fiat ducato, peugeot boxer problem s elektrikou, a startem
Moderátor: peta.smolik
fiat ducato, peugeot boxer problem s elektrikou, a startem
dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jste pánové od fochu a dokážete mi pomoci, mám peugeot boxer s motorem 2.8 td z fiata ducato a mám problém s elektrikou na vstřikovacím čerpadle,tak jestli by mi mohl někdo říci, co a kam je zapojený, je tam chcípák, který má 12V od spínačky a je tam valeček připojeny táhlem a to není připojené, vůbec nevím jestli to hraje nějakou roli a nemohu sehnat schéma zapojení toho čerpadla, tak Vás tedy žádám jestli byste mi mohli pomoci. Vozidlo bez problému startovalo, zaparkoval jsem a ztratil klíče, spínací skřínku jsem nechal demontovat fušerem a ten mi půl kabeláže vyrval a už to nedokázal dát dohromady, ani roztáhnout přes kvalt se nepodařilo. Potřebuji to jen provizorně nastartovat na dojetí do servisu. Imo to nemá, připojil jsem chcípák natvrdo z baterie, rozsvítily se kontrolky, jak v druhé poloze a vozidlem jsem zastartoval, ale nechtělo naskočit, tak nevím, co je ten odpojený váleček s tahílkem tak prosím o nějakou radu. Předem děkuji za Vaši odpověď s pozdravem Dominik Jakl.
- Reklama
Re: fiat ducato, peugeot boxer problem s elektrikou, a start
rok vyroby 1997
- Tomas-Oaza
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 281
- Registrován: 01 dub 2006, 22:04
- Bydliště: Nikol-City 608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: fiat ducato, peugeot boxer problem s elektrikou, a start
ten valecek mam na ducatu taky a nezapojenej. ten neres.
pred mesicem se mi stalo to samy co tobe. proste se nekde ve svazku ztratil proud do dratku keterej jde na ten stopventil na cerpadle.
potreboval sem jezdit a tak sem narychlo natahl drat od + baterky primo na ten ventil a nastartoval. kdyz sem motor chtel vypnout tak sem musel pod kapotu a dratek odpojit. docela kino u kazdyho zakaznika kdyz jezdim balikovku.
druhej den sem rozdelal sloupek a od klicku natahl novy drat na ten ventil a od te doby klid
pred mesicem se mi stalo to samy co tobe. proste se nekde ve svazku ztratil proud do dratku keterej jde na ten stopventil na cerpadle.
potreboval sem jezdit a tak sem narychlo natahl drat od + baterky primo na ten ventil a nastartoval. kdyz sem motor chtel vypnout tak sem musel pod kapotu a dratek odpojit. docela kino u kazdyho zakaznika kdyz jezdim balikovku.
druhej den sem rozdelal sloupek a od klicku natahl novy drat na ten ventil a od te doby klid
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz