FIAT 500L
Moderátor: peta.smolik
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: FIAT 500L
Na těch 17, co si tam dal i guglagen, to drží dobře. Taky jsem ty zatáčky zkoušel brát ostřeji (obecně si zatáčky rád vezmu rychleji) a podvozej je v pohodě pobral.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
- Reklama
Re: FIAT 500L
Treba uznat, ze fiat ma co sa tyka dizajnu gule , proste vypustit multiplu do sveta vyzaduje kolecko naviac, trebars to je priklad totalne hnusneho auta, za ktorym sa stale obzrem, nejazdil som v nej, ale mohol som si ju zblizka, znutra zvonka poobzerat, to auto ma cosi do seba, je vynimocne, takemu viem odpustit aj keby sa furt kazilo, aj keby vela zralo, aj ked to je len krabica na koleckach, nemusim ho mat, ale som rad ze existuje . Pokial 500L, pripadne dalsie 500 xyz nieco, bude nadvazovat na fakticky dokonalu zakladnu 500vku, tak ma zmysel a je mozne odpustit mu tiez kadeco, nakoniec je to fiat coz je iba dobre, kupujte to radsej nez tie nudne golfy, fabie a spol. Technicky bude isto v pohode.
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: FIAT 500L
Když jsem si jel objednat k prodejci novou 500L, tak jsem samozřejmě posupně sedl do všech vozů(Fiat a Alfa Romeo), které měl prodejce vystavené. V některých jsem předtím i jel a některé jsem vlastnil než jsem přešel k Renaultu(Fiat Grande Punto).dusan10 píše:TO auto nieje špatné ale bravo to není Nešiel som na v ňom iba som ho videl vo fiate. Takže jazdné vlastnosti netuší ale ked sa naň pozerám je dosť vysoké takže na ceste nemôže sedieť ako bravo.Tu po štiavnických kopcoch lietam dosť a auto sedí ako pribité aj teraz v zime. Som až prekvapený čo Bravo všetko zdrží v zákrutách.Mám 205 zimné gumy a auto ide po snehu a do kopca ako ratrak 500L my príde že ma aj ťažisko vyššie takže tie zákruty budú asi problém.A čo motor aký tam budeš mať Farebne to môže vyzerať fajn
Osobně se mi vždycky líbilo Bravo. Sám jsem vlastnil bílou třídveřovku, kterou jsem si jako novou koupil v roce 1998. O novém Bravu jsem rovněž svého času uvažoval, nicméně nakonec jsem se nechal zlákat Reanaultem.Teď když jsem po delší době zase seděl v Bravu to mi ale připadalo uvnitř hodně malé. Podle mě to není absolutně auto pro rodinu, je to auto na frajeřinku.
Navíc se přiznám, že jsem měl zatím až na jednu výjimku samé hatchbacky takže chci něco úpně jiného ale ne sedana. Zvažoval jsem nějaké SUV, jednu dobu se mi strašně líbilo SEDICI. Nakonec mě přesvědčila jízda v 500L.Proč jsem se rozhodl vzít si 1,4 benzin?Dlouho jsem to zvažoval. Diesel 1,3 má sice dobrou spotřebu ale je líný což mi potvrdil i pán co si koupil a teď toho lituje.Navíc já nenajedu ročně 30.000 km aby se mi to vyplatilo.Twinair má taky supr spotřebu ale mám strach jak si obsah 0,9 poradí s víc jak tunovým autem. Prodejce mi říkal, že v tom jel a aby se to vůbec rozjelo tak měl plyn pořád až na podlaze.No nechám se překvapit, autíčko je objednané a koncem března by mělo být u prodejce (FIAT Zliner,Zlín).Auto mě vyšlo ve verzi POP STAR se 17 palcovými koly a volitelnou výbavou na 346.000,-Kč. Sleva 82.000,-Kč.
