MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Ahoj Fiaťáci a Fiaťačky
Po dlouhém pročítání tohoto fóra a následné registraci sem se rozhodl, že Vám ukážu i to moje fáro Pozdě ale přece. Psáno jak šli věci za sebou, zhruba půl roku zpět. Od začátku stručně - jak sem se k němu dostal - co se dělo když jsem ho už měl ve své péči - na konci plány do budoucna.
Je to trošku delší, ale líp sem to napsat nedokázal
Pár údajů:
Punto 60SX mk1
5ti dveř. Červená
Motor: 1,2 8v benzín
R.v.: 1999
Najeto 143tkm když jsem ho dostal do péče (červen 2012)
Nekuřácké auto tak tomu bylo a bude!
Punto je stále garážováno, jen není prostor na práci.
Paket výbavy Cult, servo, bag řidiče.
El. Okna ani centrál nemam
Chvíli po koupi a jedna zimní
Punto si naši koupili jako 5let starý (2004) s 63tkm, tenkrát stálo něco přez 100k.
Za těch 8let co ho máme, sloužilo a slouží výborně. Opravy jen spotřební věci. Na autě se žádné změny nedělaly. Vyreznul prevej přední blatník (vyměněn z jara 2012) a někdy před tím obdržen ťukanec na pravý zadní roh přesně pod světlo (dělníci neuměli zaparkovat vozejk) bohužel po zjištění přístupnosti se promáčklina nechala (zevnitř kudy by to nejlíp šlo vymáčknout zpět je příčka) nechal sem to být aby to nevypadalo blbě, když by se to náhodou nepovedlo vymáčknout zpět.
Řidičák mám od léta loňského roku. V té době sem ani zdaleka netušil, že podlehnu Italským autům. Možná se na tom podepsalo že jsme měli pár Fiatů doma po Škodě 120 --> Tipo 1,7D --> Punto 1,2 co mám teď já --> Bravo 1,4 12v Postupem času sem zjistil že se mi až na pár výjimek líbí nejvíc talijánská auta Alfa a Fiat. Jedna starší bohužel už ne aktuální
Takže sem si poučel auta od našich (Punto a Peugeot 306 1,9D) 306ka mi nevadí, ale vždy sem jezdil rači s Puntem.
Ale v té době sem přemýšlel vyloženě o svém autě, Golf II TD (zamítnuto)
A když sem dostal na výběr od rodičů, který auto teda, ať si jedno vezmu, jestli Punto benzín nebo 306nafta, tak po dlouhém přemlouvání, že si rači vezmu punto, který žere víc a je "línější" Kdybych udělal něco s 306kou nasralo by to víc má tažný a často jezdíme dálky…
Pak přišla VW Jetta 1,8benzín. Stříknul bych blatník na Puntu a staral se o svoje. To padlo (zamítnuto) A to sem původně chtěl Suzuki Samurai nebo BMW E30
V tý době sem si poučel obě s 306kou mi nevadilo jezdit ale Punto bylo příjemnější a hlavně pro mě lepší sedačky ne tak měký. Celkově mi auto vyhovuje víc a baví mě s ním jezdit.
A takhle si mě Punto vybralo samo a od června 2012 je Punto v mojí péči.
Tímto děkuji kamarádovi, co mi pomáhá s autem. Nemám nejlepší podmínky na práci.
Bylo po Bahnech 2012, z bahen sem jel rovnou ke kamarádovi. Že zkouknem jak na tom Punto je a brzo stříknem ten blatník. Trochu koroze bylo ale na 13let starý auto, který žádnou extra péči nemělo a jezdilo každou zimu jsme byly mile překvapeni. A tak jsme se rozhodli, že ho dáme o prázdninách do kupy. Podvozek dobrý, orezlé ostré hrany a hrany práhů (ty už asi nebudou nejsilnější stránkou vozu), pak orezlej zadek pod rezervou, někdo to dřív dokázal i promáčknout, a nejhůř na tom bylo uchycení zadního nárazníku na něm bylo rzi nejvíc. Ve předu byla dirka asi jako 20tikoruna (1euro) za levým podběhem. A zjistili sme, že na palivové pumpě někdy prolíná benzín na rychlospojce. Tím se vysvětlilo, proč byl v poslední době při vedrech cítit benzín vevnitř. Asi tam byla loužička a odpařovala se. Stávalo se to jen někdy a nebylo to pravidelně. Dřív byl cítit málokdy, jen trošku a krátce např. když se natankovalo. Přisuzovalo se to aktivnímu uhlí, co má zachytávat výpary z nádrže.
Když sem ten den chtěl jet domů, začalo zlobit řazení. Nešlo zařadit, po několika opětovných pokusech se povedlo. Vypadalo to, jak někdy nešla zařadit jednička (s tím se to koupilo, občas se to stalo věčinou v nejméně vhodnou chvíli) že se posrala převodovka. Ale proč by šla zpátečka přez zuby. Kdyby to bylo spojkou měli by jít přez zuby všechny kvalty.
No vyrazil jsem a za poslední vesnicí před domovem sem už nedořadil, tak na neutrál sem sjel k hotelu a zaparkoval. Druhý den se odtáhlo na laně ke známému do servisu. Nakonec to přece jen byla spojka. Tak se přišponovalo lanko a jezdilo se chvíli dál.
Koncem června sem se rozhod že mu dám nějaké pěkné liťáky, ať mu to sluší víc než na poklicích tak se přivezli z Benešova R14 6J ET38 nazuli se hned letňáky co byly na autě 165/65 r14. Liťáky vypadaly suprově, neodřený od obrubníků a nenakopnutý. Na vyvažovačce dobrý. Jediná kosmetická vada že se loupe taková ta fólie co na nich je, ale pod ní jsou pěkný. Fólie se sloupne, až se k tomu dostanu. S cenou 3tis dobrá koupě!
Začli školní prázdniny (červenec-srpen) Konečně klid od školy a čas se věnovat autu, ale díky mojí brigádě to připadalo jen na víkendy.
10.7. se vyměnila spojka. Lamela by chvíli ještě vydržela ale na přítlačáku se vylomilo pár paprsků a tak do nich zapadalo ložisko, proto nešlo zařadit. Ložisko totál kaput, údiv že vůbec ještě drželo pohromadě.
A 18.7. bylo Punto zase doma.
22.7. vyměněno rádio z dob krále klacka za Kenwooda – hraje dobře, časem se dají lepší repra dozadu, vpředu nechci řezat do dveří ani palubky.
27-29.7.2012 odstraněna rez a stříknuto plničem. Obroušeno, očištěno a přetřeno směsí černé barvy a oleje – místa kde už nátěr z výroby neplnil svojí funkci. Tuhlo to pomalu, ale drží se tak sem zvědavej po zimě, jak to bude vypadat.
Další víkend se stříknul blatník do barvy, barva je míchaná, trefit přibližně odstín ať to není jako pěst na oko. Míchač barev tvrdil že sprej vystačí sotva na blatník tak se vše připravilo a haupna že se udělá jindy, když nezbude barva. Realita byla taková že po stříknutí zbylo ještě půl spreje. A ke všemu to ten zmetek naředil moc tak to dělalo kapance Když se to nezkoumá tak to není tolik vidět.
A ještě se další den zatřeli vykitované díry v podlaze. Celkem 3 první za levim přednim podběhem, malá a jako jediná byla vidět, další sem při očišťování našel za hranou práhu – malá "čárka" a třetí omylem když mi sjel šroubovák tak podél nosníku taky "čárka".
Dvě momentky ráno na brigádě Jak sem si parkoval na dvoře na poště, tak jednou sme byly venku u aut a já měl otevřenej kufr a přišel vedoucí. Nevíte koho je to červený auto? No moje A smál se, já že od jisté doby tu parkuje nějakej Fiat a nikdo neví kdo to je
Během týdne sem se bavil s koleginí z práce že ruší Punto, tak sem zjišťoval co to je zač… a stejný jako mam já 1,2. Nejdřív že si vezmu haupnu když bude dobrá a dá se černá na to moje. A nějaký další drobnosti + pro sichr palivové čerpadlo. No řešilo se, přemýšlelo se, a nakonec sem se rozhod že si ho vezmu celé. A poznám ho do posledního šroubku, něco si nechám a zbytek rozprodám na díly nebo do šmelce. Zbavit se toho dá vždycky. Je pojízdné ale padnul motor de na 2-3 válce a žere olej. Nicméně s tímdle dojela 70km domů než ho odstavila. Hulí to jak nafta
Nejdřív že ho odvezem po vlastní ose, pak sem to zavrh, stmívalo se a bez zadních světel a STK… no a domluvil se s kamarádem a odvezlo se na konteinerové Ávii a byl klid. Dobitej přední nárazník se nehrotil a zaparkovalo se na kontejneru na kontakt, haupny se to ani nedotklo
Haupna se uvidí…, když se pro to jelo nějdo jí čerstvě poškrábal. Má 3důlky a měkčí plech než ta moje, překvapilo mě to, jestli tím že je to r.v.96. Moje mi kvete pod barvou na několika místech. Tak jestli černou k lakýrovy nebo jak se to vyřeší, je zdravá a nerezne. Až bude hezky chci s tím nějak hnout ať se něco děje už. V létě mě čeká maturita tak sem zvědav jak na tom budu s časem.
Pár fotek černocha na díly:
A ještě sem k němu dostal kola pneu jeden pár zahodit, druhej na dojetí ale stejně bych je zahodil. Liťáky na zimáky dobrý, nebo po přeleštění by mohli vypadat k světu. Nestihl jsem odvrtat plastové imbusy a dát tam alespoň klasické, ať tam nejsou prázdné díry. Ty kola se mi na mém nelíbí ani jako zimní tak jsou k mání. (nesedí mi barevná kombinace)
Auto na díly za děkuju a ještě bonus kola, paráda.
Mezi tím sem byl s kamarádem na Hundertgangu 2012, dořešil se černoch, vyndalo a vrátilo rádio…
A 20.8.2012 začal téct benzín na červenym, nejdřív víc prosakovalo z rychlospojek. Byla nalomená trubička, na který je nacvaknutá rychlospojka. (asi už hodně dlouho a teď o sobě dala vědět) A když sem jel ze zahrady tak podemnou už byla louže, těch 500m domu sem dělal stopu a i před barákem byla louže…
Tak se to dovezlo ke známému a dalo do pucu. Čerpadlo se neměnilo, jen převrtal náůstek na rychlospojku. A byl klid. Jen sem byl chvíli bez auta.
Potom jsem měl hodně jiných starostí a problémů, škola a dost věcí zařídit… a tak se 20.10.2012 dopřipravilo auto na zimu. Očistil a natřel se prostor pod rezervou a nosník nárazníku.
Dostalo nové stěrače ramínková Valea, flaty nechci, nelíbí se mi a na Puntu podle mě vypadají hrozně. Valea fungují výborně tak spokojenost.
A 25.10.2012 sem šel na operaci a potom se už na autě nic nedělo, zase až z jara, až bude hezky a pude dělat na zahradě. Prozatím nemám prostory na práci.
Po tom všem Punto vypadá takhle
Jen je na plecháčích s origo poklicemi (ty z fotky když ho měli naši a bylo na plechách). Viditelných změn moc neni. Hodně věcí jak sem chtěl, sem nestihl, dodělám je na jaře.
