že kryt pod motorem mají pouze nafťáky. Když dcera viděla, jak se takový motor nešpiní blátem, objednala si do nového benzínového Quba domontování krytu motoru.zuzana.ball píše:Ja mam tiez benzin T-Jet a mozem upokojit priatela s naftovym agregatom ze kryt pod motorom mam od vyroby original,ale da sa kupit za nejakych 25e som ho nasiel.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Ako vám funguje Bravo II
Ja takisto kryt mám a motor je T-Jet 120. Pocul som,ze tie prve rocniky mali este vsetky tieto srandy a potom v rámci setrenia a optimalizovania nakladov toho davali menej a menej a tak tie novsie rocniky uz kryt okrem ineho nemaju. Ale je to bezne aj pri inych znackach napriklad na rodinnom Focuse tiez kryt nebol,dorabali sme ho a rovnako kolega na novej Octavii takisto kryt nema.
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09 srp 2008, 08:17
- Bydliště: Kvasice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ako vám funguje Bravo II
Já mám na mojim už 60tis.Zatím vše bez problémů. MultiJet 105koníků. Jednou se mi podařilo spotřebu udělat jen za 4.5l na 100km. Ovšem rychlost se nepřehoupla přes 100km/h
Fiat Bravo 1.6MJT 2009
Re: Ako vám funguje Bravo II
Když už jsem tu dneska dal fotku mého auta (Foto našich Bráv), přidám i pár zkušeností z provozu. Dneska budu točit 136 tis. km, denně jezdím 100 km víceméně po dálnici. Bravo mám od dubna 2010, bylo to nové auto kupované u prodejce Fiatu v Havířově. Olej v motoru provozem neubývá, stanovil jsem si limit výměn na 25 tis. km a dodržuju věrnost jednomu oleji (Selenia). Motor je suchý, kolem 100 tis. km jsem začal pozorovat lehkou olejovou mapu na bloku mezi motorem a převodovkou. V ostravském Fiatu mi letos vyměnili dolní těsnění trubky, kde se strká měrka oleje a vypadá to, že se blok více nemastí. Žárovky v předním světle jsem měnil za celou dobu 1x, pravdou je, že po výměně za neznačkové H1 z Globusu za 30 Kč/ks jsem je měnil po měsíci znovu, ale teď se vyjadřuju k osramkám long life (120 Kč), které oproti globusovým "no name" drží a svítí. Žárovky vzadu jsem měnil taky 1x, osvětlení RZ taky. Blinkry, mlhovky nic. 1x ročně je třeba vyměnit žárovky podsvětlení ovládačů topení, asi jim nedělá dobře, že svítí už při startování, byť mám vnější světla vypnutá. Začíná korodovat poslední díl výfuku a gumové uchycení tohoto dílu ke karosérii je mírně zteřelé. Rez na autě není (kromě toho výfuku). Brzdy a spojku mám původní. Opravdové závady na autě byly dvě až tři. Ve 103 tis. km začalo hučet pravé přední ložisko, při jeho výměně vyměnili i čepy, ale ty nepočítám do závad, je to běžné opotřebení. Druhou poruchou byl ve 120 tis. km tekoucí chladič. Třetí závada závadou auta spíše ani nebyla - po 20 tis. km od výměny rozvodů začala téct vodní pumpa, byla prý i částečně vykřivená, takže přihoblovala rozvodový řemen, což v důsledku znamenalo opět celé nové rozvody. Zřejmě byla vadná vyměněná pumpa. Pneumatiky vydrží zhruba 50 tis. km, spotřeba nafty jde každým rokem o něco dolů - teď mám celoroční průměrnou spotřebu 5,07 l/100 km. Po dálnici jezdím v průměru kolem 130 km/hod., semtam na to šlápnu, maximálka se s úsilím vyšplhá na tachometrových 205 km/hod. Akcelerace je dobrá, od 1300 do 3200 ot. je znát, že v motoru je turbo, mimo tento interval je to o ničem. Elektrika nežije vlastním životem, párkrát jsem musel resetovat Blue&Me odpojením baterky (naposledy před rokem). Resumé - nelituju koupě, Bravo je spolehlivé auto, kdyby tam dali denní svícení, češtinu do hlášek, pěknější grafiku a TFT displej, šel bych do něj zas. Podrobnou recenzi mám na auto.cz v sekci Moje.auto.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán