tlachaní
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
No alespoň já jsem tam žádnou botu neshledal... jak si odtáhneš chladičovou stěnu bokem tak už tam nic jinýho není ... jediný co doporučuju tak si označuj něčím hadice a konektory co kam patří a popř. si dělej i fotky... je to jednoduší než si to všechno pamatovat
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: demontaž turbokompresoru
Naposledy upravil(a) chilly dne 24 úno 2013, 13:55, celkem upraveno 1 x.
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
vymontovat úplně ne, stačí že ho vypustíš a odtáhneš na straně řidiče stranou ... je to asi ta nejlepší a nejjednoduší možnost jak se tam dostat
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
No, pokud se podíváš na koncernový ladiče, z turba GT1749VB (my GT1749V) se dostávají běžně k výkonu kolem 190-200 koní s tlakem kolem 2-2.3 Baru ... Jak už jsem jednou psal, 110kW je "bezpečná" úroveň Chipu, to co tam mám já je prostě strop co z toho motoru jde dostat bez větších zásahů... Většina úprav co tam je (vyztužení a přetěsnění všech hadic, komplet. přetěsnění motoru atd...), mě stály akorát cenu dílů, divil by ses kolik s tím motorem udělá jenom to vyztužení hadic ... nepočítám přeobložení spojky na organiku, to bylo už při tomhle krouťáku potřeba... ale nejsem jedinej, vím o alfě 147 s výkonem 132kW, též bez větších zásahů... Navíc mě se dělal chip z naměřenejch hodnot za jízdy v provozu a dodatečným dolaďováním skoro 2 dny, ne jako někteří "experti" co používají akorát Ctrl+C a Ctrl+V (tím nechci říct že to je tvůj případ)
Jinak k tématu,
s turbem jsem nedělal kromě výměny po 100 tis. km (preventivně, nic mu nebylo) vůbec nic, teď mám na něm najeto zhruba 70 tisíc a zatím bez problémů, ale je cetit že to není úplně ono, jak je to naladěný na jiný turbo tak to není úplně 100%, navíc se mi podařilo vyhřát parohy takže si odfouknou což je další ztráta, takže teď tam bude tipuju něco kolem 160-170 koní... To co píšeš je jak jsi říkal, jednoznačně podtlakovej ventil
Jinak pro porovnání aut u kterých už mám skalp... Octavia RS 2.0TDI PD i CR, BMW 530d, Audi A6 2.7 a slabší 3.0 TDI rok cirka 2007, Volvo S60, V70 obě D5 a to je z hlavy asi to nejzajímavější z čeho jsem měl vždy největší radost
Jinak k tématu,
s turbem jsem nedělal kromě výměny po 100 tis. km (preventivně, nic mu nebylo) vůbec nic, teď mám na něm najeto zhruba 70 tisíc a zatím bez problémů, ale je cetit že to není úplně ono, jak je to naladěný na jiný turbo tak to není úplně 100%, navíc se mi podařilo vyhřát parohy takže si odfouknou což je další ztráta, takže teď tam bude tipuju něco kolem 160-170 koní... To co píšeš je jak jsi říkal, jednoznačně podtlakovej ventil
Jinak pro porovnání aut u kterých už mám skalp... Octavia RS 2.0TDI PD i CR, BMW 530d, Audi A6 2.7 a slabší 3.0 TDI rok cirka 2007, Volvo S60, V70 obě D5 a to je z hlavy asi to nejzajímavější z čeho jsem měl vždy největší radost
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
jinak s pár i chipovanejma stilama jsem jel, a žádný po ozkoušení nejelo stabilních 180 dle GPS kopec nekopec (nemám na mysli nějakej extrémní krpál), po rovině i s mírným protivětrem mi nestačej kvalty, 220 na začátku červenýho... navíc ještě se mi nestalo že by u nějakýho štěkla na suchým asfaltu jak dvojka tak trojka
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: demontaž turbokompresoru
Naposledy upravil(a) chilly dne 23 úno 2013, 18:35, celkem upraveno 2 x.
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
No je pravda že já jsem svoje stilo ještě na GPS nezkoušel, ale mě to auto už prostě víc nejede protože nemá kam, při těch 220-225 tacho mám 4600 ot./min (205/55-R16)... za kolik máš z klidu kilo???
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: demontaž turbokompresoru
Měl jsem možnost projet 2,0 JTD 16V Multijet Fiat Bravo II emotion 165 PS/121 KW má větší turbo než Stilo.Ten zátah je super ,někde jsem četl že jde bezproblémů na 200PS.Třeba by to turbo šlo napasovat do Stila
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: demontaž turbokompresoru
Naposledy upravil(a) chilly dne 23 úno 2013, 18:35, celkem upraveno 1 x.
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
idefix: 2.0 má Garretta GTB1549V, což by dle hierarchie garrettu mělo být turbo menší, ale ono jak jde vývoj dopředu tak i nižší číslo už dneska může znamenat větší turbo ... takže není důvod proč by tam po pár úpravách nešlo, ty JTDčka jsou ve svý podstatě skoro pořád koncepčně stejný motory , ale nějak mi uniká smysl tam nedat to turbo větší když už to člověk dělá... mám dát 22 za turbo co má potenciál + 40 koní nebo tam napasovat turbo za 30 který má +80?! (nepočítám úpravy jako vstřiky, cooler, mapa atd... )... Jinak souhlasím, s bravem to hejbe víc než slušně, bohužel můj tajnej favorit AR 159 už na tom s tímhle motorem tak živě neni, ne že by se ten motor trápil, ale bravo je o dost větší divočák
chilly: Tak to máme zrychlení cca. stejný, já mám naměříno v průměru z asi 10 startů 7.85s... a nezapomeň že můj stilouš je 2x větší a o 200 kg těžší než co máš ty... a tohle jsem měřil s rezervou ... Já prostě zaboha víc nejedu ani kdybych chtěl, to už bych potřeboval šestku... ale zkusím si pučit GPS a změřit to podle tý a uvidím co mi to vyplivne
Edit.: ještě jsem zapomněl napsat že vám softově odpojenou váhu vzduchu, takže to je dalších pár koníků
chilly: Tak to máme zrychlení cca. stejný, já mám naměříno v průměru z asi 10 startů 7.85s... a nezapomeň že můj stilouš je 2x větší a o 200 kg těžší než co máš ty... a tohle jsem měřil s rezervou ... Já prostě zaboha víc nejedu ani kdybych chtěl, to už bych potřeboval šestku... ale zkusím si pučit GPS a změřit to podle tý a uvidím co mi to vyplivne
Edit.: ještě jsem zapomněl napsat že vám softově odpojenou váhu vzduchu, takže to je dalších pár koníků
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: demontaž turbokompresoru
Naposledy upravil(a) chilly dne 24 úno 2013, 13:56, celkem upraveno 1 x.
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: demontaž turbokompresoru
Takže ono nakonec těch skoro 190 kobyl nebude nereálnejch co ... No některý hadice a záhyby jsou oblepený vrstou silikonu (alespoň to tak vypadá) a k něčemu přichycený kvůli rozpínání, změnám proudění a s tím související ztrátou tlaku ... Jak to je netuším, já jsem to nedělal, to dělaj ještě tenkrát otec když se to přivezlo a ten už si to taky nepamatuje... ale pro nic za nic to není ... Taky pro to se pokouším nějak naměřit a spočítat jiný vedení vzduchu z nerezu a silikonovejch kolen od Samka , jenže to už půjde rovnou větší cooler
Jo hele a jak jsi na tom z kouřivostí?!
Jo hele a jak jsi na tom z kouřivostí?!
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontaž turbokompresoru
No tak koukám, že tady s těma HP koníkama házíte sem tam... chilly když napíšeš, že ti to jede 240 - 250 tak těchto 10km/h dělá kolem 16 kW a tvoje Stilo by muselo mít asi 144 kW...2450 mbar je myslím hodnota včetně atmosferického tlaku, ve FES to hned po nastartování ukazuje asi 950 mbar. Tedy čistej přetlak v sání by měl být o tuto hodnotu nižší. Neví někdo kolik má Stilo součinitel odporu vzduchu tedy Cx? Pak se to spočítá přesněji, já jsem zadal Cx 0.30 a váhu 1500 kg, což je zhruba váha krátkého Stila 5D s řidičem a náplněma. Na rychlost: 250 km/h je potřeba zhruba 144 kW což je 195 HP
245 km/h - 136 kW
240 km/h - 128 kW
235 km/h - 120 kW
230 km/h - 113 kW
225 km/h - 106 kW
220 km/h - 100 kW
215 km/h - 93,5 kW
210 km/h - 87,5 kW
205 km/h - 82 kW
200 km/h - 76,5 kW
Na 300km/h by muselo mít Stilo výkon asi 244 kW 331 HP a krouťák 590 Nm...
245 km/h - 136 kW
240 km/h - 128 kW
235 km/h - 120 kW
230 km/h - 113 kW
225 km/h - 106 kW
220 km/h - 100 kW
215 km/h - 93,5 kW
210 km/h - 87,5 kW
205 km/h - 82 kW
200 km/h - 76,5 kW
Na 300km/h by muselo mít Stilo výkon asi 244 kW 331 HP a krouťák 590 Nm...
Naposledy upravil(a) proch dne 20 úno 2013, 23:57, celkem upraveno 4 x.
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________