HELP - Klepnání motoru po výměně svíček

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

mufik: a motorek volnobehu uzs resil?

duffman: je mi to trapny, uz si ze me tady kazdej dela srandu, ale shodou okolnosti sem o vikendu presne tohle resil na strejdovym puntu - cukalo, odspoda to uplne skakalo a sel sem najisto: vymena svicek, sklepnuti mezer a problem je vyresen... :-D
Hustokrutost
Reklama
 

NewEddie
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 19 úno 2007, 00:33
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NewEddie »

Motory v Punte su velmi vyberave, co sa sviecok tyka - napriklad BOSCH-ky robia v 1,2 16V poriadnu neplechu .....odporucam NGK s tymi som este nemal problem. 8)
Nejazdi nikdy rychlejsie ako tvoj anjel lieta :-)

P IIa Sporting - Lentilka
duffman
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 05 pro 2006, 09:55
Bydliště: Slavičín

Příspěvek od duffman »

tak jse sklepl ty svicky a dela to porad...v servisu me rekl ze se mi do valce dostava olej a ze si mam radsi sehnat novy motor...tak nevim :cry:
jirka
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 26 pro 2005, 09:14

Příspěvek od jirka »

Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
robi mi to tiez, aj tie problemy mam, a mam menene sviecky... DENSO.. odvtedy je problem... dnes som obehal cele mesto a nikde NGK nemaju skladom .. hm ..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

abusacek píše:
jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Stanno píše:
abusacek píše:
jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večer :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

majco píše:
Stanno píše:
abusacek píše: Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večer :wink:
pracujem v KE, tak tam zajdem..dik za tip
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Snowfox
Znalec
Příspěvky: 686
Registrován: 29 zář 2007, 21:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Snowfox »

Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny.. :-) tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto

Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

Snowfox píše:Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny.. :-) tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
mne dnes povedal typek v predajni, ze to S na konci znamena inu velkost kluca... ta sviecka bola nejaka sirsia ...
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Snowfox
Znalec
Příspěvky: 686
Registrován: 29 zář 2007, 21:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Snowfox »

To by sedělo protože u těch bez "S" nemám napsanou velikost klíče a s "S" tam mám napsanou velikost klíče 16.. :-)
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto

Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

Snowfox píše:To by sedělo protože u těch bez "S" nemám napsanou velikost klíče a s "S" tam mám napsanou velikost klíče 16.. :-)

takze tie Ska asi nebudu pasovat...
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Snowfox
Znalec
Příspěvky: 686
Registrován: 29 zář 2007, 21:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Snowfox »

Tak bůhví cje na tom autě...to neví nikdo dokud to nerozdělá :-)
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto

Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Ladis
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2007, 18:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ladis »

Punto I generace, 1,2 měnil jsem rozvoďák, vyndal vačku, vyměnil gufero na vačce (stvrdlo gufero, propouštělo olej k rozvodům), vymezení ventilových vůlí, výměna svíček za Brisk (typ se musím mrknout, ale dle doporučení výrobce Brisk, 3 elektrodové).
Po smontování motoru a nastartování neudžel volnoběh, zdechal. Nechal jsem ho ve zvýšených otáčkách zahřát. Po zahřátí se na volnoběh při přidání plynu lehce dusil, reakce na pedál plynu měla cirka 2 sekundy prodlevu. Vyndal jsem baterku, nechal auto zresetovat. První týden provozu auto nebylo nic moc, ale nechal jsem to tak, rada známého, že Fiat je potřeba nechat trochu nechat ŘJ očuchat provozní podmínky v rámci cirka 1 týdne. Po týdnu naprosto v pohodě, vše v normálu, přede jak má, bez prodlev.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“