Nespíná kompresor klimy
Moderátor: peta.smolik
Re: Nespíná kompresor klimy
hm,hm to je snad lepší ho "dělat" na zvedáku, rampě a podobně ne? Tedy to ohledně stila s tímto motorem vše
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Hmm, kde bych asi sehna rampu. Dvůr je většinou plnej a neměl jsem ani čas. důležitý je, že je jedno, jestli je čidlo odpojený nebo ne. Mě to prostě ukazuje kraviny.Kdybych dával auto na rampu a rozebíral kryty motoru tak to budu dělat do tmy. Přišel jsem z práce v 19:00......
Zítra mám konečně vytoužený volno.
Zítra mám konečně vytoužený volno.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Takže jsem dnes konečeně postoupil dál.
Když vyndám relátko, který spíná kompresor klimy, a natočím motor tak se sepne sahara. Když dám relátko zpět, sahara chcípne.
Přes ECUscan se všecko děje , ale díky asi vadný elektronice se kompresor při nastartovaným autě nesepne ikdyž je to signalizováno vločkou na LCD a i rozsvícením kontrolky.
Když vrazím klemu místo kontaktů relé tak sepne kompresor a chladíme no a já se na celý čidlo a elektroniku asi vyprdnu. Jak to ale zapojit, upřímě řečeno, nechce se mi tahat drát od čudlíčku až do motoru, nemá někdo eLearn a nezjistil by mi který štekr, terý drát spíná ono relé pro kompresor?
Toto je veliká prosba!!!:
Panel klimy jsem rozebral, vyčistil, vč. čidla vnitřní teploty, mimo. je u něj ventilátorek, kterej do něj vhání vzduch přes přížku, který je pod panelem mezi čudlíky. Bylo zakydaný jako prase.
Čidlo čistoty vzduchu je pěkně blbě zadělaný, stěrače mi nejdou stahnout a tak na něj kálim.
Takže moc prosím pomoct nějaký schéma nebo fotku schema, kde je vývod v palubovce pro sepnutí relé kompresoru.
Díky moc.
Když vyndám relátko, který spíná kompresor klimy, a natočím motor tak se sepne sahara. Když dám relátko zpět, sahara chcípne.
Přes ECUscan se všecko děje , ale díky asi vadný elektronice se kompresor při nastartovaným autě nesepne ikdyž je to signalizováno vločkou na LCD a i rozsvícením kontrolky.
Když vrazím klemu místo kontaktů relé tak sepne kompresor a chladíme no a já se na celý čidlo a elektroniku asi vyprdnu. Jak to ale zapojit, upřímě řečeno, nechce se mi tahat drát od čudlíčku až do motoru, nemá někdo eLearn a nezjistil by mi který štekr, terý drát spíná ono relé pro kompresor?
Toto je veliká prosba!!!:
Panel klimy jsem rozebral, vyčistil, vč. čidla vnitřní teploty, mimo. je u něj ventilátorek, kterej do něj vhání vzduch přes přížku, který je pod panelem mezi čudlíky. Bylo zakydaný jako prase.
Čidlo čistoty vzduchu je pěkně blbě zadělaný, stěrače mi nejdou stahnout a tak na něj kálim.
Takže moc prosím pomoct nějaký schéma nebo fotku schema, kde je vývod v palubovce pro sepnutí relé kompresoru.
Díky moc.
- Přílohy
-
- panel_klima3.jpg (197.7 KiB) Zobrazeno 4331 x
-
- panel_klima2.jpg (218.65 KiB) Zobrazeno 4331 x
-
- klima_panel1.jpg (218.92 KiB) Zobrazeno 4331 x
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Jinak jsem prošel všecky pojistky v motoru a byly pěkně zoxidovaný, nic méně na fci to nemělo vliv.
Ještě jednou prosím o elektroplánek klimatizace + popisky.
Díky moc.
Ještě jednou prosím o elektroplánek klimatizace + popisky.
Díky moc.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nespíná kompresor klimy
Ahoj, nešel jsem tohle:
Tak snad ti to pomůže...
Kód: Vybrat vše
http://www.fiatforum.com/downloads.php?do=cat&id=5
Kód: Vybrat vše
https://rapidshare.com/#!download|698p2|285086789|DTE_Manuale_Tecnico_D_officina_-_Fiat_Stilo.rar|104468|R~0|0|0|You need RapidPro to download more files from your IP address. (8d5611a9)
Kód: Vybrat vše
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=17689
Naposledy upravil(a) proch dne 14 kvě 2012, 14:23, celkem upraveno 1 x.
