Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Moderátor: peta.smolik
Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Ahoj chtěl jsem se zeptat znalých na rozdíly mezi těmito motory do Fiatu Stilo. Jde mi hlavně o spolehlivost a spotřebu u silnější 103Kw verze, jízdní vlastnosti a hlučnost. Mám pár 103Kw vyhlídnutých, ale zatím přesně nevím co od nich čekat.
Podotýkám, že už jsem prošel různá videa a sousední weby né že bych nic nenašel, ale ní nic moc přesného.
Děkuji Pavel S.
Podotýkám, že už jsem prošel různá videa a sousední weby né že bych nic nenašel, ale ní nic moc přesného.
Děkuji Pavel S.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- Reklama
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Já měl ve Stilu právě ten 103 kW motor a opravdu to byl požitek s tím jezdit, ten motor lze opravdu jen a jen chválit.
Teď řeším výkon a jízdní projev mého Maxe a pro zajímavost vkládám citaci z mailové korespondence s panem Vaculíkem - redaktorem SM.
"Zároveň je pravda, že Stilo MW s Euro 3 JTD 16V bylo extrémně úsporné a velmi dynamické auto. Při dnešních nárocích na čistotu emisí a hmotnosti Fordu S-Max již nelze takového poměru dynamiky a spotřeby paliva dosáhnout."
Teď řeším výkon a jízdní projev mého Maxe a pro zajímavost vkládám citaci z mailové korespondence s panem Vaculíkem - redaktorem SM.
"Zároveň je pravda, že Stilo MW s Euro 3 JTD 16V bylo extrémně úsporné a velmi dynamické auto. Při dnešních nárocích na čistotu emisí a hmotnosti Fordu S-Max již nelze takového poměru dynamiky a spotřeby paliva dosáhnout."
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Děkuji za odpověď, která je více než povzbudivá
Pamatuješ si za kolik si asi tak průměrně jezdil?
Pamatuješ si za kolik si asi tak průměrně jezdil?
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Dlouhodobou spotřebu jsem měl 5,8 l/100 km (jsem živnostník, vedl jsem knihu jízd a to je spotřeba za 7 let provozu auta včetně jízd s přívěsem nad 1 tunu)
Cesta Karviná - Podbrezová a zpět přes Donovaly ve dvou lidech celkem svižně s předjížděním 5,2 l/100 km, Bohumín Praha po dálnici + - 150km/h tacho, spotřeba 6,5.
Jinak moje výkonová zkouška aut probíhá na dálničním kopci u Lipníka n. Bečvou (přes tunel) ve směru na Olomouc, pod kopcem zařazená šestka a rychlost 130, pak plný plyn a na kopci jsem měl ve Stilu na tachometru 185 km/h. Teď mám Maxe 163 koní a ten má na kopci pouze 165 km/h.
Cesta Karviná - Podbrezová a zpět přes Donovaly ve dvou lidech celkem svižně s předjížděním 5,2 l/100 km, Bohumín Praha po dálnici + - 150km/h tacho, spotřeba 6,5.
Jinak moje výkonová zkouška aut probíhá na dálničním kopci u Lipníka n. Bečvou (přes tunel) ve směru na Olomouc, pod kopcem zařazená šestka a rychlost 130, pak plný plyn a na kopci jsem měl ve Stilu na tachometru 185 km/h. Teď mám Maxe 163 koní a ten má na kopci pouze 165 km/h.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Velice zajímavé informace a hlavně užitečné.
Co mám od tohoto motoru očekávat při prvním studeném nastartování myslím tím jako vibrace, hlučnost a kouřivost? A pak po zahřátí, projevy v kabině jako hlučnost a vibrace?
Ještě mě napadlo jaká je u tohoto motoru kouřivost (jestli tedy nějaká vůbec), když na to šlápneš..
Díky
Co mám od tohoto motoru očekávat při prvním studeném nastartování myslím tím jako vibrace, hlučnost a kouřivost? A pak po zahřátí, projevy v kabině jako hlučnost a vibrace?
Ještě mě napadlo jaká je u tohoto motoru kouřivost (jestli tedy nějaká vůbec), když na to šlápneš..
Díky
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Nevím jak bych ti popsal hlučnost a vibrace, je to čistě subjektivní dojem, každopádně každý diesel ve větší či menší míře přenáší vibrace do karoserie, u Stila jsou vibrace velice podobné jako u ostatních aut podobného stáří s podobným motorem, taktéž je to s hlučností.
Když vezmu v úvahu, že Stilo jsem měl od roku 2004 a na jaře roku 2011 jsem vybíral nové auto, taktéž s dieslem stejné konstrukce a svezl jsem se v Tiguanu, Santa Fe, Superbu, Octavii, S Maxu, XC 60, P 5008, aj. - a ač tyto auta jsou minimálně o generaci mladší a byla nová, nepozoroval jsme příliš velké rozdíly co se kultury projevu motoru týče, každopádně vnitřní hluk byl u nových aut menší, ale po přesednutí zpět do Stila to nebylo nikterak tragické.
Kouřivost - je to euro 3, takže při plném si to zakouří, ale při normální jízdě pochopitelně ne.
Teď mám na Maxovi filtr pevných částic, auto nezakouří ani při plném plynu, když dám do výfuku prst, tak ho vytáhnu čistý, ale to vše bohužel na úkor dynamiky a spotřeby.
Tady je můj amatérský test na S-Maxe a myslím si, že i kvality Stila se tam dají vyčíst.
http://moje.auto.cz/japa22/max-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Když vezmu v úvahu, že Stilo jsem měl od roku 2004 a na jaře roku 2011 jsem vybíral nové auto, taktéž s dieslem stejné konstrukce a svezl jsem se v Tiguanu, Santa Fe, Superbu, Octavii, S Maxu, XC 60, P 5008, aj. - a ač tyto auta jsou minimálně o generaci mladší a byla nová, nepozoroval jsme příliš velké rozdíly co se kultury projevu motoru týče, každopádně vnitřní hluk byl u nových aut menší, ale po přesednutí zpět do Stila to nebylo nikterak tragické.
Kouřivost - je to euro 3, takže při plném si to zakouří, ale při normální jízdě pochopitelně ne.
Teď mám na Maxovi filtr pevných částic, auto nezakouří ani při plném plynu, když dám do výfuku prst, tak ho vytáhnu čistý, ale to vše bohužel na úkor dynamiky a spotřeby.
Tady je můj amatérský test na S-Maxe a myslím si, že i kvality Stila se tam dají vyčíst.
http://moje.auto.cz/japa22/max-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Perfektní naprosto dostačující, skvěle podané odpovědi. Tak to by měla podle mě vypadat rozumná diskuze.
Je jasné, že ohledně zvuku a vibrací je to subjektivní pocit, každý to může vnímat jinak.
Ještě když dovolíš otázečka. Jak rychle se tento motor v zimě zahřívá řekněme cca kolem 0° do okamžiku, kdy začne aspoň trošku foukat vlažný vzduch - prostě kdy už nejde z výdechů vyloženě studený. Doteď jsem měl Bravo 1,9JTD a tam byla au.klima a tam se tam se sám automaticky spustil ventilátor až když se zahřál na nějakou určitou hranici motor.
Počítám, že ve Stilu je také odporový předehřev vody? V Bravu sem to měl,ale nebylo to v základu.
Je jasné, že ohledně zvuku a vibrací je to subjektivní pocit, každý to může vnímat jinak.
Ještě když dovolíš otázečka. Jak rychle se tento motor v zimě zahřívá řekněme cca kolem 0° do okamžiku, kdy začne aspoň trošku foukat vlažný vzduch - prostě kdy už nejde z výdechů vyloženě studený. Doteď jsem měl Bravo 1,9JTD a tam byla au.klima a tam se tam se sám automaticky spustil ventilátor až když se zahřál na nějakou určitou hranici motor.
Počítám, že ve Stilu je také odporový předehřev vody? V Bravu sem to měl,ale nebylo to v základu.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Tak o odporovém předehřevu vody nic nevím, to snad ani Stilo nemělo.
Mě Stilo stálo ve vytápěné garáži, takže doby ohřevu jsem nějak nevychytal.
Nicméně zima mi v tom nebylo, ale na druhou stranu Panda topí podstatně lépe a rychleji.
Mě Stilo stálo ve vytápěné garáži, takže doby ohřevu jsem nějak nevychytal.
Nicméně zima mi v tom nebylo, ale na druhou stranu Panda topí podstatně lépe a rychleji.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Některá Stila měla odporový drát v přívodu vzduchu do kabiny. Tzn. nečekáš, až se ohřeje voda v radiátoru, ale topí to hned. Ale myslím, že jenom na okna. Že to maká jen při rozmrazování předího okna.
Řešilo se to na stilo.org mrkni se tam.
Řešilo se to na stilo.org mrkni se tam.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
kejml: zajímavý s tím odporovým drátem. A nevíš zda mají i ten předehřev vody?
Japa:můžu se zeptat měl si s tím to motorem nějaké výraznější problémy? (nevím únik oleje a tak podobně). Je mi jasné, že jde kus od kusu a jak se o auto bylo staráno a servisováno.
Japa:můžu se zeptat měl si s tím to motorem nějaké výraznější problémy? (nevím únik oleje a tak podobně). Je mi jasné, že jde kus od kusu a jak se o auto bylo staráno a servisováno.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
S motorem jsem neměl jediný problém (vlastně ani s autem), po záruce jsem si servis, tedy výměny filtrů a olejů dělal sám, jen rozvodový řemen jsem si nechal vyměnit ve Fiatu. Olej (Selenii) jsem měnil po 20 tis. km a nikdy jsem nemusel olej dolévat.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Ahoj,
mám ten 103KW. Auto bude mít možná i víc KM, protože na budíku bylo 125tisíc a když jsem měnil přístroje, vylouplo se tam 133 tisíc, ale nedám za ně ruku do ohně. Motor má krásný chod na vonoběh a zvuk. Turbo pěkně pohvizduje, je slyšet jak maká i v nízkých otáčkách, podle toho jak se lechtá pedál.
Mám s ním najeto jen kolem 2 tisíc km. Dá se jezdit svižně do 6 litrů. Po městě v pohodě do 6 litrů. Opravdu záleží na otáčkách a na noze. Včera jsem jel z Nymburka do Č. Budějovic po E55, místy jsem jel 140 po rovině a po mini dálnici, do kopce 110-130 podle toho kdo se kde vyskytl a zacláněl. Spotřeba na těch 180 kilometrech 5,4 litrů(tam).
Domů jsem jel v závěsu za veteránem, pro kterýho jsme jeli, mimo dálnici, maximálka z kopce 90 km/h, na rovině max 80 km/h a spotřeba 3,6 litrů.
Cesta do Liberce 5,7 litrů.
Když jsem to koupil, nechal jsem dělat rozvody, žhaviče, filtry a náplně , auto je ze švajcu a bez historie, zanedbané, na 17" liťácích, na sníženém podvozku, za asi málo peněz.
Zřejmě jsou ale v pytli silentbloky na agregátu, páč to duní jako kráva. Na volnoběch to je good, nic nevybruje jak píší jiní u slabších verzí. Že jsou to silentbloky si myslím také proto, že když mám ruku na fofrklacku a jen decentně přidám nebo uberu, klacek se hejbe.
Na autě bylo dost závad, které jsem si postupně opravil a mám ho víc a víc rád. Jen se bojím, že brzy umře spojka a ložisko. Ta zabírá dole a ložisko při šumacherským řazení asi nestíhá, podle zvuku.
Také mě čekají brzdy a přední tlumiče, než vyrazíme na dovču. Jestli teda vyrazíme......
mám ten 103KW. Auto bude mít možná i víc KM, protože na budíku bylo 125tisíc a když jsem měnil přístroje, vylouplo se tam 133 tisíc, ale nedám za ně ruku do ohně. Motor má krásný chod na vonoběh a zvuk. Turbo pěkně pohvizduje, je slyšet jak maká i v nízkých otáčkách, podle toho jak se lechtá pedál.
Mám s ním najeto jen kolem 2 tisíc km. Dá se jezdit svižně do 6 litrů. Po městě v pohodě do 6 litrů. Opravdu záleží na otáčkách a na noze. Včera jsem jel z Nymburka do Č. Budějovic po E55, místy jsem jel 140 po rovině a po mini dálnici, do kopce 110-130 podle toho kdo se kde vyskytl a zacláněl. Spotřeba na těch 180 kilometrech 5,4 litrů(tam).
Domů jsem jel v závěsu za veteránem, pro kterýho jsme jeli, mimo dálnici, maximálka z kopce 90 km/h, na rovině max 80 km/h a spotřeba 3,6 litrů.
Cesta do Liberce 5,7 litrů.
Když jsem to koupil, nechal jsem dělat rozvody, žhaviče, filtry a náplně , auto je ze švajcu a bez historie, zanedbané, na 17" liťácích, na sníženém podvozku, za asi málo peněz.
Zřejmě jsou ale v pytli silentbloky na agregátu, páč to duní jako kráva. Na volnoběch to je good, nic nevybruje jak píší jiní u slabších verzí. Že jsou to silentbloky si myslím také proto, že když mám ruku na fofrklacku a jen decentně přidám nebo uberu, klacek se hejbe.
Na autě bylo dost závad, které jsem si postupně opravil a mám ho víc a víc rád. Jen se bojím, že brzy umře spojka a ložisko. Ta zabírá dole a ložisko při šumacherským řazení asi nestíhá, podle zvuku.
Také mě čekají brzdy a přední tlumiče, než vyrazíme na dovču. Jestli teda vyrazíme......
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
tuto sobotu se na jednoho jedu podívat Tak doufám, že nebude mít výrazné vady. No uvidí se
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Jinak, já když jsem v tom seděl po prvé, tak určitě to auto působilo lépe než oktávie z r.99(posez, ovládání) Ale lepší je se svézt více auty, pokud je to možné. Já dneska můžu porovnávat, takže kdyby jel kupovat za hranice jiný, vím co mám očekávat.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Myslíš porovnávat mezi více značkami?
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05