Cafte, mam taky problem, zacalo mi pomaly blbnut startovanie, tocit toci, baterka, starter je OK, nechce chytit po dlhom toceni,chyti ale chod motora je velmi nepravidelny, nejde jeden, mozno dva valce. Kupil som nove zapalovacie kable, ziadne zlepsenie. Mal som ho v servise, bola vycistena skrtiaca klapka, vymazane chyby a dana povodne nastavenia. Dva dni to bolo super,startovalo. vcera rano zase nic. Po nastartovani blika vstrekovanie a dost citit z vyfuku benzin, po cca 1min. uz vsetko bezi ako ma, otacky nekolisu. Bol som vcera na diagnostiku zase, diagnostika vypise, chyba palenia 1 a 2 valec, topne teleso lamdby(odpor) a este nieco... Kedze si nechcem odpalit lamdby a katalyzator, tak by so mto chcel nejako vyriesit, ale nic ma nenapada.
Keby to boli vstreky tak tie by asi blbly stale.. sviecky nie su menene, aj na tie sa chystam, ale dva dni mi to nerobilo, takze tie by som vylucil..
Nejde naštartovať Brava 1.2 16V
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
prestudoval som si fungovanie motora 1.2 16V ale tam nie je pisane zeby tieto veci vplyvali na startovanie..
Spouštiní motoru za studena
Při spouštění motoru za studena je vstřikování řízeno simultánně (full-group). To znamená, že není sfázované. Tento stav trvá do doby, než chladicí kapalina motoru dosáhne určitou teplotu (asi 0°C). Pak řízení přejde na sfázovaný režim.
Během startování motoru se doba vstřikování stanoví podle příslušné mapy v závislosti na teplotě chladicí kapaliny motoru.
Jakmile motor naskočí, soustava přejde na výpočet podle normální mapy provozního režimu a zatížení motoru.
Vzhledem k tomu, že během fungování za studena dochází k přirozenému ochuzení směsi sníženým odpařováním a značnou kondenzací na vnitřních stěnách sběrače paliva, se základní doba vstřikování prodlouží o násobící koeficient podle teploty a provozních otáček motoru.
Spouštiní motoru za studena
Při spouštění motoru za studena je vstřikování řízeno simultánně (full-group). To znamená, že není sfázované. Tento stav trvá do doby, než chladicí kapalina motoru dosáhne určitou teplotu (asi 0°C). Pak řízení přejde na sfázovaný režim.
Během startování motoru se doba vstřikování stanoví podle příslušné mapy v závislosti na teplotě chladicí kapaliny motoru.
Jakmile motor naskočí, soustava přejde na výpočet podle normální mapy provozního režimu a zatížení motoru.
Vzhledem k tomu, že během fungování za studena dochází k přirozenému ochuzení směsi sníženým odpařováním a značnou kondenzací na vnitřních stěnách sběrače paliva, se základní doba vstřikování prodlouží o násobící koeficient podle teploty a provozních otáček motoru.