Plány do budoucna:
V nejbližší době mě čeká výměna oleje a i termostatu. Využiju kotouče z černýho, někde jsem četl, že min. rozměry jsou pro mě 9mm a to už nemám. Destičky jsou ještě ok, brzdí to tak jezdím dál. Brzdiče a bubny se natřou barvou. Neutrální černou nebo červenou, jiná slušivá barva mě nenapadá. Rozleštit lak leštěnkou, odstranit kousky asfaltu dole na dveřích (jak se ale pořád mělo něco dělat, nechtěl sem to mýt zbytečně, pár věcí se potom pokazilo a už sem to nestihl), haupnu prozatím stříknout červenou, práhy černou ať to líp vypadá. Jestli dostane černou haupnu ještě nevím, uvidíme podle peněz. Stříkání tak velké plochy by nedopadlo dobře, kdybych to dělal já
Dál chci rozebrat černocha. Něco si nechat, zbytek prodat (i kola co k němu byly) nebo do šmelce.
Mám v plánu jednu věc, kterou zatím neprozradím (někteří už tuší), ale u Punta zůstávám a podle toho se bude odvíjet další dění.
Po dlouhém pročítání tohoto fóra a následné registraci sem se rozhodl, že Vám ukážu i to moje fáro Pozdě ale přece. Psáno jak šli věci za sebou, zhruba půl roku zpět. Od začátku stručně - jak sem se k němu dostal - co se dělo když jsem ho už měl ve své péči - na konci plány do budoucna.
Je to trošku delší, ale líp sem to napsat nedokázal
Pár údajů:
Punto 60SX mk1
5ti dveř. Červená
Motor: 1,2 8v benzín
R.v.: 1999
Najeto 143tkm když jsem ho dostal do péče (červen 2012)
Nekuřácké auto tak tomu bylo a bude!
Punto je stále garážováno, jen není prostor na práci.
Paket výbavy Cult, servo, bag řidiče.
El. Okna ani centrál nemam
Chvíli po koupi a jedna zimní
Punto si naši koupili jako 5let starý (2004) s 63tkm, tenkrát stálo něco přez 100k.
Za těch 8let co ho máme, sloužilo a slouží výborně. Opravy jen spotřební věci. Na autě se žádné změny nedělaly. Vyreznul prevej přední blatník (vyměněn z jara 2012) a někdy před tím obdržen ťukanec na pravý zadní roh přesně pod světlo (dělníci neuměli zaparkovat vozejk) bohužel po zjištění přístupnosti se promáčklina nechala (zevnitř kudy by to nejlíp šlo vymáčknout zpět je příčka) nechal sem to být aby to nevypadalo blbě, když by se to náhodou nepovedlo vymáčknout zpět.
Řidičák mám od léta loňského roku. V té době sem ani zdaleka netušil, že podlehnu Italským autům. Možná se na tom podepsalo že jsme měli pár Fiatů doma po Škodě 120 --> Tipo 1,7D --> Punto 1,2 co mám teď já --> Bravo 1,4 12v Postupem času sem zjistil že se mi až na pár výjimek líbí nejvíc talijánská auta Alfa a Fiat. Jedna starší bohužel už ne aktuální
Takže sem si poučel auta od našich (Punto a Peugeot 306 1,9D) 306ka mi nevadí, ale vždy sem jezdil rači s Puntem.
Ale v té době sem přemýšlel vyloženě o svém autě, Golf II TD (zamítnuto)
A když sem dostal na výběr od rodičů, který auto teda, ať si jedno vezmu, jestli Punto benzín nebo 306nafta, tak po dlouhém přemlouvání, že si rači vezmu punto, který žere víc a je "línější" Kdybych udělal něco s 306kou nasralo by to víc má tažný a často jezdíme dálky…
Pak přišla VW Jetta 1,8benzín. Stříknul bych blatník na Puntu a staral se o svoje. To padlo (zamítnuto) A to sem původně chtěl Suzuki Samurai nebo BMW E30
V tý době sem si poučel obě s 306kou mi nevadilo jezdit ale Punto bylo příjemnější a hlavně pro mě lepší sedačky ne tak měký. Celkově mi auto vyhovuje víc a baví mě s ním jezdit.
A takhle si mě Punto vybralo samo a od června 2012 je Punto v mojí péči.
Tímto děkuji kamarádovi, co mi pomáhá s autem. Nemám nejlepší podmínky na práci.