Re: FIAT 500L
Pouzivam Bravo ako rodinne auto a nemam problem, deti 3 a 7 rokov, samozrejme detske sedacky, okrem toho ze tam dam 3 sedacky vedla seba co dokaze malo aut tejto kategorie, som uz mal konfiguraciu dve sedacky vedla seba a sklopene delene sedalo! V tom pripade som v interieri prevazal a teraz pozor ! Hlboky kocik - bol v kufri, sanky pre dvoch ludi, boli pozdlzne za spolujazdcom, dospele lyze cca 160cm, za spolujazdcom, okrem toho batozina na zimnu dovolenku. Mam aj stresny nosic, ale kvoli aerodynamickemu hluku ho nerad pouzivam... Toto auto reze vzduch jak noz, to proste v 500L technicky neni mozne dosiahnut. Bravo 2 pokial vidim ma zhodny kufor s 500L - 400litrov. nikde som sa nedozvedel aka je 500 L siroka vnutri na zadnych sedadlach, o toto by som sa silno zaujimal, pre mna bola z hladiska "rodinnosti" prave toto dolezita informacia. Bravo 2 ma vzadu 1500 mm sirku !!! Tolko nema ziadne ine auto v nizsej strednej, pre porovnanie zhodny udaj ma VW Passat...Auta ako avensis su na tom len o 1-2cm lepsie, takze tak z hladiska toho ci je rodinne alebo frajerske , trebars Mazda 3 co ma kolega ma tak o 10cm menej... Co moze skreslovat, su male zadne okna, ale to je ciste opticka zalezitost, zober do ruky meter a uvidis ako je Bravo 2 znutra velke auto. Poslednu letnu dovolenku som isiel 2 deti, 3 dospely, plny kufor, samozrejme nevozim potraviny na 2 tyzdne .
1.4 95PS, pokial to je normalna 16V verzia tak OK. Ale pokial je to starjet motor, tak ten bych nechcel, ten ma variabilne casovanie, ma twinport system a co je podla mna hnus ma EGR. Podla mna lepsia bravacka 1.4 90PS co sa zmenou softu da na tych 95PS spravit, nakoniec v stile ten isty motor z inou emisnou normou mal 95PS...Pokial je ale na vyber 0.9, alebo 1.3 dizel tak OK, je to fakticky najmensie zlo
1.4 95PS, pokial to je normalna 16V verzia tak OK. Ale pokial je to starjet motor, tak ten bych nechcel, ten ma variabilne casovanie, ma twinport system a co je podla mna hnus ma EGR. Podla mna lepsia bravacka 1.4 90PS co sa zmenou softu da na tych 95PS spravit, nakoniec v stile ten isty motor z inou emisnou normou mal 95PS...Pokial je ale na vyber 0.9, alebo 1.3 dizel tak OK, je to fakticky najmensie zlo
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: FIAT 500L
Je to věc názoru. Ovšem to co píšeš vypadá, jako by Bravo 2 bylo nejlepší auto na světě, což rozhodně není. Já nehodlám posuzovat Bravo 2 vůči 500L, to jej jiná kategorie. Já ale nechci hatchback a jak jsem řekl, pro mě je Bravo 2 pocitově uvnitř malé auto. Navíc já si nekupuju 500L, abych s ní závodil. Kdybych chtěl jak píšeš řezat vzduch tak si myslím že jsou lepší auta než Tvoje Bravo 2...Takže Ti přeji hodně šťastných kilometrů s Tvým Bravem 2....Tvůj příspěvek mně připadá asi tak, jako že ty máš Ferrari a já trabanta....bajo777 píše:Pouzivam Bravo ako rodinne auto a nemam problem, deti 3 a 7 rokov, samozrejme detske sedacky, okrem toho ze tam dam 3 sedacky vedla seba co dokaze malo aut tejto kategorie, som uz mal konfiguraciu dve sedacky vedla seba a sklopene delene sedalo! V tom pripade som v interieri prevazal a teraz pozor ! Hlboky kocik - bol v kufri, sanky pre dvoch ludi, boli pozdlzne za spolujazdcom, dospele lyze cca 160cm, za spolujazdcom, okrem toho batozina na zimnu dovolenku. Mam aj stresny nosic, ale kvoli aerodynamickemu hluku ho nerad pouzivam... Toto auto reze vzduch jak noz, to proste v 500L technicky neni mozne dosiahnut. Bravo 2 pokial vidim ma zhodny kufor s 500L - 400litrov. nikde som sa nedozvedel aka je 500 L siroka vnutri na zadnych sedadlach, o toto by som sa silno zaujimal, pre mna bola z hladiska "rodinnosti" prave toto dolezita informacia. Bravo 2 ma vzadu 1500 mm sirku !!! Tolko nema ziadne ine auto v nizsej strednej, pre porovnanie zhodny udaj ma VW Passat...Auta ako avensis su na tom len o 1-2cm lepsie, takze tak z hladiska toho ci je rodinne alebo frajerske , trebars Mazda 3 co ma kolega ma tak o 10cm menej... Co moze skreslovat, su male zadne okna, ale to je ciste opticka zalezitost, zober do ruky meter a uvidis ako je Bravo 2 znutra velke auto. Poslednu letnu dovolenku som isiel 2 deti, 3 dospely, plny kufor, samozrejme nevozim potraviny na 2 tyzdne .
1.4 95PS, pokial to je normalna 16V verzia tak OK. Ale pokial je to starjet motor, tak ten bych nechcel, ten ma variabilne casovanie, ma twinport system a co je podla mna hnus ma EGR. Podla mna lepsia bravacka 1.4 90PS co sa zmenou softu da na tych 95PS spravit, nakoniec v stile ten isty motor z inou emisnou normou mal 95PS...Pokial je ale na vyber 0.9, alebo 1.3 dizel tak OK, je to fakticky najmensie zlo
Re: FIAT 500L
Neeee, to som rozhodne nechcel povedat .. Ale si stale medzi bravistami tak pochop , PEACE. Mozeme to kludne ukoncit, ze Bravo 2 je najlepsi fiat v nizsej stredne co kedy bol a 500L najlepsie mini MPV co fiat mal. Myslim, ze budeme docela blizko k pravde
celkom nesuhlasim, ale zaujimavy nazor od respektovneho novinara : http://www.autotube.cz/autotest/43-fiat ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;
celkom nesuhlasim, ale zaujimavy nazor od respektovneho novinara : http://www.autotube.cz/autotest/43-fiat ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: FIAT 500L
Musím tu zareagovať Multipla ja podla mňa najhnusnejšie auto aké kedy bolo až sa divím že to taliani vypustili von takú žabubajo777 píše:Treba uznat, ze fiat ma co sa tyka dizajnu gule , proste vypustit multiplu do sveta vyzaduje kolecko naviac, trebars to je priklad totalne hnusneho auta, za ktorym sa stale obzrem, nejazdil som v nej, ale mohol som si ju zblizka, znutra zvonka poobzerat, to auto ma cosi do seba, je vynimocne, takemu viem odpustit aj keby sa furt kazilo, aj keby vela zralo, aj ked to je len krabica na koleckach, nemusim ho mat, ale som rad ze existuje . Pokial 500L, pripadne dalsie 500 xyz nieco, bude nadvazovat na fakticky dokonalu zakladnu 500vku, tak ma zmysel a je mozne odpustit mu tiez kadeco, nakoniec je to fiat coz je iba dobre, kupujte to radsej nez tie nudne golfy, fabie a spol. Technicky bude isto v pohode.
Re: FIAT 500L
Jasneze je hnusne , ale jak je vymyslene, auto co poskytne tolko variability na takom podoryse ine neexistuje. Navyse je neprehliadnutelne a navzdy aj bude, teda v prvej verzii. Po facelifte to uz dizajnom vobec nevybocuje, na dodavku, mpv a pod. v pohode. Zevraj multipla je v muzeu moderneho umenia...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: FIAT 500L
To je aj picaso a tie obrazy sú hnus.Variabilita v tej krabici aj musí biť ved je rovnako široká ako dlhá
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: FIAT 500L
Multipla je nepochopené a nedoceněné auto. Podle mě je pěkná. A skutečně je v Muzeu moderního umění v New Yorku - stejně jako Jaguar E-Type.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
- Darth.W
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28 dub 2011, 11:04
- Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
Re: FIAT 500L
Hell Yeah!...Teď když jsem po delší době zase seděl v Bravu to mi ale připadalo uvnitř hodně malé. Podle mě to není absolutně auto pro rodinu, je to auto na frajeřinku...
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra