zdochinanie motora
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
zdochinanie motora
Zdravim Vas,
poprosil by som Vas o radu s mojim problemom. Precital som skoro vsetko na fore, ale aj tak mi pride moj problem specificky. POo nastartovani motor zhasne, na druhy krat je to OK, ale problem nastava ked sa idem pohnut, ci uz pri studenom motore, alebo aj ked uz jazdim dlhsiu chvilu a motor je zahriaty. Po druhom nastartovani mi vybehnu otacky na 1200 (asi sa zapne sitic) potom pozvolne klesaju a ked sa idem pohnut a zoslapujem plynovy pedal, tak prudko klesnu na 500 a motor sa zacne dusit...musim zoslapnut spojku, vytocit motor aspon na 1500 otaciek a az tak sa pohynat...niekedy musim plynovy pedal na krizovatke zoslapnut aj 3 krat aby sa dvihli otacky...aj pri inych zaradenych rychlostiach auto akoby "cukalo" a nema ten spravny tah. Inak jedna sa o 1.2 8V r.v. 2000. Taktiez mi brutalne stupla spotreba a to ak idem mimo mesto tak mi to podla palubaku zere 7,5-8 litrov a po meste idem nad 10 litrov na 100km. Robil som si diagnostiku, tak na motore mi ziadne zavady nenaslo, testy na vsetky akcne prvky vysli v poriadku. Myslel som si to nebude palivove cerpadlo, ale diagnostika tvrdi ze je OK. Vyhodili mi vsak tri chyby ak som sa pripojil cez FiatECUScan v polozke Karoseria na Delphi/Marelli Body Computer, a to P0704 Transmission/Gear Sys (5) - špatný signál, P1555 bez popisu - slabí signál a chyba P0235-Boost Pressure(1) - chyba ulozena. Aj povymazani chyb sa mi pri opetovnom spojeni chyby ukazali. Mam pocit, ako keby to bolo spojene so zlym tlakom....
Mozno hlupa otazka, ale kde ma punto palivovy filter, aby som asi zacal z tohto smere...pretoze diagnostika motora OK...
Za kazdu radu dakujem
poprosil by som Vas o radu s mojim problemom. Precital som skoro vsetko na fore, ale aj tak mi pride moj problem specificky. POo nastartovani motor zhasne, na druhy krat je to OK, ale problem nastava ked sa idem pohnut, ci uz pri studenom motore, alebo aj ked uz jazdim dlhsiu chvilu a motor je zahriaty. Po druhom nastartovani mi vybehnu otacky na 1200 (asi sa zapne sitic) potom pozvolne klesaju a ked sa idem pohnut a zoslapujem plynovy pedal, tak prudko klesnu na 500 a motor sa zacne dusit...musim zoslapnut spojku, vytocit motor aspon na 1500 otaciek a az tak sa pohynat...niekedy musim plynovy pedal na krizovatke zoslapnut aj 3 krat aby sa dvihli otacky...aj pri inych zaradenych rychlostiach auto akoby "cukalo" a nema ten spravny tah. Inak jedna sa o 1.2 8V r.v. 2000. Taktiez mi brutalne stupla spotreba a to ak idem mimo mesto tak mi to podla palubaku zere 7,5-8 litrov a po meste idem nad 10 litrov na 100km. Robil som si diagnostiku, tak na motore mi ziadne zavady nenaslo, testy na vsetky akcne prvky vysli v poriadku. Myslel som si to nebude palivove cerpadlo, ale diagnostika tvrdi ze je OK. Vyhodili mi vsak tri chyby ak som sa pripojil cez FiatECUScan v polozke Karoseria na Delphi/Marelli Body Computer, a to P0704 Transmission/Gear Sys (5) - špatný signál, P1555 bez popisu - slabí signál a chyba P0235-Boost Pressure(1) - chyba ulozena. Aj povymazani chyb sa mi pri opetovnom spojeni chyby ukazali. Mam pocit, ako keby to bolo spojene so zlym tlakom....
Mozno hlupa otazka, ale kde ma punto palivovy filter, aby som asi zacal z tohto smere...pretoze diagnostika motora OK...
Za kazdu radu dakujem
- Reklama
Re: zdochinanie motora
Palivový filtr je v meziplášti palivového čerpadla,nedá se vyměnit,mění se celé čerpadlo.
Re: zdochinanie motora
Ze se neco posralo to nemusi nutne znamenat ze kdyz to nevypise diagnostika je to ok.
