Punto GT - uprage
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Punto GT - uprage
1.4 upravit neni nic extra zadny pekny vykon tam neudelas a dnes to ma kde kdo. kdyz uz tak punto 2.0T
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- Reklama
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Chtěl sem se zeptat, když pak teda měníte motor za 2,0T není tam problém s přepisem motoru? nebo jak se to tam pak řeší?
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Uplatek na TK a pro lepsi pocit preklepat cislo motoru aby sedelo. Nebo kdyz bys mel nekoho na dopravaku tak tam nechst ten motor zapsat. Ale kdybys natrefil na cetnika co trochu rozumi autum a nebo zna punta a zrovna mel blbej den, tak si vis kde
Cinquecento Sporting....mimo jiné
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto GT - uprage
Ked chceš tu si pozri na stránke rotrexu, sú tam dve PDFka, to su články z časopisov čo robili poliaci upravené 156ky s týmto kompresorom http://www.rotrex.com/Home/Supercharger ... 5ce85c181f
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Punto GT - uprage
kubito píše:kdyz si chces koupit punto GT tak mas asi hodne penez a hodnes casu a prostoru na opravy/upravy. jak psal Potkan v dobrym stavu nekoupis nic dnes takze par desitek tisic utopis do nuznych oprav ne uprav!
potom zacnes menit turba,pisty,vstriky,FMIC atd atd.... az se dohrabes k MS jako ja
presne tak jak pises
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto GT - uprage
na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Jo přesně z toho sem vycházel, ten polák prodává ,,kit" s tím rotrexem přímo na můj motor. 50t jen za kompresor. Samozřejmě z toho plynou i další věci.Toti píše:Ked chceš tu si pozri na stránke rotrexu, sú tam dve PDFka, to su články z časopisov čo robili poliaci upravené 156ky s týmto kompresorom http://www.rotrex.com/Home/Supercharger ... 5ce85c181f
Cinquecento Sporting....mimo jiné
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Všechno jde, ale přesáhlo by to tak 10× cenu toho auta a s nejistym výsledkemkubito píše:na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
A kdybych si místo 1.1 tam dal 1,4T ? To už by mohlo jít ne? Bo se ten motor do těch aut dával. Kámoš říkal že by s tím měla být jen lítačka po řadech.( samozřejmě jen teoreticky,nwm jestli by se mi nepokroutila kastle )kubito píše:na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Legálně, co jsem slyšel já, můžeš dát motor pouze stejný, nebo méně výkonný. Na silnější motor by si musel upravit podvozek, kastli, brzdy atd. Na to už potřebuješ souhlas výrobce a provést nějakou prohlídku. Samozřejmě za vše si zaplatíš. Jestli tam chceš dávat silnější motor tak ho tam prostě dej a neřeš to. Nebo si kup auto se silnějším motorem.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
No jasne nejlepší by bylo koupit rovnou GT ale ta moje kastle je dobrá a tak mi přijde naprd to měnit a mít s tím starost na novem aute=/. No on říkal že bych měl zajet do fiatu tam se zeptat a pokud bych dostal zelenou tak že není problém. Takže asi jo asi by to prohlédli a řekli no.
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
- lada.blaha
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 led 2013, 13:15
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Punto GT - uprage
Nebo si sežeň jen papíry na GT a překlepej vinko a neřeš to.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Re: Punto GT - uprage
nemuzes menit jine motory to ti nikdo nikam nezapise pouze stejny typovy oznaceni. Resil jsem zapsani disku vetsich do TP bez typoveho listu a neexistuje. MUsel bys pozadat o vyjimku primo Fiat pro CR ti se s nikym nebavi a uz vubec ne o nejakym meneni motoru v 15 let starym aute. Potom bys potreboval schvelni technika typu K ten ti neudela ani kdyby jsi ho podmazal jak chces a cim chces.
Ja sem mel problemu udelat stk a to sem mel puvodni motor ale jinak vse predelano....
Ja sem mel problemu udelat stk a to sem mel puvodni motor ale jinak vse predelano....
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT - uprage
aha tak ok tak bud muset koupit cele GT no =) dikes
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Your car is your story! So don´t let someone else write book!