spodní ramena a přední tlumiče

Moderátor: peta.smolik

speedy
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 30 kvě 2012, 23:33

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od speedy »

Ahoj mam takovej problem.Porad mi neco boucha na stilu ve predu napred jsem myslel ze ramena tak jsem dal novy,zlepsilo se to ale porad rany tak novy stabylizatory a porad rany tak si ted nevim rady co tam boucha vim ze tam je spatnej silentblok na motoru ale ten asi nebude.co ted tlumice,horni ulozeni.jeste jsem zkousel vule na tom velkym stabylizatoru a cepy rizeni zadny jsem nezjistil!!!
Stilo 5dv.jtd multijet 103kw
Stilo 5dv.jtd multijet 103kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od elvis.jarous »

Mě bouchal evidentně tlumič.Když jsem vzal nějakou specifickou nerovnost tak to jako i tak mlaskavě bouchlo. I když se nijak nejevil v řiti podle houpání. Ale když jsem pak postupně zjistil že to klepe i jinak a jinde tak jsem raději udělal vše. Ložisko / asi / tlouct nebude, protože je smačklé perem , spíš by se nějak kroutilo péro do rejdu když by se blbě točilo a do zatáčky by to asi zlobilo. Buď tlumič nebo uložení.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
datelos
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 14 lis 2011, 19:46

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od datelos »

elvis.jarous píše:Hele
proč tedy vyšel článek http://www.auto.cz/fiat-stilo-1-9-multi ... 03-kw-1028 To mi pobli nohu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Někdo v tom dělá bordel. Já to bejt nechci. :idea:

Mě je to fuk,ty do toho reješ :D ale jakej je tedy rozdíl v osazení multijetu 16V a jiným?
Je fakt, že na krytu je JTD 16V...
o tohle šlo?
Říčany jsou asi já nevim asi 10 kiláků od prahy ale tohle je mezi Říčanama a Mukařovem. Ze silnice to vypadá jako vrakáč.
Ta fotka přesně ukáže uspořádání v prostoru.JTD to má jinak než multijet.
Já Ti netvrdím že to není možný, ale seš jedinej člověk co má tyhle KW origo z výroby kterýho znám.A když se koukneš do jakýhokoliv katalogu N.D. tak tam takovej motor s označením multijet nenajdeš.

http://auto.bazos.cz/inzerat/16332772/F ... V-2004.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/16130122/F ... -MODEL.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Koukám že v tom nemá jasno ani prodávající tady na bazoši.
Fiat Stilo 1,9JTD 85KW r.v.2004, najeto 258000km
Uživatelský avatar
idefix
Znalec
Příspěvky: 726
Registrován: 22 lis 2010, 20:26
Bydliště: Kolín

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od idefix »

speedy píše:Ahoj mam takovej problem.Porad mi neco boucha na stilu ve predu napred jsem myslel ze ramena tak jsem dal novy,zlepsilo se to ale porad rany tak novy stabylizatory a porad rany tak si ted nevim rady co tam boucha vim ze tam je spatnej silentblok na motoru ale ten asi nebude.co ted tlumice,horni ulozeni.jeste jsem zkousel vule na tom velkym stabylizatoru a cepy rizeni zadny jsem nezjistil!!!
Stilo 5dv.jtd multijet 103kw
U mě to dělali stabilizační tyčky ,nikdy bych nevěřil,že něco tak malého může dělat takové rány.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od elvis.jarous »

Takže, při tom projíždění jsem zjistil, že to malinko táhne doprava a je to řízení trošku gumové a volant je trochu doleva.
Tak jsem to dal na geometrii a byla rozhozená prý o 2,5 cm. Volant už je rovně a je znát.
Ještě dodávám pár snímků s TRW.
Přílohy
2012-05-30 13.00.52.jpg
2012-05-30 13.00.52.jpg (224.7 KiB) Zobrazeno 3264 x
2012-05-30 15.04.32.jpg
2012-05-30 15.04.32.jpg (222.48 KiB) Zobrazeno 3264 x
2012-05-30 15.04.59.jpg
2012-05-30 15.04.59.jpg (142.77 KiB) Zobrazeno 3264 x
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od proch »

Výborná fotodokumentace, se bude hodit...koukám s toho děláš nové auto. Mě to nějak tluče vzadu... :(
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od elvis.jarous »

Možná se tomu budeš smát, ale mě v zadu při malinkých nerovnostech taky něco vibruje.Spíš za mnou.Takový trrr. Vždycky se něco zaklepe.
Jináč jsem si objednal příčníky pod box a v pondělí snad příjdou.
Jedem na Jadran :mrgreen: Nejlépe Tučepi, tam někde.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od proch »

Při menších nerovnostech nic, ale jak je trochu větší, příčná, tak "bác" rána jako prase...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od slavek311 »

proch píše:Při menších nerovnostech nic, ale jak je trochu větší, příčná, tak "bác" rána jako prase...
Tak to mi také dělá,úplně na tvrdo rána.Předpokládám,že to budou špatné silenbloky v ramenách zadní nápravy.Když zahýbám (nebo kopnu)do zadního kola,tak to kolo zavibruje.Někde jsem četl,že v těch gumách je olej a když vyteče ,tak jsou silenbloky k.o.,jenže nic mastého tam nemám,ale volné mi to připadá.
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
idefix
Znalec
Příspěvky: 726
Registrován: 22 lis 2010, 20:26
Bydliště: Kolín

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od idefix »

Silenbloky by to mohly být tady je návod jak na ně.
http://www.milan.konzum.sk/stilo_silent ... apravy.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od elvis.jarous »

Perfektní návod. :!:
Jinak ty spodní ramena jsem koupil na Aukru od prodejce MROAUTO a ten dotyčný má údajně nový e-shop http://www.mroauto.cz/.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
supertomm
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 22 čer 2012, 13:01

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od supertomm »

Taky doporučuji!
http://www.mroauto.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Již několikrát jsem si objednával zboží a vše dorazilo v pořádku a velice rychle. Vřele tohoto prodejce doporučuji.

http://mroauto.cz/kategorie/sady-ramen- ... ia-lancia/" onclick="window.open(this.href);return false;
datelos
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 14 lis 2011, 19:46

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Příspěvek od datelos »

A jen pro ty co nevědí základní rozdíl mezi JTD a Multijet. Já už to vým.Hlavní odlišností je počet vstřiků: motor typu Common Rail JTD musel během jednoho cyklu vystačit jen se dvěma, avšak u Multijet lze stejné (nebo i nižší) množství paliva rozvrhnout do více vstřiků těsně za sebou. Výsledkem vývoje je několik možností nastavení: dva druhotné vstřiky následující po hlavním vstřiku; jeden předvstřik v delším předstihu před hlavním vstřikem a dva po sobě jdoucí druhotné vstřiky; jeden předvstřik a pak dva hlavní vstřiky apod. Řídicí jednotka nastavuje zvolené sekvence podle různých podmínek - jinak probíhá vstřikování při volnoběhu, nízkém zatížení v nízkých otáčkách, sportovní jízdě atd. Multijet má tak klidnější chod motoru při všech režimech, protože ve válci probíhá postupné spalování malých dávek nafty. Zvýšen byl také vstřikovací tlak z 1300 na 1400 barů.

http://www.youtube.com/watch?v=Wbdo_HLLNgo" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo 1,9JTD 85KW r.v.2004, najeto 258000km
Odpovědět

Zpět na „Stilo“