držiak na rezervne koleso
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: držiak na rezervne koleso
Nevím zda sada na opravu duší je řešení.Mulťa je trochu težká.Při defektu než to člověk zjistí třeba na zadku to chvilku trvá a to může být už zničená guma.
EX:Mazda Demio /Japonec nakonec/
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
- Reklama
Re: držiak na rezervne koleso
Tak jsem si ten "výtah" taky opravil...Chyba není v inženýrech z Fiatu, ale v návodu na použití Celej problém je v tom, že když píchnu a spustím rezervu, tak dolů to táhne lanko vahou rezervy.Ale po výměně se lanko už namotává zpátky bez protitahu a na navíjecím bubnu může přeskočit přes sebe.V horní poloze zapadne ten vroubkovanej bazmek do pojistky,ovládané druhým lankem uvnitř navijáku.Tato se uvolní zase až při spouštění cíleným posunutím šneku po hřídeli(to je ta jakoby velká vůle), ale je potřeba za to táhnout(nahradit váhu rezervy).Pokud se to takhle neudělá, tak lanko samo nevyleze a nebohý Multiplista točí šnekem tak dlouho, až se to uvnitř bubnu všechno smuchlá přes sebe, lanko se začne třepit a drhnout o vnější stěnu navíjecího bubnu a je po srandě.V lepším případě se ten Al šnek nepoláme, v horším(můj případ) se ulomí výstupek, za který se zasekává jeden ze dvou 6mm čepů v hřídeli bubnu.Dá se to svařit, můj dvorní Alsvářeč to zvládl rychle a bez problémů.Pak už stačí dát nové lanko,promazat vazelínou,zaklapnout naviják, místo odbroušeného zapertlování udělat pár smrkanců svářečkou, natřít Bodýčkem a zpátky s ním pod Žabáka.Kolo jsem natřel taky, zabalil do igelitu a teď už jen čekám na vhodný hřebík, abych to nedělal zbytečně Vynález to není špatný, ten koš z pásoviny o moc lehčí nebude a pokud naviják funguje, jak má,tak se ani moc nezmažu.Ale chce to pomocníka-tahače lanka...Zdravím Oberwinkl
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10 zář 2010, 20:04
Re: držiak na rezervne koleso
OTAZKA, jak zdelat rezervu, kdyz je mechanismus zniceny? Diky
Re: držiak na rezervne koleso
nejenom na zadku já projel zatáčku a v ní utekl vzduch no prostě se svlékla guma a to jsem jel do 50
zastavil jsem kousek za zatáčkou a guma zničená a to nemám diesel
zastavil jsem kousek za zatáčkou a guma zničená a to nemám diesel
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10 zář 2010, 20:04
Re: držiak na rezervne koleso
takze spustit povolovanim sroubu v kufru a do puvodiho stavu pouze tak ze to prizvednu?oberwinkl píše:Tak jsem si ten "výtah" taky opravil...Chyba není v inženýrech z Fiatu, ale v návodu na použití Celej problém je v tom, že když píchnu a spustím rezervu, tak dolů to táhne lanko vahou rezervy.Ale po výměně se lanko už namotává zpátky bez protitahu a na navíjecím bubnu může přeskočit přes sebe.V horní poloze zapadne ten vroubkovanej bazmek do pojistky,ovládané druhým lankem uvnitř navijáku.Tato se uvolní zase až při spouštění cíleným posunutím šneku po hřídeli(to je ta jakoby velká vůle), ale je potřeba za to táhnout(nahradit váhu rezervy).Pokud se to takhle neudělá, tak lanko samo nevyleze a nebohý Multiplista točí šnekem tak dlouho, až se to uvnitř bubnu všechno smuchlá přes sebe, lanko se začne třepit a drhnout o vnější stěnu navíjecího bubnu a je po