Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Moderátor: peta.smolik
Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Ahoj chci se zeptat jeslti někdo dokáže poradit jaký typ a popřípadě, kde koupit správný termostat na Stilo 1,9Multijet 16V 110Kw (2005). Nejlépe asi odkaz
Co jsem zatím dohledal na netu, tak si nejsem jist, ani nevím jestli by tam pasoval u z jiných motorizací jako JTD a nebo Multijet 88/103Kw, kde bych tedy čekal, že by to mohlo bejt stejné. Ale jistý si nejsem.
Na forech sem hledal a nenašel na duhém sem se ve sprívné sekci i už ptal,ale zatím bez odpvoěďi
Předem děkuji za odpověď. Pavel
Co jsem zatím dohledal na netu, tak si nejsem jist, ani nevím jestli by tam pasoval u z jiných motorizací jako JTD a nebo Multijet 88/103Kw, kde bych tedy čekal, že by to mohlo bejt stejné. Ale jistý si nejsem.
Na forech sem hledal a nenašel na duhém sem se ve sprívné sekci i už ptal,ale zatím bez odpvoěďi
Předem děkuji za odpověď. Pavel
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Až to zjistíž, mám doma na 103KW, použitej ale funguje stejně jak novej.
Ponechám za 800,- a dám záruku měsíc.
Ale řekl bych že pasuje.
http://www.unto.pl/termostat-stilo-brav ... -2244.html
Ponechám za 800,- a dám záruku měsíc.
Ale řekl bych že pasuje.
http://www.unto.pl/termostat-stilo-brav ... -2244.html
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Klidne bych i bral, ale musím mit potvrzeno, ze jsou stejný. Taky bych rekl, ze by mohli bejt stejný. U fiatu fakt ale člověk nikdy neví
Odkud si jestli se mohu zeptat?
Díky Pavel
Odkud si jestli se mohu zeptat?
Díky Pavel
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Hádej......
Nymburk.Dočteš se to pod mým obrázkem.A ty z Praha východ, že
Klidně pošlu poštou nebo fláknu na aukro.
Nymburk.Dočteš se to pod mým obrázkem.A ty z Praha východ, že
Klidně pošlu poštou nebo fláknu na aukro.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Jo, tvl sorry jak sem to měl na mobilu tak sem si nevšiml, mohlo mě to taky napadnout Nymburk nenám tak daleko, když budu v práci tak z Mochova to nebude daleko
A jak je starý, nebo proč ho nepotřebuješ? Tak jen zjisit jestli to bude ono..
Ještě jednou sorry za blbou předchozí otázku
A jak je starý, nebo proč ho nepotřebuješ? Tak jen zjisit jestli to bude ono..
Ještě jednou sorry za blbou předchozí otázku
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Nevim,
jak je starej.
Já když jsem auto koupil, pak nastaly mrazy a diesel se choval jinak než benzín, což je to, že na volnoběh při zaplým topení se ochlazuje chl.kapalina radiátorem v klimatizaci/topení.
Ten blbej mechanik byl taky blbej jako já a přesto mi tam dal za pomalu 3000 termostat kterej se chová stejně, takže normálně.
Termostat je cajk a auto normálně topí a schová se jak má, když se jezdí tak teplota drží jak má.
Ten termostat mi leží jak v žaludku tak na půdě.
Ty máš co za problem?
jak je starej.
Já když jsem auto koupil, pak nastaly mrazy a diesel se choval jinak než benzín, což je to, že na volnoběh při zaplým topení se ochlazuje chl.kapalina radiátorem v klimatizaci/topení.
Ten blbej mechanik byl taky blbej jako já a přesto mi tam dal za pomalu 3000 termostat kterej se chová stejně, takže normálně.
Termostat je cajk a auto normálně topí a schová se jak má, když se jezdí tak teplota drží jak má.
Ten termostat mi leží jak v žaludku tak na půdě.
Ty máš co za problem?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Problém je ten, že auto se mi pořádně nezahřeje, respektive prostě nedrží teplotu.
problémy začínají cca pod bodem mrazu, kdy auto sice začne topit (mám nastaveno 22,5°C a větrák se automaticky rozeběhne cca za 3-4minuty jízdy po městě). To je podle mě pěkné s topením problém nemám. Problém je ten, že za 27km jízdy do práce to prakticky na 90° nedostanu, (kus dálnice)třeba jen těsně,ale nedostanu. Jakmile zvolním tempo třeba s kopce pustím plyn nebo jedu volně ihned začne teplota padat . A to až třebas na 60-70° což je podle mě hodně blbě
Tak že pro to sháním termostat, teď budu vyměňovat rozvody, kladky a preventivně vodní pumpu a pokud bude venku voda nechal bych udělat i ten termostat..
problémy začínají cca pod bodem mrazu, kdy auto sice začne topit (mám nastaveno 22,5°C a větrák se automaticky rozeběhne cca za 3-4minuty jízdy po městě). To je podle mě pěkné s topením problém nemám. Problém je ten, že za 27km jízdy do práce to prakticky na 90° nedostanu, (kus dálnice)třeba jen těsně,ale nedostanu. Jakmile zvolním tempo třeba s kopce pustím plyn nebo jedu volně ihned začne teplota padat . A to až třebas na 60-70° což je podle mě hodně blbě
Tak že pro to sháním termostat, teď budu vyměňovat rozvody, kladky a preventivně vodní pumpu a pokud bude venku voda nechal bych udělat i ten termostat..
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
JTD se v zimě na krátké trasy blbě zahřívá.Ohřeji Stilouše cca po 10-15km na provozní teplotu. Náhrada za termostat origo použili z R5 za cca 115 Kč dělají se dva druhy je to ten na 91°C. Stavající termostat se vybere vnitřek,aby nezavřel a do hadice se dá z R5. Já ho ve stilouši nezkoušel,ale davali jsme ho do Mareii 1,8 a tam maká perfektně.Zde se to řešilo,řeší ...... je tam i foto návod Noskaj
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
No s tímhle vymontovaným termostatem jsem určitě takovej problém neměl.
Když bylo -15°C ohřál jsem to po 7 km na provozku.
Když bylo -15°C ohřál jsem to po 7 km na provozku.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
S tim termostatem z R5 jsem to četl, nicméně bych byl raději pro originální řasení
elvis.jarous: ten termostat od tebe asi vezmu, jen se dohodnu s mechanikem, kdy bude mit cas.
elvis.jarous: ten termostat od tebe asi vezmu, jen se dohodnu s mechanikem, kdy bude mit cas.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Ten starej termostat nevyhazuj.
Kdyžtak bych si ho vzal na rozborku.
Dneska už bych si termostat taky nekupoval, když vim, že stojí vložka kolem 100kč do škodvky.
Udělal bych si termostat buď z mědi nebo použil kovovej ze škodovky a dodělal vývody jak u stila.
Nic na tom není a origo je drahý jak prase.
Na aukru jsem viděl ten samej co mě stál kolem 3 litrů za asi 1300,-
Kdyžtak bych si ho vzal na rozborku.
Dneska už bych si termostat taky nekupoval, když vim, že stojí vložka kolem 100kč do škodvky.
Udělal bych si termostat buď z mědi nebo použil kovovej ze škodovky a dodělal vývody jak u stila.
Nic na tom není a origo je drahý jak prase.
Na aukru jsem viděl ten samej co mě stál kolem 3 litrů za asi 1300,-
Naposledy upravil(a) elvis.jarous dne 28 led 2013, 09:12, celkem upraveno 1 x.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Je to drahý jak prase to vím
Akorát o víkendu sem přes jeden návod od kolegů opravil EGR ventil, který počítám, že by mě taky stál 3 až 3,5 tisíce. Takto mě to stálo cca hodinku pohodového času s pivem Termostat bych ti klidně nechal
Akorát o víkendu sem přes jeden návod od kolegů opravil EGR ventil, který počítám, že by mě taky stál 3 až 3,5 tisíce. Takto mě to stálo cca hodinku pohodového času s pivem Termostat bych ti klidně nechal
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
A máš fotodokumentaci čištění EGR?
Co bylo podmětem pro jeho čištění?
Co bylo podmětem pro jeho čištění?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Důvodem čištění bylo to, že objevila závada EGR a i kdyz sem ji smazal tak znova na skočila. Tak ze jsem 3 týdny jezdil ze svítící kontrolkou motoru . Problém byl v zaseklem jádru ekektromagnetu. Podle kolegu sem to rozebral ,vyčistil namazal složil, vymazal chybu a je klid. Ze samotným ventilem mechanicky nic nebylo a ani snad bejt nemůže jak je to jednoduchý Ale zasrat se to asi může.
Na mail mohu zaslat postup rozebrání el.magnetu když tak.
Na mail mohu zaslat postup rozebrání el.magnetu když tak.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký termostat 1,9Mjet 110Kw?
Na mail né, sem to máš dát, ať se fiatistí "zobsoni" poučej, to jsou pro někoho cenné informace...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________