Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Moderátor: peta.smolik
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Né, tak jsem to nemyslel. Víc fiatů Stilo ozkoušet.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Reklama
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Jasné, to je rozumné Bohužel pro mě se bojím, že to tak nebude což je samozřejmě nerozumné
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
No to auto navolnoběh nesmí bejt jak vibrátor a asi nesmí nějak hodně dunět. Pokud nebude možnost zkusit víc aut, no tak to je trochu o citu, no.
Já vím, že když jsem šoféroval Sharana 96KW 6qvalt, tak taky duněl ale tlumeně. Fiat 103 kw , zrovna mě, víc basuje, takový drumm and base . V jiným stilouši jsem jaktěživ neseděl.
Zjistil jsem, že mi někdy vibruje kolem 1500 ot. taková černá bradavice přesně naprostředku palubky mezi ofukama předního skla. Nevíte co je to za bradavici?
Já vím, že když jsem šoféroval Sharana 96KW 6qvalt, tak taky duněl ale tlumeně. Fiat 103 kw , zrovna mě, víc basuje, takový drumm and base . V jiným stilouši jsem jaktěživ neseděl.
Zjistil jsem, že mi někdy vibruje kolem 1500 ot. taková černá bradavice přesně naprostředku palubky mezi ofukama předního skla. Nevíte co je to za bradavici?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tak já už mám několikátého fiata a už jsem se na nich taky něco naopravoval, nejsem sice automechanik a všechny sem si vybíral podle sebe a svého uvážení a zatím sem zajíce v pytli nekoupil. Naposled jsem měl Bravíčko 1,9JTD tak aspoň z něčím mám co srovnávat. Nechci si fandil, ale snad úplně mimo mísu nejsem abych koupil vrak a nebo něco co bude v prdeli. Navíc k tomu přistupuji ze zdravím rozumem a to, že nekupuji nové auto,ale auto které má nalítáno pár desítek tisíc km je několik let staré a je po el.stránkce poměrně poruchové auto. Můj obor je autoelektrika, mechanicky taky snad něco dovedu, máme doma slušně vybavenou garáž,svůj pozemek, mám dvorního mechanika a super za luxusní ceny přístup k náhradním dílům.
Tudíž počítám, že pokud na autě budě něco špatně (nepočítám totálně v prdeli motor, nebo půl navařované kastle ), tak si s tím dokáži poradit aniž bych za to musel vysolit balík.S výměnou silentbloků ať už v motoru nebo na náprěvě si snad dokážu poradit V práci mámě i slušnou lakovnu, tak že i odřený nárazník mě nazarazí max budu požadovat slevu
No po sobotě se uvidí
elvis.jarous:Z jakého kraje jsi jestli se můžu zeptat?
Tudíž počítám, že pokud na autě budě něco špatně (nepočítám totálně v prdeli motor, nebo půl navařované kastle ), tak si s tím dokáži poradit aniž bych za to musel vysolit balík.S výměnou silentbloků ať už v motoru nebo na náprěvě si snad dokážu poradit V práci mámě i slušnou lakovnu, tak že i odřený nárazník mě nazarazí max budu požadovat slevu
No po sobotě se uvidí
elvis.jarous:Z jakého kraje jsi jestli se můžu zeptat?
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Ahoj,
já jsem středočech z Nymburka(8Km Poděbrady,34km Ml.Boleslav).
Stilo se mě líbilo od té doby, co si ho někdo v Nymburce koupil v kombíku jako nové, nevím od kdy se dělá kombi, a často jsem po něm slintal na parkovišti před COOPem.
Dávno do COOPu nejezdím a na stilo jsem trošku pozapoměl, ale začala mě štvát spotřeba oktávky a chtěl jsem kombi.
Při brouzdání netem jsem koukal nejdřív po Oktávii II(kde bych na to asi vzal), pak po poslední hranaté Vektře Oplu a narazil jsem na Stilo. Pak už jsem jen hledal recenze a četl inzaráty.
Já jsem elektrikář na lakovně, elektrika ve stilu po drobných opravách funguje skvěle.
Brácha je skutečný lakýra, pracuje pro Benet automotive, takže stilouš půjde do laku, protože je oťukanej a odřenej snad všude. Interiér je však netknutý.
Jinak co se týká výměny silentbloků na motoru a špajzce, co to obnáší? Musí něco ven a odpojit nebo stačí vyšroubovat nějaký štefty a přizdvihnout motor?
A ty jsi odkud?
já jsem středočech z Nymburka(8Km Poděbrady,34km Ml.Boleslav).
Stilo se mě líbilo od té doby, co si ho někdo v Nymburce koupil v kombíku jako nové, nevím od kdy se dělá kombi, a často jsem po něm slintal na parkovišti před COOPem.
Dávno do COOPu nejezdím a na stilo jsem trošku pozapoměl, ale začala mě štvát spotřeba oktávky a chtěl jsem kombi.
Při brouzdání netem jsem koukal nejdřív po Oktávii II(kde bych na to asi vzal), pak po poslední hranaté Vektře Oplu a narazil jsem na Stilo. Pak už jsem jen hledal recenze a četl inzaráty.
Já jsem elektrikář na lakovně, elektrika ve stilu po drobných opravách funguje skvěle.
Brácha je skutečný lakýra, pracuje pro Benet automotive, takže stilouš půjde do laku, protože je oťukanej a odřenej snad všude. Interiér je však netknutý.
Jinak co se týká výměny silentbloků na motoru a špajzce, co to obnáší? Musí něco ven a odpojit nebo stačí vyšroubovat nějaký štefty a přizdvihnout motor?
A ty jsi odkud?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tak to sme krajané a Nymburk poměrně znám, dokonce v Poděbradech sem kdysi kupoval první Tempru
Já bydlím kousek od Staré Boleslavi a makám v Mochově na staré poděbradsnké. To se někdy snad potkáme. Škoda, že jsem to nevěděl dříve, bych se přijel podívat -)
Ohledně zadní nápravy je někde celý foto seriál,ale nepamatuji si teď odkaz.
Já bydlím kousek od Staré Boleslavi a makám v Mochově na staré poděbradsnké. To se někdy snad potkáme. Škoda, že jsem to nevěděl dříve, bych se přijel podívat -)
Ohledně zadní nápravy je někde celý foto seriál,ale nepamatuji si teď odkaz.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Kolín zdraví středočechy,hlavní silenbloky: http://www.milan.konzum.sk/stilo_silent ... apravy.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =silenblok" onclick="window.open(this.href);return false;
Teď se budu snažit rozchodit tempomat ,když to neklapne třeba Tě v Nymburku vyhledám jinak jezdím na ryby na Remu
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =silenblok" onclick="window.open(this.href);return false;
Teď se budu snažit rozchodit tempomat ,když to neklapne třeba Tě v Nymburku vyhledám jinak jezdím na ryby na Remu
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Jé, to je pěkné, zdravím středočéši.
Na podzim jsem jel na kole přes St. Boleslav a Brandýs až na konec cyklostezky do Kostelce. Dost dobrý. Stará Boleslav je moc pěkná.
V Kolíně jsem chodil na spoje
No pěkný, na rémě jsou rybky pěkný, ale na strým Labi taky . Jako kluk jsem chytal bez lístku....ale Réma mě nikdy nepřitahovala, spíš ramena Labe v okolí V.Oseka a Kolína, tam je krásně. Na kole:-)
Tempomat ale nemám, třeba by pomohla diagnostika.Ten tempomat je dokupovanej ? Pokud ano, podle mě by se měl spárovat pomocí diag. tak jako přístrojovka.
Na podzim jsem jel na kole přes St. Boleslav a Brandýs až na konec cyklostezky do Kostelce. Dost dobrý. Stará Boleslav je moc pěkná.
V Kolíně jsem chodil na spoje
No pěkný, na rémě jsou rybky pěkný, ale na strým Labi taky . Jako kluk jsem chytal bez lístku....ale Réma mě nikdy nepřitahovala, spíš ramena Labe v okolí V.Oseka a Kolína, tam je krásně. Na kole:-)
Tempomat ale nemám, třeba by pomohla diagnostika.Ten tempomat je dokupovanej ? Pokud ano, podle mě by se měl spárovat pomocí diag. tak jako přístrojovka.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tempomat je originál páčka z vrakáče za litr ,většina Stiloušů má zástrčku pod plastem u volantu stačí sejmout kryt pokud je tam zástrčka, propilovat drážku a na vrakárně koupit páčku cena cca.800-1200,-Kč a fičíš to je ta jednodušší varianta.Ale některé to nemají jako to moje a musí se tahat elektrika z motorového prostoru.
Vše je popsáno tady http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... t=tempomat" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč nemít tempomat já stím zatím bojuji.
Vše je popsáno tady http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... t=tempomat" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč nemít tempomat já stím zatím bojuji.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Aha,
tak to všechna čest před takovou akcí.
Sám bych se asi do toho nepustil.
tak to všechna čest před takovou akcí.
Sám bych se asi do toho nepustil.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tak chlapi od soboty je doma na dvorečku další fiate Stilo 1,9MultiJet 110kw 6q. Moje původní verze 103kw, kterou jsem měl vybranou a byla z bazaru, kde jsem se téměř na poslední chvíli dozvěděl, že je na čistopisu atd.To se mi moc nelíbilo,ale i tak sem byl do toho ochoten jíti. Nicméně den před odjezdem sem našel nový a hlavně soukromý inzerát, který byl po plánově cestě a ještě o něco blíže. S majitelem se sem na všem dohodl, mimochodem úplně super dohoda a diskuze jak o ceně tak o stavu vozidla, vše co se oprav týkalo, nových dílů atd.. Vše sem si prolezl pěkně a dlouho sme to projeli, prostě vše na pohodu a né jak někde v připos....bazaru.
- Přílohy
-
- 2012-03-25-232cc.jpg (228.71 KiB) Zobrazeno 3192 x
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tak ti gratuluji ke koupi Stila a přeji ti hodně šťastných kilometrů.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Děkuji musím se s ním pořádně seznámit. Zatím sem mu stihl vyřídit pořádné pojištění a v tejdnu nové SPZ.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Pěkný pak,že nejsou gratulace.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
No, to je kočár panečku.
Gratulace, přeji mnoho ujetých mil.
Gratulace, přeji mnoho ujetých mil.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel