Punto GT - uprage

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od kubito »

1.4 upravit neni nic extra zadny pekny vykon tam neudelas a dnes to ma kde kdo. kdyz uz tak punto 2.0T
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Reklama
 

Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

Dobrá tedy chlapci, rozmluvili ste mi to :)
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
Redycz
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 kvě 2012, 20:44
Bydliště: Ostrava

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od Redycz »

Chtěl sem se zeptat, když pak teda měníte motor za 2,0T není tam problém s přepisem motoru? nebo jak se to tam pak řeší?
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

Uplatek na TK a pro lepsi pocit preklepat cislo motoru aby sedelo. Nebo kdyz bys mel nekoho na dopravaku tak tam nechst ten motor zapsat. Ale kdybys natrefil na cetnika co trochu rozumi autum a nebo zna punta a zrovna mel blbej den, tak si vis kde :D
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od Toti »

Ked chceš tu si pozri na stránke rotrexu, sú tam dve PDFka, to su články z časopisov čo robili poliaci upravené 156ky s týmto kompresorom http://www.rotrex.com/Home/Supercharger ... 5ce85c181f
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od PotkanGT »

kubito píše:kdyz si chces koupit punto GT tak mas asi hodne penez a hodnes casu a prostoru na opravy/upravy. jak psal Potkan v dobrym stavu nekoupis nic dnes takze par desitek tisic utopis do nuznych oprav ne uprav!

potom zacnes menit turba,pisty,vstriky,FMIC atd atd.... az se dohrabes k MS jako ja :D

presne tak jak pises :D
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od kubito »

na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

Toti píše:Ked chceš tu si pozri na stránke rotrexu, sú tam dve PDFka, to su články z časopisov čo robili poliaci upravené 156ky s týmto kompresorom http://www.rotrex.com/Home/Supercharger ... 5ce85c181f
Jo přesně z toho sem vycházel, ten polák prodává ,,kit" s tím rotrexem přímo na můj motor. 50t jen za kompresor. Samozřejmě z toho plynou i další věci.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

kubito píše:na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
Všechno jde, ale přesáhlo by to tak 10× cenu toho auta a s nejistym výsledkem :)
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
Redycz
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 kvě 2012, 20:44
Bydliště: Ostrava

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od Redycz »

kubito píše:na ofiko zapsani motoru zapoomen stejne tak jako na STK.
A kdybych si místo 1.1 tam dal 1,4T ? To už by mohlo jít ne? Bo se ten motor do těch aut dával. Kámoš říkal že by s tím měla být jen lítačka po řadech.( samozřejmě jen teoreticky,nwm jestli by se mi nepokroutila kastle :-D)
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

Legálně, co jsem slyšel já, můžeš dát motor pouze stejný, nebo méně výkonný. Na silnější motor by si musel upravit podvozek, kastli, brzdy atd. Na to už potřebuješ souhlas výrobce a provést nějakou prohlídku. Samozřejmě za vše si zaplatíš. Jestli tam chceš dávat silnější motor tak ho tam prostě dej a neřeš to. Nebo si kup auto se silnějším motorem.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
Redycz
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 kvě 2012, 20:44
Bydliště: Ostrava

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od Redycz »

No jasne nejlepší by bylo koupit rovnou GT ale ta moje kastle je dobrá a tak mi přijde naprd to měnit a mít s tím starost na novem aute=/. No on říkal že bych měl zajet do fiatu tam se zeptat a pokud bych dostal zelenou tak že není problém. Takže asi jo asi by to prohlédli a řekli no.
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Uživatelský avatar
lada.blaha
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 11 led 2013, 13:15
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od lada.blaha »

Nebo si sežeň jen papíry na GT a překlepej vinko a neřeš to.
Cinquecento Sporting....mimo jiné
Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od kubito »

nemuzes menit jine motory to ti nikdo nikam nezapise pouze stejny typovy oznaceni. Resil jsem zapsani disku vetsich do TP bez typoveho listu a neexistuje. MUsel bys pozadat o vyjimku primo Fiat pro CR ti se s nikym nebavi a uz vubec ne o nejakym meneni motoru v 15 let starym aute. Potom bys potreboval schvelni technika typu K ten ti neudela ani kdyby jsi ho podmazal jak chces a cim chces.

Ja sem mel problemu udelat stk a to sem mel puvodni motor ale jinak vse predelano....
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Uživatelský avatar
Redycz
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 kvě 2012, 20:44
Bydliště: Ostrava

Re: Punto GT - uprage

Příspěvek od Redycz »

aha tak ok tak bud muset koupit cele GT no =) dikes
Fiat Punto 55S, 1.1 40kw, r.v.96
Your car is your story! So don´t let someone else write book!
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“