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Pokud jde o stažení DTE tak - po nainstalování se sice program spustí, ale bez ikon a popisků.
Již jsem jej instaloval jak na laptop tak i na desktop a nejde mi to.
Vím, že to asi se mnou není lehké, ale na rapidsharre nechodím.
Čekám na registrační e-mail, co se týče prvního odkazu.
díky.
Již jsem jej instaloval jak na laptop tak i na desktop a nejde mi to.
Vím, že to asi se mnou není lehké, ale na rapidsharre nechodím.
Čekám na registrační e-mail, co se týče prvního odkazu.
díky.
Naposledy upravil(a) elvis.jarous dne 14 kvě 2012, 14:33, celkem upraveno 1 x.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nespíná kompresor klimy
Ten třetí odkaz je i na Elearn. DTE stahuju, tak se na to podívám, proč to nejde...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Já mám stáhlý elearn od jinudm mrknu na ten třetí.
děkuji.
DTE a ELEARN jaký je v nich vlastně rozdíl?
Ty odkazy mi hází eror
děkuji.
DTE a ELEARN jaký je v nich vlastně rozdíl?
Ty odkazy mi hází eror
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nespíná kompresor klimy
Ten třetí odkaz vede na gabriel, tak si to tam přečti celé, jsou tam odkazy i na "ulož to" já jsem žádný s těch programů ještě nepotřeboval, takže nevím...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
No tak eLearn nakonec funguje. Je to ta verze ze stránek Fiatforum co byla na šest dílů. Díky za to Prochu.
Prošel jsem konektory a vynadl a zandal i na řídící jednotce Bosh, několikrát a i pojistky, relátka a změna se nekoná. Tlak stále 2,2 baru, takže pokud je hodnota pod nějaký volt, asi to méně jak 2,2 baru neukáže a i v případě, že je vypojený čidlo. Je to asi danný rozsah. Zkusím dát 5 voltů na výstup ještě a sehnat odpor 10 kilo.
Anglicky neumim ale myslím, že kompresor spíná řídící jednotka motoru na základě dat z čidla, které říká vysoký nebo nízký tlak.
Píše se v eLearnu:
The climate control unit M70 sends an enablement signal for the engagement of the compressor to the engine management control unit M10, pin 54 of connector
Pressing the button in group H80, sends two signals:
a signal to the engine management control unit M10, pin 54 of connector A.
the second signal energizes the relay J34 coil which activates the first speed for the fan N85, according to the description See E6020 AIR CONDITIONING .
Fan N85- supplied by ignition-operated line (INT/A) of relay T8 and dedicated fuse F8 of engine bay control unit B1 - is operated at the first speed in any case if the compressor activation request button is operated, even if control knob H81 is in position '0'.
According to its internal control logic, the control unit M10 sends the command - from pin 29 of connector A - to engage the compressor which energizes the relay T5. The activation electromagnet of air conditioner compressor in L20 is therefore controlled at a voltage of 12V
If the linear sensor for fans K120 indicates that the pressure level is too high or too low to control unit M10 - pin 13 of connector A, control unit M10 cuts out compressor activation.
Prošel jsem konektory a vynadl a zandal i na řídící jednotce Bosh, několikrát a i pojistky, relátka a změna se nekoná. Tlak stále 2,2 baru, takže pokud je hodnota pod nějaký volt, asi to méně jak 2,2 baru neukáže a i v případě, že je vypojený čidlo. Je to asi danný rozsah. Zkusím dát 5 voltů na výstup ještě a sehnat odpor 10 kilo.
Anglicky neumim ale myslím, že kompresor spíná řídící jednotka motoru na základě dat z čidla, které říká vysoký nebo nízký tlak.
Píše se v eLearnu:
The climate control unit M70 sends an enablement signal for the engagement of the compressor to the engine management control unit M10, pin 54 of connector
Pressing the button in group H80, sends two signals:
a signal to the engine management control unit M10, pin 54 of connector A.
the second signal energizes the relay J34 coil which activates the first speed for the fan N85, according to the description See E6020 AIR CONDITIONING .