Bylo po Bahnech 2012, z bahen sem jel rovnou ke kamarádovi. Že zkouknem jak na tom Punto je a brzo stříknem ten blatník. Trochu koroze bylo ale na 13let starý auto, který žádnou extra péči nemělo a jezdilo každou zimu jsme byly mile překvapeni. A tak jsme se rozhodli, že ho dáme o prázdninách do kupy. Podvozek dobrý, orezlé ostré hrany a hrany práhů (ty už asi nebudou nejsilnější stránkou vozu), pak orezlej zadek pod rezervou, někdo to dřív dokázal i promáčknout, a nejhůř na tom bylo uchycení zadního nárazníku na něm bylo rzi nejvíc. Ve předu byla dirka asi jako 20tikoruna (1euro) za levým podběhem. A zjistili sme, že na palivové pumpě někdy prolíná benzín na rychlospojce. Tím se vysvětlilo, proč byl v poslední době při vedrech cítit benzín vevnitř. Asi tam byla loužička a odpařovala se. Stávalo se to jen někdy a nebylo to pravidelně. Dřív byl cítit málokdy, jen trošku a krátce např. když se natankovalo. Přisuzovalo se to aktivnímu uhlí, co má zachytávat výpary z nádrže.
Když sem ten den chtěl jet domů, začalo zlobit řazení. Nešlo zařadit, po několika opětovných pokusech se povedlo. Vypadalo to, jak někdy nešla zařadit jednička (s tím se to koupilo, občas se to stalo věčinou v nejméně vhodnou chvíli) že se posrala převodovka. Ale proč by šla zpátečka přez zuby. Kdyby to bylo spojkou měli by jít přez zuby všechny kvalty.
No vyrazil jsem a za poslední vesnicí před domovem sem už nedořadil, tak na neutrál sem sjel k hotelu a zaparkoval. Druhý den se odtáhlo na laně ke známému do servisu. Nakonec to přece jen byla spojka. Tak se přišponovalo lanko a jezdilo se chvíli dál.
Koncem června sem se rozhod že mu dám nějaké pěkné liťáky, ať mu to sluší víc než na poklicích tak se přivezli z Benešova R14 6J ET38 nazuli se hned letňáky co byly na autě 165/65 r14. Liťáky vypadaly suprově, neodřený od obrubníků a nenakopnutý. Na vyvažovačce dobrý. Jediná kosmetická vada že se loupe taková ta fólie co na nich je, ale pod ní jsou pěkný. Fólie se sloupne, až se k tomu dostanu. S cenou 3tis dobrá koupě!
Začli školní prázdniny (červenec-srpen) Konečně klid od školy a čas se věnovat autu, ale díky mojí brigádě to připadalo jen na víkendy.
10.7. se vyměnila spojka. Lamela by chvíli ještě vydržela ale na přítlačáku se vylomilo pár paprsků a tak do nich zapadalo ložisko, proto nešlo zařadit. Ložisko totál kaput, údiv že vůbec ještě drželo pohromadě.
A 18.7. bylo Punto zase doma.
22.7. vyměněno rádio z dob krále klacka za Kenwooda – hraje dobře, časem se dají lepší repra dozadu, vpředu nechci řezat do dveří ani palubky.
27-29.7.2012 odstraněna rez a stříknuto plničem. Obroušeno, očištěno a přetřeno směsí černé barvy a oleje – místa kde už nátěr z výroby neplnil svojí funkci. Tuhlo to pomalu, ale drží se tak sem zvědavej po zimě, jak to bude vypadat.
Další víkend se stříknul blatník do barvy, barva je míchaná, trefit přibližně odstín ať to není jako pěst na oko. Míchač barev tvrdil že sprej vystačí sotva na blatník tak se vše připravilo a haupna že se udělá jindy, když nezbude barva. Realita byla taková že po stříknutí zbylo ještě půl spreje. A ke všemu to ten zmetek naředil moc tak to dělalo kapance Když se to nezkoumá tak to není tolik vidět.
A ještě se další den zatřeli vykitované díry v podlaze. Celkem 3 první za levim přednim podběhem, malá a jako jediná byla vidět, další sem při očišťování našel za hranou práhu – malá "čárka" a třetí omylem když mi sjel šroubovák tak podél nosníku taky "čárka".
Dvě momentky ráno na brigádě Jak sem si parkoval na dvoře na poště, tak jednou sme byly venku u aut a já měl otevřenej kufr a přišel vedoucí. Nevíte koho je to červený auto? No moje A smál se, já že od jisté doby tu parkuje nějakej Fiat a nikdo neví kdo to je
Během týdne sem se bavil s koleginí z práce že ruší Punto, tak sem zjišťoval co to je zač… a stejný jako mam já 1,2. Nejdřív že si vezmu haupnu když bude dobrá a dá se černá na to moje. A nějaký další drobnosti + pro sichr palivové čerpadlo. No řešilo se, přemýšlelo se, a nakonec sem se rozhod že si ho vezmu celé. A poznám ho do posledního šroubku, něco si nechám a zbytek rozprodám na díly nebo do šmelce. Zbavit se toho dá vždycky. Je pojízdné ale padnul motor de na 2-3 válce a žere olej. Nicméně s tímdle dojela 70km domů než ho odstavila. Hulí to jak nafta
Nejdřív že ho odvezem po vlastní ose, pak sem to zavrh, stmívalo se a bez zadních světel a STK… no a domluvil se s kamarádem a odvezlo se na konteinerové Ávii a byl klid. Dobitej přední nárazník se nehrotil a zaparkovalo se na kontejneru na kontakt, haupny se to ani nedotklo
Haupna se uvidí…, když se pro to jelo nějdo jí čerstvě poškrábal. Má 3důlky a měkčí plech než ta moje, překvapilo mě to, jestli tím že je to r.v.96. Moje mi kvete pod barvou na několika místech. Tak jestli černou k lakýrovy nebo jak se to vyřeší, je zdravá a nerezne. Až bude hezky chci s tím nějak hnout ať se něco děje už. V létě mě čeká maturita tak sem zvědav jak na tom budu s časem.
Pár fotek černocha na díly:
A ještě sem k němu dostal kola pneu jeden pár zahodit, druhej na dojetí ale stejně bych je zahodil. Liťáky na zimáky dobrý, nebo po přeleštění by mohli vypadat k světu. Nestihl jsem odvrtat plastové imbusy a dát tam alespoň klasické, ať tam nejsou prázdné díry. Ty kola se mi na mém nelíbí ani jako zimní tak jsou k mání. (nesedí mi barevná kombinace)
Auto na díly za děkuju a ještě bonus kola, paráda.
Mezi tím sem byl s kamarádem na Hundertgangu 2012, dořešil se černoch, vyndalo a vrátilo rádio…
A 20.8.2012 začal téct benzín na červenym, nejdřív víc prosakovalo z rychlospojek. Byla nalomená trubička, na který je nacvaknutá rychlospojka. (asi už hodně dlouho a teď o sobě dala vědět) A když sem jel ze zahrady tak podemnou už byla louže, těch 500m domu sem dělal stopu a i před barákem byla louže…
Tak se to dovezlo ke známému a dalo do pucu. Čerpadlo se neměnilo, jen převrtal náůstek na rychlospojku. A byl klid. Jen sem byl chvíli bez auta.
Potom jsem měl hodně jiných starostí a problémů, škola a dost věcí zařídit… a tak se 20.10.2012 dopřipravilo auto na zimu. Očistil a natřel se prostor pod rezervou a nosník nárazníku.
Dostalo nové stěrače ramínková Valea, flaty nechci, nelíbí se mi a na Puntu podle mě vypadají hrozně. Valea fungují výborně tak spokojenost.
A 25.10.2012 sem šel na operaci a potom se už na autě nic nedělo, zase až z jara, až bude hezky a pude dělat na zahradě. Prozatím nemám prostory na práci.
Po tom všem Punto vypadá takhle
Jen je na plecháčích s origo poklicemi (ty z fotky když ho měli naši a bylo na plechách). Viditelných změn moc neni. Hodně věcí jak sem chtěl, sem nestihl, dodělám je na jaře.
Plány do budoucna:
V nejbližší době mě čeká výměna oleje a i termostatu. Využiju kotouče z černýho, někde jsem četl, že min. rozměry jsou pro mě 9mm a to už nemám. Destičky jsou ještě ok, brzdí to tak jezdím dál. Brzdiče a bubny se natřou barvou. Neutrální černou nebo červenou, jiná slušivá barva mě nenapadá. Rozleštit lak leštěnkou, odstranit kousky asfaltu dole na dveřích (jak se ale pořád mělo něco dělat, nechtěl sem to mýt zbytečně, pár věcí se potom pokazilo a už sem to nestihl), haupnu prozatím stříknout červenou, práhy černou ať to líp vypadá. Jestli dostane černou haupnu ještě nevím, uvidíme podle peněz. Stříkání tak velké plochy by nedopadlo dobře, kdybych to dělal já
Dál chci rozebrat černocha. Něco si nechat, zbytek prodat (i kola co k němu byly) nebo do šmelce.
Mám v plánu jednu věc, kterou zatím neprozradím (někteří už tuší), ale u Punta zůstávám a podle toho se bude odvíjet další dění.
Naposledy upravil(a) MyšákSX dne 18 srp 2014, 22:27, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
to černý nevypada špatně ja bych popravil rači to a červený bych rozebral (mam slabost na 3 dv) a tvoje by chtělo přehrknout nějakým oživovačem laku
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Přeleštím ho na jaře a ještě se bude něco dělat. Vím vím 3dvéřáky sou pěkný. Tak to černý nevypadá nejhůř z venčí, kosmetický mouchy na kastli má, podvozek je ale horší než na červenym. Motor nejspíš KO. A úklid nepoznalo několik let čuměl sem, to sem si říkal jakej mam čurbes v autě, když sem ho vždy šel uklízet , i muselo plavat pod vodou protože vevnitř je bahno, když sem ho začal rozebírat. V dírách na polňačce vzádu něco dost mlátilo. Zkrátka má to víc záporů než kladů jako celek. Jednodužší a levnější by bylo dát komplet do kupy červený asi.
- CrazyManer
- Fiaťák
- Příspěvky: 118
- Registrován: 26 srp 2012, 14:14
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
pěkný, plánuješ na jaro nějakou fólii na auto?
FIAT PUNTO MK1 / 176 / 1.1 / 55s
Kód: Vybrat vše
http://www.soundcloud.com/escobarrbeats
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Díky. O fólii sem taky přemejšlel, ale co sme jen tak zkoušeli na malim kousku rozleštit (nebylo to tempo ale něco jemnějšího když sme vybírali odstín barvy na blatník) a rozdíl tam byl vidět docela znatelnej. Tak uvidíme jak to bude vypadat. Jen to nebude jako na tý fotce u rybníka.
Naposledy upravil(a) MyšákSX dne 18 led 2013, 22:33, celkem upraveno 1 x.
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Moc pěkné, škoda toho laku, ale třeba po tom roleštění se ještě chytne.
Když jsem viděla to černé tak jsem si řekla, že by bylo fajn jen překopnout motor, ale když jsem to potom tak nějak pročítala, asi jsi udělal lépe. Znáš historii svého a pokud není zrezlé, proč překopávat. Jinak jak píše už aby bylo jaroooo
Když jsem viděla to černé tak jsem si řekla, že by bylo fajn jen překopnout motor, ale když jsem to potom tak nějak pročítala, asi jsi udělal lépe. Znáš historii svého a pokud není zrezlé, proč překopávat. Jinak jak píše už aby bylo jaroooo
Fiat Punto 1,2i r.1995
FIAT PUNTO II. 1.2 8V r.2001
FIAT PUNTO II. 1.2 8V r.2001
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
tož dobře ty mít plechovku na díly je dycky paráda kdyby tě nudily mlhovky, hlásím se jako první
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
LuZe: Díky, uvidíme jak to dopadne s tím lakem, snad dobře Přesně tak, a pak další věc co by mi nedovolila jen tak rozkuchat červený, už má nějakou citovou hodnotu
ScR: Tak nějak, to byl taky důvod když sem se rozhodoval jestli vzít jen něco nebo celé auto. Přeci jen mě nebude tolik trápit když by se na tom něco nepovedlo.
Mlhovka přežila jen jedna, ta druhá to odnesla při tažení na laně (původní majitelka s tim motorem odjela 70km a pak se to táhlo na laně a stal se takovej menší unfal háklo se to za ten spodní hák a né za šroubovací oko, no a jak to škublo... a zastavilo se v příkopu... tak od toho je takovej ten nárazník. Hore odřenej lak je od kontejneru muselo to jít na kontakt škoda že nemám fotky z transportu, vypadalo to dobře
ScR: Tak nějak, to byl taky důvod když sem se rozhodoval jestli vzít jen něco nebo celé auto. Přeci jen mě nebude tolik trápit když by se na tom něco nepovedlo.
Mlhovka přežila jen jedna, ta druhá to odnesla při tažení na laně (původní majitelka s tim motorem odjela 70km a pak se to táhlo na laně a stal se takovej menší unfal háklo se to za ten spodní hák a né za šroubovací oko, no a jak to škublo... a zastavilo se v příkopu... tak od toho je takovej ten nárazník. Hore odřenej lak je od kontejneru muselo to jít na kontakt škoda že nemám fotky z transportu, vypadalo to dobře
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
Víc než todle potěšilo že se někdo podepsal na haupně než sem si pro to přijel.
Taky mě napadla myšlekna kdyby mělo zdravý nárazníky jak by to vypadalo, na červenym černý lakovaný nárazníky. Ale černá haupna by taky mohla vypadat dobře na červenym když nárazníky nejsou v barvě.
Taky mě napadla myšlekna kdyby mělo zdravý nárazníky jak by to vypadalo, na červenym černý lakovaný nárazníky. Ale černá haupna by taky mohla vypadat dobře na červenym když nárazníky nejsou v barvě.
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
hlavně je škoda toho šedýho narazníku že má větší pruduch na chladič mě osobně se to libí určitě víc
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
vůbec bych se nebál brousnout a špricnout tu černou hauptnu a dát ji na červený, s černým nárazníkem popř. černou střechou to bude fine
na jaře podle kaček buď rozleštím tu stávající červenou, sloupky do černý folie, a přes čumák, střechu a zadek 2 bílý pruhy nebo jestli budou jojky, pude do novýho laku, to bude devil jak prase
na jaře podle kaček buď rozleštím tu stávající červenou, sloupky do černý folie, a přes čumák, střechu a zadek 2 bílý pruhy nebo jestli budou jojky, pude do novýho laku, to bude devil jak prase
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
ScR: tak koukal sem a černou sem na červenym ještě neviděl, ale když byl ještě "černej" blaťas taky to nevypadalo špatně tak to taky asi tak dopadne.
twolive: a víš že sem si toho průdochu k chladiči vůbec nevšim, že je věčí docela by mě zajímal rozdíl v létě, jak moc by to bylo znát.
twolive: a víš že sem si toho průdochu k chladiči vůbec nevšim, že je věčí docela by mě zajímal rozdíl v létě, jak moc by to bylo znát.
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
nic tam nepoznaš na 1,2 není nějak obrovskej chladič že by ho původní nárazník zakrýval a toten ho odhalil celý jen to vypadá vzhledově líp
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) MyšákSX
zdravím krajana jinak k tomu nárazníku, šikovnej kutil domácí by dokázal ty díry vyřezat uvidíme jaxe budu na jaře nudittwolive píše:nic tam nepoznaš na 1,2 není nějak obrovskej chladič že by ho původní nárazník zakrýval a toten ho odhalil celý jen to vypadá vzhledově líp
######
.ScOrE.
.ScOrE.