Zdravim ludia
Mám starý známi problem s vstrekovacim cerpadlom Delphi-Lukas-Epic, chybna elektronika. Kedze nove cerpadlo stoji okolo 1300Eur a oprava stareho kusa stoji 1000 Eur. Starsie cerpadla sa daju zohnat od 300 a viac Eur a je mi jasne, ze v akom su stave sa da velmi pochybovat a pokial ho nenamontujete, velmi tazke rozpravat o ich funkcnosti a hlavne spolahlivosti.
Je mozne vymenit cely motor a dat tam motor JTD (cely motor, prevodovka, riadiaca jednotka + kablovacka). Robil to uz niekto?
Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
- Reklama
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
po pravde možné je všetko..len tá robota s káblovačkou.
[B]Fiat Punto 1.7TD 51kw[/b] egrOff katOff,podvozok -56/-60,holá rúra,čerpadlo + turbo+/Fmic In progress. Rozvod R.I.P 10 000 pred vymenou
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Toto je prerabka z 1.2 na 1.8 HGT skus si to pozriet a zvazit ci by si sa do toho pustil. Mozno tam bude treba menit aj polosi a tak podobne, nie len motor...
http://www.youtube.com/watch?v=MvGEBldHB2M" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=MvGEBldHB2M" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Tak to mi je jasne, ze to budem musiet menit, cely kompletne motor, poloosy, prevodovka, v tomto pby som problem nevidel, problem by som videl v tych kabloch. Lebo mam len predstavu, kde zacat, najprv zohnat take auto, ktore ma dobry predok, tz. ze burane odzadu a uz len to porovnat v com je rozdiel z podla toho sa rozhodnut
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
A este jedna taka podstatna otazka... Co s STK a EK?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Co s STK a EK?
Pozri sa na to asi takto, cena opravy cerpadla stoji 1000 Eur, za tu istu sumu si kupim burane punto jtd a este to aj zlegalizujem. Tymto padom mi odpada akykolkov buduci problem so vstrekovacim cerpadlom Epic-Lukas.
Pozri sa na to asi takto, cena opravy cerpadla stoji 1000 Eur, za tu istu sumu si kupim burane punto jtd a este to aj zlegalizujem. Tymto padom mi odpada akykolkov buduci problem so vstrekovacim cerpadlom Epic-Lukas.
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
zlegalizovať to ani velmi nie ..
[B]Fiat Punto 1.7TD 51kw[/b] egrOff katOff,podvozok -56/-60,holá rúra,čerpadlo + turbo+/Fmic In progress. Rozvod R.I.P 10 000 pred vymenou
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Re: Punto 1,9 DS 44kW na JTD
Tak hej odpada buduci problem s cerpadlom ale aj na JTDcku je pekny par veci co ked sa pokazia penazenka zaplace, turbo, vstreky, vtrekovacie cerpadlo atd... Priklad taka vymena spojky s dvojhmotnym zotrvakom ta vidi na cca 700 eur a to je iba cena za diely, nie to este robotu.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.