Co lambda, jake dava napeti po zahrati motoru, co rozvody, nepreskocily ? Co pal. cerpadlo, filtr ?
error P0704 je problem nejakeho cidla na spojce/prevodovce
Co lambda, jake dava napeti po zahrati motoru, co rozvody, nepreskocily ? Co pal. cerpadlo, filtr ?
error P0704 je problem nejakeho cidla na spojce/prevodovce
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Re: zdochinanie motora
Hasky28: díval jsem se na jiná fora, a ty stejné chyby jako si načetl ty, se objevily hodně lidem a přitom nemají žádné problémy, nebo úplně jiné, takže od nich se nedá odpíchnout.
Když máš FES začal bych od začátku: jaký se ti zobrazuje tlak v sání na volnoběh? , jaký je průběh lambda sondy na volnoběh?
Nějaké naměřené údaje mám tady: http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
- to že je to na Stilo je jedno, uvedé platí pro všechny benzínové motory (bez turba).
Když máš FES začal bych od začátku: jaký se ti zobrazuje tlak v sání na volnoběh? , jaký je průběh lambda sondy na volnoběh?
Nějaké naměřené údaje mám tady: http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
- to že je to na Stilo je jedno, uvedé platí pro všechny benzínové motory (bez turba).
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: zdochinanie motora
tak punto uz je u automechanika...dnes sa v nom sparal cely den, ale zatial na nic neprisiel...tie hodnoty tlaku a lambdy by som rad vedel aj ja, ale uz nemam kabel na diagnostiku...bol pozicany...asi sa pojde postupne a zacne sa od sviecok a filtrov a uvidi sa...aspon tak mi to vykreslil mechanik...dufam, ze oprava nebude stat viac ako obstaravacia cena puntika ak by niekoho este nieco napadlo, budem rad za vsetky rady...
Re: zdochinanie motora
Tak zatial vycistena skrtiaca klapka, vymene sviecky a vzduchovy filter a problem pretrvava a mechanik ani netusi co to moze byt...takze skusa a meni co sa da...dufam, ze oprava nebude stat viacej ako nadobudacia cena auta
Re: zdochinanie motora
Po vybrati celej skrtiacej klapky a dokladnom vycisteni sa motor dusi uz "iba" pri studenom motore...spotreba nadalej vysoka...ani automechaik nevie co to moze byt...neaka rada nad zlato?
Re: zdochinanie motora
pokial viem skorsie rocniky 8V mávali dosť problémy s vadnou riadiacou jednotkou, ci ?. Ako pozeram na tvoj avatar, tusim som ta dost casto vidaval v PO, sorry za off topic
Re: zdochinanie motora
No v PO ma mozes vidavat este stale, lebo tu zijem konkretne na najväcsom sidlisku na Slovensku tak mozno skusim reset riadiacej jednotky...staci ak sa odpoji baterka na dlhsiu dobu? alebo treba napojit na diagnostiku a tak neako to zrobit?
Re: zdochinanie motora
hasky: jak uz jsem psal vyse - chce to nekoho kdo umi udelat diagnostiku, jinak je to vesteni z koule...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: zdochinanie motora
MAP senzor funguje ? Hadica k nemu je tesna ? Je to taka tenka hadicka od sacieho potrubia. Potenciometer skrtiacej klapky (ak to ma lankovy plyn) ? Aku to hlasi teplotu nasavaneho vzduchu, realnu aka moze byt ? Podtlakove vedenie k pneumatickemu posilovacu brzd je v poriadku ? Nikde to neprisava vzduch ? Malo by to byt pocut ako tak svistanie. Ine ma zatial nenapada, toto by som skusil na zaciatok.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: zdochinanie motora
Do motorov sa ja velmi nerozumiem a ani nemam miesto kde by som to mohol skusat...objednal som sa do autorizovaneho servisu, tak uvidime na co chlapci pridu...
Re: zdochinanie motora
Po styroch dnoch vo fiat servise diagnostikovali zly tlak z palivoveho cerpadla. Nove palivove cerpadlo 200€ s DPH v origo servise . To mi pride strasne moc a tak sa chcem opytat, ci palivove cerpadlo pre motorizaciu 1.2 8V je iba pre tento motor, alebo ci pasuje palivove cerpadlo aj s motora 1.2 16V, resp. 1.8 HGT.
Re: zdochinanie motora
Tak to nedelej v originalnim servise ne ??!
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Re: zdochinanie motora
No ved prave preto som polozil tuto otazku, pretoze chcem kupit cerpodlo s nejakeho punta po buracke...