Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Čaute lidičky. Už delší dobu přemýšlím od čeho je konektor který mám odstřihnutý před chladičem. Jen tak mi tam vysijou draty prostě. :-/ Dneska sem si projižděl ND na punto na internetu, a narazil sem na vstřikovací čerpadlo. Na čerpadle byla jakási černá krabička, z ktere vedly 3 draty, a konektor uplně stejnej jako ja mam v autě ucvaknutej. Nevíte náhodou k čemu tam ta krabička je? Ja ji tam totiž nemám. Poraďte mi prosim k čemu slouží. Děkuji.
- Reklama
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Nikdo nic? Je to tam z boku. Jeste jedno cidlo je jakejsi potenciomert z vrch, ale ta krabicka z boku by me zajimala. pjosiiim. :-/
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Nesúvisí to náhodou z imobilizérom ? lebo ja som tam mal tiež cvaknuté niektoré káble, už si nepamätám presne ktoré to boli ale myslím že to súviselo s imobilizérom a mne aj stále svietila potom kontrolka klúčika. Myslím že ten imo blokoval ventil na čerpadle.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Jestli od imobilizeru, to nevim, ale 3draty to jsou. Vic ti k tomu nepovim. Ja si prave rikal jestli to nema neco spolecnyho s predvstrikem, bo tak, protoze jak jinak by se dozvedelo cerpadlo kdy ma vstriknout palivo? Nebo spis jak bohata ma byt smes? Prece to tam musi byt necim ovladany ne? Bo je to podle zmacknuti pedalu?
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
ahoj mozes hodit foto ked tak
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Toti ma pravdu, mel by to byl imobilizer. Pokud se neodblokuje klickem tak cerpadlo nedoda naftu.
Punto 1.7 TD60 -
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Čerpadlo máš mechanické čiže palivo ti vstrekne pri určitom otočení čerpadla kedže je zosynchronizované s rozvodmi a predvstrek je pri tomto motore riešený cez teplotné čidlo ale tam ide tuším len jeden plusový signálový kábel ak ma pamäť neklame ale už si to presne nepamatám, predsa už to je vyše roka čo nemám špunta.Pany píše:Jestli od imobilizeru, to nevim, ale 3draty to jsou. Vic ti k tomu nepovim. Ja si prave rikal jestli to nema neco spolecnyho s predvstrikem, bo tak, protoze jak jinak by se dozvedelo cerpadlo kdy ma vstriknout palivo? Nebo spis jak bohata ma byt smes? Prece to tam musi byt necim ovladany ne? Bo je to podle zmacknuti pedalu?
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
U puntí Td bylo několik typů čerpadel respektive bylo to jedno čerpadlo které bylo malinko modifikované.
U starších punťů bez immo vede pouze plusový kablík k stop ventilu a jeden kablík elektrický ovladač předvstřiku
U mladších punťů s immo místo jednoho kablíku vedou tři a jeden kablik ovladač předvstřiku
Záleželo jestly mělo puntí EGR pokud ano tak na čerpadle na táhle plynu je potenciometr (černá kostka černý kablík a konektor 3 piny)
A pokud puntí nemělo EGR tak byl na plynovém táhle byl malý mikrospinač(který jsem nikdy nezjistil na co tam je ale myslím si že je to na nouzové nastartování vozidla se zablokovaným immo(nějaký počet zapnutí zapalovaní a sešlápnutí plynu)
U punta TD je čerpadlo 100 procentě mechanické nemá žádné snímače nemá žádné akční členy co by zasahovaly třeba do dávky paliva a pod.Jediná elektrická věc je tam stop ventil a ovladač předvstřiku u studeného motoru a ten je ovládáný prachsprostým termospínačem na termostatu.
U starších punťů bez immo vede pouze plusový kablík k stop ventilu a jeden kablík elektrický ovladač předvstřiku
U mladších punťů s immo místo jednoho kablíku vedou tři a jeden kablik ovladač předvstřiku
Záleželo jestly mělo puntí EGR pokud ano tak na čerpadle na táhle plynu je potenciometr (černá kostka černý kablík a konektor 3 piny)
A pokud puntí nemělo EGR tak byl na plynovém táhle byl malý mikrospinač(který jsem nikdy nezjistil na co tam je ale myslím si že je to na nouzové nastartování vozidla se zablokovaným immo(nějaký počet zapnutí zapalovaní a sešlápnutí plynu)
U punta TD je čerpadlo 100 procentě mechanické nemá žádné snímače nemá žádné akční členy co by zasahovaly třeba do dávky paliva a pod.Jediná elektrická věc je tam stop ventil a ovladač předvstřiku u studeného motoru a ten je ovládáný prachsprostým termospínačem na termostatu.
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Pardon ze pisu az ted, ale lezel sem ted par dni v posteli, nebot me schvatil jakejsi bacil. :-/ Dneska vam to zkusim nafotit a vrazit to sem, ad mate predstavu jak to cerpadlo u me vypada, a jak sou tazeny ty kable, zatim vam moc deluju za rady.
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Tak sem vam konečně nafotil ty dratky. Díval sem se že od čidla to jde asi do ŘJ, a ten kabl č2 tam jde asi taky, tak mi dyštak eště řekněte co je to zač. Jo, a jak poznam že mam immo?
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Ja si prave myslel ze ten modrej kablik je ten elektromagmetickej prerusovac chodu motoru, ale ten co vede spolecne s tim cidlem teploty nemam poneti co dela. A nad nim by nekde mela byt prave ta krabicka o ktery jsem psal.
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Pany
Takže je to velice jednoduché.Máš tam zřejmě vyměněný motor nebo čerpadlo.A stop ventil někdo zapojil s napájení žhavící jednotky. Toď vše.Ten tří žilový kablík s konektorem se žlutou gumou co se ti tam platná je opravdu od immo.A vsadím se že s palubky máš vydělanou žárovečku pod ikonkou CODE
Takže je to velice jednoduché.Máš tam zřejmě vyměněný motor nebo čerpadlo.A stop ventil někdo zapojil s napájení žhavící jednotky. Toď vše.Ten tří žilový kablík s konektorem se žlutou gumou co se ti tam platná je opravdu od immo.A vsadím se že s palubky máš vydělanou žárovečku pod ikonkou CODE
Re: Vstřikovací čerpadlo 1.7 TD
Jinak kablik 1 je stop ventil napojený na žhavení(neni to origoš)
a kablík 2 je předvstřik...
a kablík 2 je předvstřik...