výmena klinového remeňa 1.1
Moderátor: peta.smolik
výmena klinového remeňa 1.1
čaute, pri sťahovaní klin. remeňa stačí keď uvolním dve skrutky alternátora?spodnú ľavú z pohľadu pravého kolesa a tú ktorá je pod nádržkou chladiacej? alebo treba uvoľniť aj tú ktorá je pri tej spodnej a je troška vpravo od nej a má taký sprostý prístup.koleso mám dole,kryt tiež a snímač uvoľnený aby som ho prestrčil. a ešte jedna vec. mám tam 4PK673 a v ponuke sú 668 a 675. ktorý kúpiť?kratší či dlhší? dík za rady
Naposledy upravil(a) nanuky dne 11 bře 2013, 18:41, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: výmena klinového remeňa 1.1
Já mám 1.1 z 5/2001 - alternátor drží na třech šroubech, takže se musí povolit všechny tři. Pak ještě snímač otáček (šroubkem u ozubeného kola setrvačníku), aby šel řemen vyndat.
Jde to všechno bez sundání kola na zemi, jen se musí co nejvíc vytočit volant v pravo.
Typ byl 4PK 673, délka tedy 673 mm, od Daytonu.
Jde to všechno bez sundání kola na zemi, jen se musí co nejvíc vytočit volant v pravo.
Typ byl 4PK 673, délka tedy 673 mm, od Daytonu.
Re: výmena klinového remeňa 1.1
toto je tiež r.v 01,motor 1.1,kod motora 187 a píše mi 4pk668.na aute je ale 673.668 tam vopchám v pohode, že?dá sa dobre manipulovať s altíkom keď sú šróby uvolnené?alebo musia byť niektoré úplne von?
Re: výmena klinového remeňa 1.1
Stačí je povolit (všechny tři), aby se dal řemen sundat a nový znovu nandat.