Chyby Fiatu Bravo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od polomiso »

Nedalo mi to a pozrel som sa na to radšej lepšie. Výsledok: výmena termostatu za nový a ručička teplomeru sa ani nehne :) . Termostat som kúpil za 16€ v Intercars. Vo fiate je za 20. Orig. číslo je-46523118. Odporúčam ti ho tiež skontrolovať.
mk2b 1.4 16V 5D
Reklama
 

dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

V pondelok idem do fiatu v NR.
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

Tak som bol na výmenu komplet bŕzd, teda brzdové kotúče a doštičky, po 64940km boli hodnoty všetkých komponentov pod min. predpísanou hodnotou tak sa všetko vymenilo, pred výmenou už brzdy aj dosť pískali. davali sa tam znova origo Brembo brzdy aj kotuče, bola možnosť dať aj brzdy bosch ale radšej šiel do originalu. všetko komplet aj s prácou + geometria 319,30€. a brzdí to fajnovo :) (ako nové že :D )
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od zuzana.ball »

To ti menili predne aj zadne?Ako si prisiel nato ze Brembo su original?Robili to vo Fiate?Lebo aj ja som si vsimol pri vymene letnych pneu za zimne ze by som ich mal v najblizsej dobe vymenit.Dostal som ponuku na komplet Textar,TRW 202e,ale ja mam T-Jet Sport 150ps a predne kotuce su tam vacsie ako na 90ps.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Mam brzdy Bosch - kotuce aj platne od vyroby a piskaju jak svina ! Zena mi raz hovorila, ze ked som ju bol niekde zobrat, ze ma pocula u kamosky podla brzdenia...ze hned povedala ze idem, ani nemusela z okna pozerat...Ked to zoderem, kupim najskor ferodo, to som daval na punte a tam boli v pohode
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

Pred prázdninami som bol na servis podla prepísaného plánu teda pri 60 000km. vtedy bola zmeraná hrubka kotučov a bolo to tesne na hrane minima ale že leto s tým ešte "polietať" môžem, taktiež aj doštičky, zadne boli v horšom stave predne menej tie boli už raz menené pri 30 000km. technik mi povedal že na jesen ked pridem meniť kolesá za zimné tak sa znova zmerajú brzdy a pripadne sa to všetko vymení, tak aj bolo znova to zmeral a všetko bolo už opotrebené a pod minimom. na prijímacom oddelení klikol technik do PC do systému (niečo podobné ako ePer alebo niečo take) a ako originál mu tam vyšlo brzdná sada Brembo pripadne ekvivalent Bosch (sada bosch bola lacnejšia o 40€) (tak či tak origo doštičky su bosch, teda tie čo boli na aute z továrne) tak som šiel do Bremba. Nerobili mi to vo Fiate ale v autoservisJÁN http://www.autoservisjan.sk/ tak som im prenechal auto a k plnej spokojnosti vymenili brzdy, s týmto servisom mám samé dobré skusenosti a sú tam veľmi ochotný a ústretoví ľudia ktorý sa rozumejú veci. chodil som tom ešte so stilom. Celú servisnú historiu brava mám robenú tam, vo fiate som bol s bravom len dva krát, (prvá garančka a potom na zaruku vymena zadných svetiel, stratil som potom vo fiat servisy dôveru je to celkovo predražené všetky ich úkony, proste si to nechajú zaplatiť...)

intenzívne pískanie pri brzdení a taktiež pri zatáčkach začalo niekedy v lete takže už mi bolo zrejmé že tie brzdy pomaly majú svoje za sebou.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od polomiso »

dusan10 píše:V pondelok idem do fiatu v NR.

Ako si dopadol?
mk2b 1.4 16V 5D
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

Nevedia čo stým . Skúsia vymeniť termostat len ho nemali tak ho objednali .Ale myslia si že to termostatom nebude. Naznačujú my že to tak má asi byť . Podla mňa nie. No uvidíme ked vymenia tremos. Hudbu som tam mal mať Bose a neni .Rozobrali to a zistili že tam bose neni . Idú riešiť aj to.Tak som zvedavý lebo v zmluve mám doslova že Bose.
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od polomiso »

nejde ti náhodou od chladiča hore po ľavej strane hadica ktorá sa napája na hadicu kúrenia za motorom?
mk2b 1.4 16V 5D
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

Neviem, o to som sa veľmi nezaujímal keďže je auto ešte v záruke 2 a pol roka
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

Deje sa to len keď zapnem kúrenie, keď idem dole kopcom bez kúrenie, teplota drží.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Jaj takto, potom je to jasne...Motor v zjazde priskrteny odobera teplo a ty mu ho kradnes aj kurenim, odial by ho mal doplnat pokial nema zasobu teplej vody v chladici ?? To ze pocujes ist motor nic neznamena :D, on proste je hnany od kolies co ale neprodukuje stratove teplo !! Klapka je privreta a praveze tam dochadza k skrteniu, coz je znamy jav napr. z chladniciek a klimatizacii...

Toto iste spravi kazde auto, skuste takuto vec v zime, ostat stat hned ako dojde rucicka do polovice, potom nechat auto bezat len na volnobeh a zapnut naplno ventilator kurenia aj kurenie...

Toto je podla mna uplne normalny a logicky stav. Teplota motora pojde proste dole. Skusal som, mam to to iste.

Termostat pokial viem otvara a zatvara iba vetvu do chladica, nie do vymennika kurenia...Podla mna priorita je pohodlie posadky az potom pohodlie motora...

---------------------------

este edit:

mam cinsky ELM327 s BT a fiatecuscan na notase, ale tolko si viem spravit aj doma, ze vytiahnut do grafu casovy priebeh teploty motora a tam krasne vidiet, ako termostat spina a rozpina, preco toto nevedia spravit v autorizaku sa pytam ?? maju examiner a hogofogo vybavenie...

dalsia vec, kto ich fesakov skolil ? dostali to za klobasky a liter domacej ?

uplne najdebilnejsi debilny test ti treba na termostat, hrniec, vodu a teplomer na zavaranie a spravis si diagnostiku

doba je cudna...ludia blbnu asi z tych serialov mam pocit...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi »

dnes :shock: ked som naštaroval motor, pozrel na palubovku a svietila kontrolka CODE, nechal som chvilu bežať, a vypnul motor pozrel do manualu, kedže sa nikto nedobíjal do auta tak som znovu naštartoval, všetko ok, prisudzuje to zime vyše -10stupnov, mslím že elektronika nieje odladena na takú zimu. :mrgreen: snad to už neurobí :D
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
bravo2007
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 23 led 2012, 11:56

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bravo2007 »

rogi píše:dnes :shock: ked som naštaroval motor, pozrel na palubovku a svietila kontrolka CODE, nechal som chvilu bežať, a vypnul motor pozrel do manualu, kedže sa nikto nedobíjal do auta tak som znovu naštartoval, všetko ok, prisudzuje to zime vyše -10stupnov, mslím že elektronika nieje odladena na takú zimu. :mrgreen: snad to už neurobí :D


presne toto sa stalo aj mne uz 2 x behom roka tak som vypol motor vyskocil z auta dialkovym zamkol a potom to uz islo :) pred tym som ostal v aute a len vyp.mot a po natoceny opet svietilo a neslo z nutra zamknut (gombikom na panely)
fiat bravo 1.9 multijet 88 kw emotion 10/2007
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi »

ja som iba vypnul motor a po chvíli opet naštartoval, bez toho že by som vystúpil a skúšal zamknut z tlačítkom na palubovke, a ta mrcha žlta prestala svietit :)
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“