engine failed- nouzový režim
Moderátor: peta.smolik
engine failed- nouzový režim
Taková lahudka,jedu přišlapnu plyn na podlahu nekdy ani nemusím uplne a po chvilce engine failed a občas to i spadne do nouzového rezimu a netahne,stačí vyřadit a opět zařadit a už jede...než opet spadne.
Byl jsem na třech diagnostikach,dvě ukazali pouze plnící tlak,třetí snímač plnícího tlaku. Snímač vyměněn a děla to furt,co s tím?
Navíc jsem si všiml,že po vypnutí zapalovaní to někde dole v narazníku na straně řidiče děla psssst ccccc psssss a to i pul hodiny po vypnutí motoru myslím,že to nikdy nedělalo,ale nevím
Byl jsem na třech diagnostikach,dvě ukazali pouze plnící tlak,třetí snímač plnícího tlaku. Snímač vyměněn a děla to furt,co s tím?
Navíc jsem si všiml,že po vypnutí zapalovaní to někde dole v narazníku na straně řidiče děla psssst ccccc psssss a to i pul hodiny po vypnutí motoru myslím,že to nikdy nedělalo,ale nevím
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
- Reklama
Re: engine failed- nouzový režim
Prostě vysoký plnící tlak. Dle podpisu (jestli to není překlep) jsi absolvoval chiptuning. Ano?
Změř plnící tlak za jízdy a včil mudruj. Jinak budeš měnit dobré díly za nové a jen platit a platit a platit...
Co regulace tlaku turba (VGT lopatky), funguje korektně? Zkoušels táhlo, jestli jde zlehka?
Změř plnící tlak za jízdy a včil mudruj. Jinak budeš měnit dobré díly za nové a jen platit a platit a platit...
Co regulace tlaku turba (VGT lopatky), funguje korektně? Zkoušels táhlo, jestli jde zlehka?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: engine failed- nouzový režim
jj,chip tam je,ale už 2 roky a do ted to jezdilo ok,co egr?
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: engine failed- nouzový režim
EGR nemá vliv na přeplňovací tlak.
Vsadím malý pivo, že máš zatuhlý (zakarbonovaný) VGT mechanismus.
Ten chip ničemu nepomáhá. Nic na chipovaném autě nevydrží déle, než na sérii. Myslím hardware. Všechno jde dřív do kopru.
Toto může být jeden z výsledků chipu.
Vsadím malý pivo, že máš zatuhlý (zakarbonovaný) VGT mechanismus.
Ten chip ničemu nepomáhá. Nic na chipovaném autě nevydrží déle, než na sérii. Myslím hardware. Všechno jde dřív do kopru.
Toto může být jeden z výsledků chipu.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: engine failed- nouzový režim
kejml má pravdu - zatuhlé lopatky, případně špatnej ten ovládací elektroventil.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: engine failed- nouzový režim
tak podle uplně jine diagnostiky mám vysoký plnící tlak,vždy když to přesahne za jízdy 2,5bar tak to spadne
ukazuje to asi takhle Předpokladaný tlak....2200
realný tlak ..............2527
cca to ukazuje asi o 300 víc než by mělo,tak mi to prej skusej snížit tlak jen ta tahle regulatoru,pry to dělají hodně na alfach ty zloběj dost podobně a je prej vždy klid a víkon stejnej
ukazuje to asi takhle Předpokladaný tlak....2200
realný tlak ..............2527
cca to ukazuje asi o 300 víc než by mělo,tak mi to prej skusej snížit tlak jen ta tahle regulatoru,pry to dělají hodně na alfach ty zloběj dost podobně a je prej vždy klid a víkon stejnej
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: engine failed- nouzový režim
Jedna se o to JTDcko?
Re: engine failed- nouzový režim
Přenastavit táhlo je teda prasárna - ale řešení je to taky.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: engine failed- nouzový režim
chilly: řešit následek je tak, jak píše hanzs. Najdi a vyřeš příčinu. To auto Ti to vrátí.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: engine failed- nouzový režim
tahlo přenastaveno,niní tlačí max 2450 zadnej nouzak žadná chyba,jede furt stejně,navíc ve fiatu řikali,že to taky přenastavujou
příčina dle mého nazoru špatná regulace turba,ve fiatu tvrděj,že to děla ten pneuventil,bud ho prostřikat nebo přenastavit na požadovaný tlak. Prej to dělaj stale na alfach atd. Nebo poslední možnost,vyndat turbo a nechat repasovat,to by vyšlo na 9tis a mě to stalo 500,vísledek stejnej.
Navíc kdyby se to turbo mělo posrat tim přenastavením,tak je to jedno pač v opačném případě bych ho stejně repasoval,ale přenastavená je jen regulace,aby tolik netlakovalo,niní se realný o proti požadovanemu tlaku liší asi o 50
příčina dle mého nazoru špatná regulace turba,ve fiatu tvrděj,že to děla ten pneuventil,bud ho prostřikat nebo přenastavit na požadovaný tlak. Prej to dělaj stale na alfach atd. Nebo poslední možnost,vyndat turbo a nechat repasovat,to by vyšlo na 9tis a mě to stalo 500,vísledek stejnej.
Navíc kdyby se to turbo mělo posrat tim přenastavením,tak je to jedno pač v opačném případě bych ho stejně repasoval,ale přenastavená je jen regulace,aby tolik netlakovalo,niní se realný o proti požadovanemu tlaku liší asi o 50
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: engine failed- nouzový režim
tak už je to tady znovu,uplně to samé,zjistil jsem,že neutahli tu kontra matku na tom štelovaní,tak se to možna vibracema zase povolilo,nevim,každopadně poradte co s tím? Nechat repasovat turbo?
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: engine failed- nouzový režim
Stačí vyčistit - např.
http://turboservisplzen.webnode.cz/cisteni/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://turboservisplzen.webnode.cz/cisteni/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: engine failed- nouzový režim
asi jo,ale já řeším jak ho vyndat,absolutně nevím jak na to
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: engine failed- nouzový režim
http://sk.aukro.cz/turbo-alfa-romeo-fia ... 14056.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: engine failed- nouzový režim
chci jen opravit tu regulaci a to na tom svém,nebudu davat jiny
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw