Nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Nestartuje
rozvody si zkontroluj na setrvačníku, ne na tom víku čerpadla, to čidlo otáček si dával nový, nebo našel na smetáku, podívej se na řemenici na snímací plochu jestli se tam něco nevyštíplo.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
- Reklama
Re: Nestartuje
Na mk2 bola konstrukcna chyba - poddimenzovany koncovy stupen RJ, zvykla to zlikvidovat zapalovacia cievka, ked trochu prebila na primarnu stranu, tak to odniesol koncovy stupen. Mozno by sa to dalo opravit, ale chce to skor elektrotechnika nez automechanika. Pri oprave tejto chyby sa odporuca po vymene resp. oprave RJ vymenit aj cievky aby nezlikvidovali aj novu/opravenu RJ.
Momentalne mam len tak preventivne rozobratu RJ k mk1 a kontrolujem stav elektrolytickych kondenzatorov ako aj ochranneho nastreku DPS. Po 15 rokoch prevadzky uplne v poriadku. Ake stastie, ze stare RJ su robene este kvalitnymi olovnatymi spajkami a dobre nadimenzovanymi suciastkami.
Momentalne mam len tak preventivne rozobratu RJ k mk1 a kontrolujem stav elektrolytickych kondenzatorov ako aj ochranneho nastreku DPS. Po 15 rokoch prevadzky uplne v poriadku. Ake stastie, ze stare RJ su robene este kvalitnymi olovnatymi spajkami a dobre nadimenzovanymi suciastkami.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Nestartuje
tak na to koukal další "mekáník" a prý tam jde moc benzínu. Teď už jen zjistit proč...
Re: Nestartuje
může to být čidlem tlaku? A nebo pak jedině čerpadlo co si o tom myslite?
Re: Nestartuje
tak ani to čidlo tlaku to není prostě točí jak šalenej a nic
Re: Nestartuje
od stola je tazko hadat,ale este premeraj snimac teploty motora
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: Nestartuje
vyměněny všechny čidla
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Nestartuje
V tom hľadaní a odpájaní si si náhodou neprehodil zapaľovacie káble?ináč,je to riadna detektívka,mňa by z toho asi porazilo,potom to už ukazuje len na RJ,dúfam,že kecám!
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: Nestartuje
V prvom rade vymeň toho trtka, ktorému hovoríš mechanik. Keby to aj bola tolko spomínaná chyba RJ tak auto by ti naštartovalo ale išlo by len na dva valce...
Keď zopneš klúčik počuješ palivové čerpadlo? Tiež nehral sa niekto s immobilizerom?
Keď zopneš klúčik počuješ palivové čerpadlo? Tiež nehral sa niekto s immobilizerom?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Nestartuje
s imobilizérem si nikdo nehrál. Normál jsem to nastartoval a cca po třech minutách to chciplo a od tě doby nic. Čerpadlo běží a řekl bych že aš moc. Zkoušel jsem i jinej karabec a pořát stejný snahu má ale nechytne přitom jiskru dává
Re: Nestartuje
Ked dava iskru tak problem bude v dodavke paliva. Kontrola vstrekov a vsetkych tychto veci okolo by nezaskodila...
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Nestartuje
Zdravím
mám problém že auto mi chcíplo při jízdě po dálnici a od té doby už nechtělo naskočit, bylo to při velkém lijáku. Následovala výměna svíček a zapalovacích kabelů, vyčištění tělesa škrtící klapky, ale pořád nic, celou dobu to ani neškytlo. Potom kontrola dodávky paliva - odpojil jsem přívodní hadici od škrtící klapky a zapl zapalování a čerpadlo normálně natlakovalo a naplnilo mi skleničku benzínu takže taky ok. Pak jsem šel po vtřikách (mám punto mk1 1,2 MPi 54kw) a když jsem odpojil konektro od prvního vstřiku a zkusil nastartovat tak auto chytlo na 3 válce, ale po chvíli chcíplo.
Takže potřebuju rady.
Myslíte že je špatný vstřikovač prvního válce?
Nebo chyba v řídící jednotce popřípadě v něčem jiném?
Díky za rady
mám problém že auto mi chcíplo při jízdě po dálnici a od té doby už nechtělo naskočit, bylo to při velkém lijáku. Následovala výměna svíček a zapalovacích kabelů, vyčištění tělesa škrtící klapky, ale pořád nic, celou dobu to ani neškytlo. Potom kontrola dodávky paliva - odpojil jsem přívodní hadici od škrtící klapky a zapl zapalování a čerpadlo normálně natlakovalo a naplnilo mi skleničku benzínu takže taky ok. Pak jsem šel po vtřikách (mám punto mk1 1,2 MPi 54kw) a když jsem odpojil konektro od prvního vstřiku a zkusil nastartovat tak auto chytlo na 3 válce, ale po chvíli chcíplo.
Takže potřebuju rady.
Myslíte že je špatný vstřikovač prvního válce?
Nebo chyba v řídící jednotce popřípadě v něčem jiném?
Díky za rady
Re: Nestartuje
Tak nakonec to byl ten řemen. Byl přeskočený o tři zuby.