DISKUZE- Brzdove kotouce
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
ma niekto skusenosti s kotucmi od FEBI, pripadne CIFAM?
- Reklama
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
FEBI to je něco jako starline akorát pod označením starline se prodávají šlupky co značku nemaj a co je od Febi je lepší průměr Cifam je Italskej výrobce s mírně nadprůměrnou kvalitou ale všeobecně bych se Cifamu ani Febi nebál
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- HIISS
- Všeználek
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 25 úno 2009, 23:25
- Bydliště: Košice okolie-Čaňa
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Ahojte,chystam sa kupit predne kotuce aj predne dosticky na svojho puntasa 1 1.2 43kw,aku znacku by ste mi doporucily? neviem ktora je v tomto case kvlaitou na urovni...casy sa stale menia aj kvalita znaciek....preferuju po forach ferodo..ale tam je cena o nieco vacsia..rozmyslal som zatial TRW a TRW dosky...,zevraj brembo uz neni to co kedy,a zevraj TRW robia nemci a Brembo taliani,neviem co natom je pravda..popripade ak ste nekde kupovali brembo,trw,alebo mate na ferodo dobru cenovo stranku prosim napiste..samozrejme iba na Slovensku vdaka
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Já dal naposled Starline a i když nadával kde kdo po dvou letech nenesou známky opotřebení a za tu cenu))))
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Ja som osobne daval cca dva roky do zadu LPR znacka, ze vraj Taliani menil som komplet predok a komplet zadok. Vyslo ma to aj s robotou 250e a som spokojny.
Brembo su original Taliani a kvalita tam urcite je ale samozrejme, ze si zanu aj pekne zaplatis. Snad nechces aby kotuce co brzdia 200-300 konove auta stali par supov... Samozrejme vyrabaju aj menej kvalitne, kde ta cena je niekde inde.
Ale spat k teme ani z jednou z tych znaciek nespravis zle. Pokial jazdis ako clovek ziadna plna brzda, plny plyn tak to bude tucna pohoda. Dost este chvalia znacku ATE proste je ich na nete mrte uz iba si spravne vybrat. A pamataj na brzdach moc nesetrit lebo mozu byt otazkou zivota a pekne neprijemnej situacie na ceste s tragickymi nasledkami.
Brembo su original Taliani a kvalita tam urcite je ale samozrejme, ze si zanu aj pekne zaplatis. Snad nechces aby kotuce co brzdia 200-300 konove auta stali par supov... Samozrejme vyrabaju aj menej kvalitne, kde ta cena je niekde inde.
Ale spat k teme ani z jednou z tych znaciek nespravis zle. Pokial jazdis ako clovek ziadna plna brzda, plny plyn tak to bude tucna pohoda. Dost este chvalia znacku ATE proste je ich na nete mrte uz iba si spravne vybrat. A pamataj na brzdach moc nesetrit lebo mozu byt otazkou zivota a pekne neprijemnej situacie na ceste s tragickymi nasledkami.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
LPR môžem odporučiť aj ja, mám ich v predu kotúče(257mm) aj platničky, kupoval som ich ešte pred troma rokmi a stále ešte dobre brzdia, stálo ma to 75€, vzadu mám kombináciu kotúče Brembo(240mm) cena 25€/ks a platničky TRW cena 25€/sada a takisto velká spokojnosť
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Peta: já dal taky teď nedávno starline spolu s ferodo destičkama.
Když jsem na střední dělal praxi (potom ještě dlouho na brigádě) v dílně, kde se vyráběly brzdový kotouče a rozety na motokrosový motorky. Tak se to všechno dělalo tim stylem, že byl jeden materiál, všechno se stejně osoustružilo a potom se na to nalepilo 5 různých nálepek různých výrobců a tudíž byly i různé výsledné ceny pro stejný výrobek a silně pochybuju, že v automobilovým průmyslu výroby neoriginálních dílů je to jinak. Takže nevidim žádnej důvod, proč si nekoupit starline kotouče.
Když jsem na střední dělal praxi (potom ještě dlouho na brigádě) v dílně, kde se vyráběly brzdový kotouče a rozety na motokrosový motorky. Tak se to všechno dělalo tim stylem, že byl jeden materiál, všechno se stejně osoustružilo a potom se na to nalepilo 5 různých nálepek různých výrobců a tudíž byly i různé výsledné ceny pro stejný výrobek a silně pochybuju, že v automobilovým průmyslu výroby neoriginálních dílů je to jinak. Takže nevidim žádnej důvod, proč si nekoupit starline kotouče.
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Já jo - nejsou italskýHonzík píše:Takže nevidim žádnej důvod, proč si nekoupit starline kotouče.
Ale vážně, kotouče Brembo nejsou o moc dražší než Starline. Pár dílů Starline jsem už taky měl a byla to dost tragédie.
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
cinzano: ale já píšu o kotoučích ne o ostatních věcích (i když třeba starline baterie vyrábí varta). A zrovna u kotouče je výroba stylem upnu do soustruhu polotovar a vyndam hotový výrobek, tady toho není moc k pokažení. Nedivil bych se opravdu tomu když by na základní brembo kotouče a starline byl jeden a ten samý výrobce. Ale samozřejmě to je o konkrétním člověku, někdo si prostě potrpí na tu konkrétní značku...
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Já si to taky myslím a konkrétně když jsem kupoval kotouče Starline bylo to na radu kamaráda kterej věděl co to přesně je za výrobce ale baterii Starline mám 4 roky a je v pohodě, oproti tomu čepy řízení Starline nevydržely nic takže jak co a Starline je jen obchodní značka pod kterou se dá schovat cokoliv ať kvalitní nebo podřadné, je to o náhodě
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
Mám zvláštní zkušenost.Koupil jsem nové destičky ,značku neznám.Divil jsem se z jakého materiálu byly vyrobené.Velmi hrubá struktura a vypadly jakoby v té hmotě byly zalisovány měděné a mosazné kousky drátů.Když jsem přejel prstem po ploše destičky tak v jednom směru se mi ty dráty zapichovaly a v opačném ne.Vůbec se mi nelíbily,ale použil jsem je.Původně hladké kotouče se změnili v "gramofonovou desku".Takové v nich vznikly drážky.Asi po roce jsem zjistil,že na obou vnitřních stranách kotoučů jsou uprostřed rezaté pruhy.Nechápal jsem jak to mohlo vzniknout.Tak jsem zbroušeným pilníkem čistil tu rez až jsem se dostal na čistý kov.Po celém obvodu jsem tu rez očistil až na jedno místo které bylo vyrezlé do hloubky kotouče.Od toho pak vznikl ten rezatý pruh,který zmenšil brzdnou plochu na kotouči.Moje doměnka je taková.Když zůstane destička v kontaktu s kotoučem a dostane se do tohoto styku dešťová voda, která je kyselá.Ty měděné a mosazné kovy v destičce vytvoří elektročlánek a vyžerou při stání kotouč.Jinak si to nedovedu vysvětlit.Teď budu muset koupit nové kotouče i s destičkama.A až si budete v krámě kupovat destičky,tak si prohlédněte jejich brzdné plochy,jestli to není taky takový aušus.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE- Brzdove kotouce
A nebyl náhodou v tom kotouči jen porézní povrch v tom místě??? Dělám technika kontroly v kovovýrobě a občas se mi dostane do ruky materiál s tímhle druhem kazu, příčínou bývá chyba při lití a může se to projevit až časem když se začnou opotřebením pory a výdutě odkrývat... Na tvým místě bych kotouč reklamoval protože je to výrobní vada...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele