HELP - Klepnání motoru po výměně svíček
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
robi mi to tiez, aj tie problemy mam, a mam menene sviecky... DENSO.. odvtedy je problem... dnes som obehal cele mesto a nikde NGK nemaju skladom .. hm ..jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..abusacek píše:Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večerStanno píše:abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..abusacek píše:Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
pracujem v KE, tak tam zajdem..dik za tipmajco píše:zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večerStanno píše:abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..abusacek píše: Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny.. tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
mne dnes povedal typek v predajni, ze to S na konci znamena inu velkost kluca... ta sviecka bola nejaka sirsia ...Snowfox píše:Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny.. tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Punto I generace, 1,2 měnil jsem rozvoďák, vyndal vačku, vyměnil gufero na vačce (stvrdlo gufero, propouštělo olej k rozvodům), vymezení ventilových vůlí, výměna svíček za Brisk (typ se musím mrknout, ale dle doporučení výrobce Brisk, 3 elektrodové).
Po smontování motoru a nastartování neudžel volnoběh, zdechal. Nechal jsem ho ve zvýšených otáčkách zahřát. Po zahřátí se na volnoběh při přidání plynu lehce dusil, reakce na pedál plynu měla cirka 2 sekundy prodlevu. Vyndal jsem baterku, nechal auto zresetovat. První týden provozu auto nebylo nic moc, ale nechal jsem to tak, rada známého, že Fiat je potřeba nechat trochu nechat ŘJ očuchat provozní podmínky v rámci cirka 1 týdne. Po týdnu naprosto v pohodě, vše v normálu, přede jak má, bez prodlev.
Po smontování motoru a nastartování neudžel volnoběh, zdechal. Nechal jsem ho ve zvýšených otáčkách zahřát. Po zahřátí se na volnoběh při přidání plynu lehce dusil, reakce na pedál plynu měla cirka 2 sekundy prodlevu. Vyndal jsem baterku, nechal auto zresetovat. První týden provozu auto nebylo nic moc, ale nechal jsem to tak, rada známého, že Fiat je potřeba nechat trochu nechat ŘJ očuchat provozní podmínky v rámci cirka 1 týdne. Po týdnu naprosto v pohodě, vše v normálu, přede jak má, bez prodlev.