Fan N85- supplied by ignition-operated line (INT/A) of relay T8 and dedicated fuse F8 of engine bay control unit B1 - is operated at the first speed in any case if the compressor activation request button is operated, even if control knob H81 is in position '0'.
According to its internal control logic, the control unit M10 sends the command - from pin 29 of connector A - to engage the compressor which energizes the relay T5. The activation electromagnet of air conditioner compressor in L20 is therefore controlled at a voltage of 12V
If the linear sensor for fans K120 indicates that the pressure level is too high or too low to control unit M10 - pin 13 of connector A, control unit M10 cuts out compressor activation.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
No tak jsem dal klemu na kablík k čidlu a diag vypsala chyba napájení snímačů + zmíňovaná chyba tlaku/čidla.
Hmmm.
znova jsem četl ty odkazy, Prochu, tak a jasný že klema nemá smysl, 5 voltlů je k ničemu, nic méně to reagovalo alespoň nějak.
takže to čidlo asi bude v prr...kelu opravdu, přikláním se k tomu spíše než že by počítač motoru bosh byl vadnej.
Tak mrknu na net po relátkách na 12V se spín. i rozpínacím kontaktem a hrnec 10kilo.
Mám...http://www.tipa.eu/cz/potenciometr-10k- ... m/d-82834/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jdu do toho, protože v práci máme jen 1kilo. Objednáno.
Samozřejmě dám vědět jak jsem dopadl.
Zdar a sílu.
Hmmm.
znova jsem četl ty odkazy, Prochu, tak a jasný že klema nemá smysl, 5 voltlů je k ničemu, nic méně to reagovalo alespoň nějak.
takže to čidlo asi bude v prr...kelu opravdu, přikláním se k tomu spíše než že by počítač motoru bosh byl vadnej.
Tak mrknu na net po relátkách na 12V se spín. i rozpínacím kontaktem a hrnec 10kilo.
Mám...http://www.tipa.eu/cz/potenciometr-10k- ... m/d-82834/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jdu do toho, protože v práci máme jen 1kilo. Objednáno.
Samozřejmě dám vědět jak jsem dopadl.
Zdar a sílu.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nespíná kompresor klimy
Mě to potom došlo, že pokud je tam senzor se třema kabelama, klema nebude fungovat. Zkus přes odpor z těch 5V udělat třeba 4 nebo 3V a pošli to jako signál, a ten signálovej odpoj od čidla. To by mělo fungovat. Ale kdyby ti náhodou uteklo chladivo, tak je docela pravděpodobné, že zadřeš kompresor, protože, čidlo bude vyřazený takže na podtlak nevypne. Olej je v tomhle systému všude v okruhu a veze se s chladivem...Lepší by bylo koupit čidlo, hm...s naplněním mám možnosti...Jo a nějak nechápu, na co ty relátka. Odpor by měl dočasně stačit.
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
No já už mám potenciometr 10k na zapůjčení od kolegy. Ale teď jsem vstával po noční. Vím, že pokud oblafnu čidlo, není to dobrý, ale vzhledem k tomu, že auto asi dost dlouho stálo tak tam chladivo bylo a i olej. Takže budu riskovat. Můj boj. Teď mě čekají ramena a tlumiče, dneska mi je maj doručit.
Relátrko proto, kdyby to nepomáhalo a byla bota jinde tak budu spínat relátkem saharu i kompresor.
Relátrko proto, kdyby to nepomáhalo a byla bota jinde tak budu spínat relátkem saharu i kompresor.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Nespíná kompresor klimy
Potenciometr napíchnut, nastaveno na 2/5 z rozsahu, což ukazovalo 10 barů a diag napsala nízký tlak alejiž ne kritický - klima dala řídící jednotce motoru pokyn na spuštění komprezóru a ta nahodila kompresor tak jsem pak malinko přidal na poťáku asi tak na půlku a konec akce.
Kompresor sepnul, motor malinko zakolísal a pod odkapávačem se udělala loužička, taky asi udělám loužičku
Zdarec.
Kompresor sepnul, motor malinko zakolísal a pod odkapávačem se udělala loužička, taky asi udělám loužičku
Zdarec.
Naposledy upravil(a) elvis.jarous dne 16 kvě 2012, 21:05, celkem upraveno 2 x.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Nespíná kompresor klimy
Jak to čtu dobrá práce ,Já bych si na to netroufl proti tomu je tempomat procházkou v růžové zahradě.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw