Ahoj,
taky máte ublemcaná tlačítka pro stahování oken, ovládání světel vedle přístrojovky a trochu i čudlíky autorádia? Zjistil jsem že po několika letech má stejnej problém fén značky Eta mojí manželky.
Říkal jsem si, proboha to jsi na to vylila odlakovač nebo co? Celej fén je upatlanej jako prace a lepí jako mucholapka. A pak jsem někde vyšťoural, že někdo v Puntu měl ten samej problém a řešil to nějakým sprejem. Máte to taky tak ulepený? V jiným stilu jsem nikdy neseděl takže nemohu posoudit.
V neděli bylo hezky a protože technickým benzínem ani alkoholem to nešlo dolů, vyloupnul jsem celý ovládání ze dveří, rozlousknul a vzal jsem ostrý ředidlo a začal umývat tu srágoru z tlačítek. Kupodivu je plast , který je pod tím lepidlem, odolný vůči tomu ředidlu. Tlačítka jsem muse mejt silou a ihned utřít suchým hadrem, jinak by na nich zůstal šedý šlem. Teď jsou skoro jako nový. I ovládače na ostatních dveřích a na světla jsem umyl. Ještě mě čeká autorádio. Potom mě ještě čeká rozchodit nečtoucí Cd mechaniku, bouchání levýho předního tlumiče nebo péra, namontování tapecáku 5. dveří po lapáliích se zámkem a madlem. Jinak po výměně mikrospínače v pátých dveřích pro otevírání kufru se mi začly pětky znova votvírat a tak jsem tu ztvrdlou gumu jako pendrek,kterou se otevírají dveře, hodil do popelnice a nechal tam pouze to plastové tlačidlo a oblil ho černým silikonem aby bylo utěsněné. Šlape jako hodinky. Jinak rozvody, filtry, žhaviče, olej a termostat mám již vyměněné. Motorky naklápění světel a žárovky též. Myslím, že za tu cenu bych si koupil hodně dobrej vozík za auto, co to stálo u automekánika.
Před dovolenou mě čekaj komplet brzdy a asi ten přední tlumič a pravděpodobně výměna zkorodované zásuvky u tažného zařízení. Dále mě čekají opravy laku, protože to auto mělo před tím nějaký prase a jelito v jednom. Pak musím opravit nedržící blinkr v pravým blatníku, packa se mu ulomila, pak nějak vypolostrovat vnitřek loketní opěrky. vypadá to vevnitř, jako když ten umělej mikropliš rozkousala myš.
Auto je zanedbané ale mám ho rád a chci ho mít v pořádku. Je ze švícarska a je to znát pouze na spodku, protože je ze spod krásně čistý a nezrezlý ani výfuk. Doufám, že se mi za to vše konik odvděčí.
Jinak po městě jezdím kolem 6 litrů nafty. Mám 1.9 16V multijet 103kw 6 qvalt kobajn tachometr 130.000 a auto mám asi měsíc a půl.
Až budu mít dodělanou garáž, auto půjde do celolaku. Celkově mě vyšlo na cca 102.000,- se servisem a motorkama naklápění světel, akumulátorem.
Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
Moderátor: peta.smolik
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Reklama
Re: Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
já obětoval 1500 profesionálovi,málem mu nestíhala chemie,majitel přede mnou byl vážně prase..
Petr,Stilo 1,9 jtd,alfa 156SW,1,9 m-jet 110kw,Lancia Thesis 2,4jtd 110kw
- aifel202
- Fiaťák
- Příspěvky: 74
- Registrován: 31 bře 2012, 03:02
- Bydliště: Ostravag jag cyp :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
mám stejný problém
Upatlané tlačítka
Upatlané tlačítka
Fiat Stilo MW
r.v.2003, 1.9JTD, 85KW
r.v.2003, 1.9JTD, 85KW
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
Umýt ředidlem, acetonem možná, nevím, já v práci mám vostrý ředidlo a tím jsem to myl, máme ho na ředění automobilového laku, nevím jak bude působit odlakovač nebo alkohol ale chce to sílu. a k tomu na utření čistý suchý hadr ihned po setření. Při narušení té oslizlé gumy se z ní začnou dělat takový žmolky a ty se musí silou setřít a pak celkově otřít celý tlačítko mokrým a hned suchým.
Výsledek se dostaví určitě, jen to dá práci.
Výsledek se dostaví určitě, jen to dá práci.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- aifel202
- Fiaťák
- Příspěvky: 74
- Registrován: 31 bře 2012, 03:02
- Bydliště: Ostravag jag cyp :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
Se do toho pustím příští víkend
To zas bude sprostých slov
To zas bude sprostých slov
Fiat Stilo MW
r.v.2003, 1.9JTD, 85KW
r.v.2003, 1.9JTD, 85KW