srandě.V lepším případě se ten Al šnek nepoláme, v horším(můj případ) se ulomí výstupek, za který se zasekává jeden ze dvou 6mm čepů v hřídeli bubnu.Dá se to svařit, můj dvorní Alsvářeč to zvládl rychle a bez problémů.Pak už stačí dát nové lanko,promazat vazelínou,zaklapnout naviják, místo odbroušeného zapertlování udělat pár smrkanců svářečkou, natřít Bodýčkem a zpátky s ním pod Žabáka.Kolo jsem natřel taky, zabalil do igelitu a teď už jen čekám na vhodný hřebík, abych to nedělal zbytečně Vynález to není špatný, ten koš z pásoviny o moc lehčí nebude a pokud naviják funguje, jak má,tak se ani moc nezmažu.Ale chce to pomocníka-tahače lanka...Zdravím Oberwinkl
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 379
- Registrován: 26 lis 2006, 21:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: držiak na rezervne koleso
Ne. Do původního stavu tak, že při utahování šroubu taháš za lanko, aby bylo napnuté a nezašmodrchalo se tam...jirkawiesner píše:takze spustit povolovanim sroubu v kufru a do puvodiho stavu pouze tak ze to prizvednu?oberwinkl píše:Tak jsem si ten "výtah" taky opravil...Chyba není v inženýrech z Fiatu, ale v návodu na použití Celej problém je v tom, že když píchnu a spustím rezervu, tak dolů to táhne lanko vahou rezervy.Ale po výměně se lanko už namotává zpátky bez protitahu a na navíjecím bubnu může přeskočit přes sebe.V horní poloze zapadne ten vroubkovanej bazmek do pojistky,ovládané druhým lankem uvnitř navijáku.Tato se uvolní zase až při spouštění cíleným posunutím šneku po hřídeli(to je ta jakoby velká vůle), ale je potřeba za to táhnout(nahradit váhu rezervy).Pokud se to takhle neudělá, tak lanko samo nevyleze a nebohý Multiplista točí šnekem tak dlouho, až se to uvnitř bubnu všechno smuchlá přes sebe, lanko se začne třepit a drhnout o vnější stěnu navíjecího bubnu a je po srandě.V lepším případě se ten Al šnek nepoláme, v horším(můj případ) se ulomí výstupek, za který se zasekává jeden ze dvou 6mm čepů v hřídeli bubnu.Dá se to svařit, můj dvorní Alsvářeč to zvládl rychle a bez problémů.Pak už stačí dát nové lanko,promazat vazelínou,zaklapnout naviják, místo odbroušeného zapertlování udělat pár smrkanců svářečkou, natřít Bodýčkem a zpátky s ním pod Žabáka.Kolo jsem natřel taky, zabalil do igelitu a teď už jen čekám na vhodný hřebík, abych to nedělal zbytečně Vynález to není špatný, ten koš z pásoviny o moc lehčí nebude a pokud naviják funguje, jak má,tak se ani moc nezmažu.Ale chce to pomocníka-tahače lanka...Zdravím Oberwinkl
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10 zář 2010, 20:04
Re: držiak na rezervne koleso
ok, diky
Re: držiak na rezervne koleso
Pokud někdo máte zájem o držák kola s navijákem, právě jeden nabízím. Funkčnost zaručena. Namontoval jsem místo rezervy nádrž LPG.
EX:Mazda Demio /Japonec nakonec/
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
Re: držiak na rezervne koleso
Ahoj, tak se hlásím do klubu.Roztrhal jsem na dálnici naštěstí zadní gumu ,zajedu ke kraji a chci vyndat rezervu a ono nic ,šroub v kufru nekladl odpor a rezervu jsem nesundal ,musel jsem zavolat bráchovi ,aby mi dovezl letní kolo.......... a teď budu řešit s mechanikem co dál.Rezervu v kufru odmítám hned ,zas tak velkej kufr to není.
Sundat rezervu bude sranda s rozbruškou v ruce,potom by to chtělo nějakej obyčejnej držák na 2 šrouby ,stejně rezervu použiješ jednou max dvakrát za 10 let,tak klidně vlezu pod auto a umažu se ,hlavně abych dojel a nemusel to řešit třeba v Chorvatsku .prvního Mloka jsem měl 10 let a nepoužil jsem výtah ani jednou za 200 000km a teď už mám vybráno i na dvojce nejspíš ,ale pro sichr by to něco chtělo,jo a ve Fiatu chtějí 6800,-
Diskusi jsem přečetl celou ,ale už 4roky nikdo zřejmě toto neřešil nebo tvrdě platil.Tak se ozvěte ,díky všem.
Sundat rezervu bude sranda s rozbruškou v ruce,potom by to chtělo nějakej obyčejnej držák na 2 šrouby ,stejně rezervu použiješ jednou max dvakrát za 10 let,tak klidně vlezu pod auto a umažu se ,hlavně abych dojel a nemusel to řešit třeba v Chorvatsku .prvního Mloka jsem měl 10 let a nepoužil jsem výtah ani jednou za 200 000km a teď už mám vybráno i na dvojce nejspíš ,ale pro sichr by to něco chtělo,jo a ve Fiatu chtějí 6800,-
Diskusi jsem přečetl celou ,ale už 4roky nikdo zřejmě toto neřešil nebo tvrdě platil.Tak se ozvěte ,díky všem.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Re: držiak na rezervne koleso
Já jsem se s tím smířil a vozím stále v kufru.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
Re: držiak na rezervne koleso
Tady je číslo na pána,který umí naviják opravit a to náhradou kolečka,které uvnitř praská.Nové už je z kvalitního materiálu,vyrábí je sám.
Doufám,že mu nebude vadit,že tu uveřejním jeho číslo....739064322
Doufám,že mu nebude vadit,že tu uveřejním jeho číslo....739064322
1.6 16V r.v.2000
115tis.km
"Rin Tin Tin "
115tis.km
"Rin Tin Tin "
Re: držiak na rezervne koleso
Díky za číslo ,pán je z Karviné a opravuje navijáky komplet asi za 1000,- poslal jsem mu to a čekám na návrat ,dám vědět Kubanec.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Re: držiak na rezervne koleso
Není zač děkovat.Rádo se stalo.Dej potom vědět,jak ti to maká...Kubanec píše:Díky za číslo ,pán je z Karviné a opravuje navijáky komplet asi za 1000,- poslal jsem mu to a čekám na návrat ,dám vědět Kubanec.
1.6 16V r.v.2000
115tis.km
"Rin Tin Tin "
115tis.km
"Rin Tin Tin "
Re: držiak na rezervne koleso
!!!POZOR VAROVÁNÍ!!!
Po šesti letech vození rezervy v kufru a dvou úspěšně absolvovaných STK, mi při včerejší STK byla rezerva v zavazadlovém prostoru označena jako VÁŽNÁ ZÁVADA, chybějící držák rezervy označen jako VÁŽNÁ ZÁVADA, další VÁŽNÁ ZÁVADA, byl chybějící plastový doraz na světlometu, který mi už taky chyběl na minulé STK.
Buď pánové přitvrdili, nebo chtějí prudit majitele skoroveteránů.
Po 6 letech neřešení, tedy budu muset to uchycení rezervy stejně vyřešit
Po šesti letech vození rezervy v kufru a dvou úspěšně absolvovaných STK, mi při včerejší STK byla rezerva v zavazadlovém prostoru označena jako VÁŽNÁ ZÁVADA, chybějící držák rezervy označen jako VÁŽNÁ ZÁVADA, další VÁŽNÁ ZÁVADA, byl chybějící plastový doraz na světlometu, který mi už taky chyběl na minulé STK.
Buď pánové přitvrdili, nebo chtějí prudit majitele skoroveteránů.
Po 6 letech neřešení, tedy budu muset to uchycení rezervy stejně vyřešit
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
Re: držiak na rezervne koleso
Origo navijak by som neodporúčal, je to viac-menej jednorazovka.. ten umelý šnek sak skôr či neskôr odpáli preto doporučujem trošku pošpekulovať, pohrať sa a vymyslieť niečo na spôsob pežota.