Nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Nestartuje
Zdravím, mám problém s puntem MKII 1,2 8V. Při koupi před dvěma roky začal zlobit imobilizér. Na palubovce ale nesvítí kontrolka Code s klíčkem, ale vstřikování. Po napojení na počítač v servisu Fiat našli chybu že klíček nekomunikuje s řídící jednotkou a chybu obou zapalovacích cívek. Opravu odhadli na 16500 Kč za novou ř.j., ale nevěděli, jestli se to tím vyřeší. To tchán odmítl a od té doby vyměnil obě cívky, kabely, svíčky a baterii. Každé chcípnutí motoru v nečekanou chvíli vyřešil chvilkovým odpojením baterie a tím restartováním ř.j. a mohl jet dále. Takhle to fungovalo do jara, než při měnění těsnění pod hlavou si někdo z mechaniků všiml vypadlého konektoru kdesi, který opravil a zapojil a auto do tohoto víkendu jezdilo bez chybičky. V pondělí mi chcíplo na křižovatce při stání na červenou a od té doby ho nemůžu nastartovat. Auto v tu chvíli bylo po ujetí cca 90 km, které ujelo zcela bez problémů. Při startování probliknou všechny kontrolky jak mají i kontrolka CODE problikne a zhasne, jen zůstane baterie, mazání a vstřikování. Ta ale nezhasíná. Motor točí, ale vůbec nechytá. Benzín cítit není, ale čerpadlo je slyšet při otočení klíčku. Dle návodu k obsluze, který jsem našel na netu, jsem zkoušel i nouzový start pomocí CODE karty, ale po uvedení klíčku do polohy MAR a sešlápnutí plynového pedálu a jeho držení v dané poloze, nic nenastane. Kontrolka vstřikování svítí stále, nezhasne a ani nezačne blikat. Zkoušeny byly oba klíčky, byly zkontrolovány všechny konektory v motoru, které byly vidět, jestli se při jízdě některý nerozpojil, dále jsem zkontroloval všechny pojistky v obou pojistkovkách, restart odpojením baterie už také nepomáhá. Prosím o pomoc, jsem laik a už nevím, co s tím.
- Reklama
Re: Nestartuje
osobně si myslím, že to tím imobiliserem byt nemusi - sel bych klasicky podle příznaků, chvíli startovat a pak zjistit co tomu chybí - tj. jestli nejde jiskra nebo palivo. Pkud nejde jiskra - jestli jdou pulsy z RJ, jestli nejde palivo - jestli dava palivovy cerpadlo...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Nestartuje
Nevím jistě,ale při nouzovém startování (pedálem)má blikat právě kontrolka CODE,né vstřikování.Tady bych postupoval spíš ,,zemědělským,, způsobem,buď ve válci není co zapálit,nebo není čím.
Lancia Y 1.1.....
Re: Nestartuje
s největší pravděpodobností snímač otáček klikového hřídele, hlavně jestli máš model bez snímače polohy vačkovýho hřídele (99-část00)
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Nestartuje
Zdravím mám problém s mk1. Jednoho dne sam od sebe chcipl a od te doby nejde nastartovat. Benzin tam jde a jiskru dava ale nechytá. Občas má snahu ale nic. Prosim poradte
Re: Nestartuje
tak už jsem vyměnil snad vše ( kabely, svíčky, čidlo otáček...) ale jen má snahu ale nechytne
Re: Nestartuje
a co rozvody, kompresne tlaky,poradie zapalovacich kablov?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Nestartuje
kabely zapojeny spravně a tlaky prý dobrý a rozvody v pohodě prý pálí jak má
Re: Nestartuje
a to ti niekto povedal alebo to mas osobne skontrolovane?
rozvody musia sedet na ryskach
tlaky vies ake si mal?
kable su kurevska vec.staci prehodit 1 za 4ku a uz to len toci a toci jak jeble.
rozvody musia sedet na ryskach
tlaky vies ake si mal?
kable su kurevska vec.staci prehodit 1 za 4ku a uz to len toci a toci jak jeble.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Nestartuje
Kabely má kontrolované osobně a na rozvody koukal táta ten tomu rozumí ale s tímhle si taky už neví rady
Re: Nestartuje
Pokial je elektrika v poriadku tak potom skontroluj dopravu paliva. T.j. dostava sa palivo ku vstrekom? Neviem palivovy filter si kedy menil naposledy?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
A indukční cívky jsi měnil.Když to najednou chcíplo.Někdy hází jiskru,ale ta je nedostatečná při kompresi.Určitě se při volnoběhu na křižovatce najednou nestratily kompresní tlaky nebo přeházely zapalovací kabely
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: Nestartuje
cívky vyzkouším vyměnit ale benzin i jiskru to dává to je divný asi půjde Puntík ze srázu
Re: Nestartuje
Me se to same stalo na felde nedavno,v zatacce odesla pul roku stara civka,tocilo to,benzin smrdel vsude,rozdelovac ok apod...nakonec pojebany civka,tez jsem menil vse mozne...
Re: Nestartuje
tak civkama to taky není Už si opravdu nevím rady