Ahoj, mam taky problem s mojim puntom II rok 99/00 a motor 1,2
sklbe mi motorom pri akejkolvek rychlosti, ide mi benzínovy zápach z vyfuku a sviečky mám behom dvoch dní uplne čierne a dost sa mi zdvyhla aj spotreba benzinu. Možte mi poradit?
Zle spalovanie a cukanie auta
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Zle spalovanie a cukanie auta
Nejsem si 100% jistej ale mohla by to být možná lambdasonda. Ta říká řídící jednotce jak moc má dávat bohatou směs.
Re: Zle spalovanie a cukanie auta
A podla čoho zistím či ja tá lambda sonda dobra alebo nie? A kde je ta lambda sonda?
Re: Zle spalovanie a cukanie auta
Lambda sonda je na výfuku (za svodama uvidíš na tý rouře jakoby našroubovaný kus něčeho ůváleček" a to je ona, a vede z toho kabel) Doufám že nekecám.
Jak se pozná jestli je v pořádku to nevím. Zeptat se někoho zkušenějšího tady na fóru a nebo v servise by ti snad poradili.
Ta lambda určuje bohatost směsi podle obsahu kyslíku ve výfukových plynech.
Jak se pozná jestli je v pořádku to nevím. Zeptat se někoho zkušenějšího tady na fóru a nebo v servise by ti snad poradili.
Ta lambda určuje bohatost směsi podle obsahu kyslíku ve výfukových plynech.
Re: Zle spalovanie a cukanie auta
Tak dá se to zjistit na diagnostice.matrisek píše:A podla čoho zistím či ja tá lambda sonda dobra alebo nie? A kde je ta lambda sonda?
Nebo se do dá taky změřit doma pomocí voltmetru (zrovna si nevzpomenu jak) stačí pohledat někde to tu bude.
Co se osvědčilo mě tak mi to v servise na pár dní vyměnili za funkční a vyzkoušelo se jestli je opravdu KO.
Fiat Punto Mk1 1,2 8V
AR 166 2,4JTD 100kW
AR 166 2,4JTD 100kW
Re: Zle spalovanie a cukanie auta
zjistis to na diag.
hned po studenem startu lambda jede v rezimu closedloop takze nereguluje AFR i kdyz ji odpojis tak to cukat nemuze pouze bude hodne bohata smes. zajed na diag muze to byt i cidlo teploty pro ECU.
hned po studenem startu lambda jede v rezimu closedloop takze nereguluje AFR i kdyz ji odpojis tak to cukat nemuze pouze bude hodne bohata smes. zajed na diag muze to byt i cidlo teploty pro ECU.
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h