Servo CITY
Moderátor: peta.smolik
Servo CITY
Chtěl bych si koupit nějaky stilo, novějšího fiata jak z 60tejch let sem nikdy neměl, zajímá mě jak funguje tahle věcička, v inzerátech je to často zmiňováno i u punta a podobně, kdyby mi to někdo mohl osvětlit byl bych moc rád, jak to funguje a tak. Dík.
Naposledy upravil(a) kubass dne 10 led 2012, 13:10, celkem upraveno 1 x.
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
- Reklama
Re: Servo CITI
Servo city - umožňuje ještě lehčí řízení (minimální odpor řízení) ocení hlavně ženy při natáčení kol na místě,třeba při parkování.Já ho osobně využívám jen minimálně stačí posilovač. Ale když je to parkování někam se nasoukat na několikrát je to příjemné.
Ještě je něco tady:
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21108" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě je něco tady:
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=21108" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Servo CITI
Ja naopak mam city zapnuty porad. Automaticky se vypne pri rychlosti nad 30km kdy posilavas ztuhne, pri pojizdeni po meste a parkovani paradni vec, tocis jednim prstem. Rozhodne se mi to hodne libi.
Re: Servo CITI
Nevím jak u Punta,Stilo má city zapnuté,asi stále a nad 50Km/h jsem měl pocit že řízení jde se spožděním a auto plave,až pak jsem zjistil,že je zaplé city (švagrová zkoušela čudlíky v autě,když stálo na zahradě).Možná to byl jen můj pocit,ale pro mě stačí jak jde posilovač normálně.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Servo CITI
Já si režim CITY ve spojení s elektrickým posilovačem řízení ve Fiatech nemůžu vynachválit a mám ho permanentně zapnutý v Pandě, v Grande Puntu od mamky a měl jsem ho zapnutý i ve Stilu.
Citlivost, přesnost, minimální ovládací síla, tlumení vibrací od kol a tlumení torzních kmitů volantové tyče - to všechno mi fiatovské řízení poskytlo a to všechno mi teď chybí u S-Maxe.
Jo jo, už jen se smutkem vzpomínám na špičkový motor Stila, řízení, klimatizaci, bezporuchovost,....
Z důvodu divné politiky Fiatu, nemajíc ve svém portfoliu kombi nebo rodinný vůz typu MPV jsem musel ke konkurenci.
Omlouvám se, že jsem se koncem příspěvku trošku vzdálil od původního tématu.
Citlivost, přesnost, minimální ovládací síla, tlumení vibrací od kol a tlumení torzních kmitů volantové tyče - to všechno mi fiatovské řízení poskytlo a to všechno mi teď chybí u S-Maxe.
Jo jo, už jen se smutkem vzpomínám na špičkový motor Stila, řízení, klimatizaci, bezporuchovost,....
Z důvodu divné politiky Fiatu, nemajíc ve svém portfoliu kombi nebo rodinný vůz typu MPV jsem musel ke konkurenci.
Omlouvám se, že jsem se koncem příspěvku trošku vzdálil od původního tématu.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Servo CITI
ne, vpohodě, ještě mě zajímá jak je na tom stilo celkově? Chtěl bych spíš benzín protože jezdím krátky trasy tak kolem 8km a na to se mi nafťák moc nehodí. Jak jede stilo s šestnáctistovkou?? Mám totiž strach že mi to nebude moc stačit, mám teď 162Kw 220k v Mercedesu ale finance mě nutí ho prodat a koupit nějakej spotřebák a stilo je ideálka, poměrně levné, celkem vybavené a oproti německé koncernové šedi má i nějakou tu dušičku, navíc mám fiaty rád, aspoň by si měla moje 600ka v garáži ským povídat . Stilo se asi nedělalo v automatu co? Automat je věc po které mi bude mooooc smutno
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
Re: Servo CITI
Automat je jen ve 2.4 Abarth. Tuším Stejný systém jako Selespeed u AR. To si z Mergla moc nepolepšíš...
1.4/1.2 musí stačit jestli si nepotřebuješ něco kompenzovat
1.2 je F.I.R.E. motor, takže bezúdržbový nepotkan, na tyhle couračky bych ho vzal, nejlépe ve 3D ve výbavě Schumacher
Jinak co vím, tak CITI se kazí jenom u Punta, u Stila nic - viz stilo.org
1.4/1.2 musí stačit jestli si nepotřebuješ něco kompenzovat
1.2 je F.I.R.E. motor, takže bezúdržbový nepotkan, na tyhle couračky bych ho vzal, nejlépe ve 3D ve výbavě Schumacher
Jinak co vím, tak CITI se kazí jenom u Punta, u Stila nic - viz stilo.org
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Servo CITI
No mám v plánu letos nebo asi spíš příští rok procestovat Norsko (cca 7000Km), to by se mi s 1.2 moc nechtělo, ikdyž motory FIRE jsou super tak je to slabota . Chtěl bych ideálně kombík, ten třídveřák se mi z boku ani moc nelíbí.
No uvidím jak to nakonec dopadne a co seženu, tředa až budu něco shánět, Stil jsou plny inzerce.
No uvidím jak to nakonec dopadne a co seženu, tředa až budu něco shánět, Stil jsou plny inzerce.
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
Re: Servo CITI
Kvůli jednomu vejletu kupovat auto? No jak chceš...
Opět jen můj pohled - na couračky FIRE, na dovolenou auto z půjčovny.
Opět jen můj pohled - na couračky FIRE, na dovolenou auto z půjčovny.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Servo CITI
Jestli uvažuješ o kombíku, tak tam je výběr motorů trošku menší, viz. tabulka, snad bude čitelná a ještě tam chybí motor motorů, který se začal montovat od roku 2004 - 1,9 Multijet 140 koní a později i 150 koní. A to by byla ta nejlepší volba, motor který jede a minimálně žere.
- Přílohy
-
- img027.jpg (174.3 KiB) Zobrazeno 5545 x
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Servo CITI
hmmm, a jak vidím tak to i celkem žere na to že to má jenom 76Kw, no uvidím co vymyslím, jestli si nakonec nenechám ten mercedes .
Diesel by byl super, motory JTD mám rád a už sem sním jezdil, ale nenajedu moc a jezdím vždycky trasy tak kolem 8mi až 20km, pak to zdechnu třeba na 3 hoďky a pak zase, a to obvzlášť v zimě není pro ten motor dobry.
Ještě uvidím jestli chvilku nepočkám a nepořídím novy Bravo (samozdřejmě ojety )
Diesel by byl super, motory JTD mám rád a už sem sním jezdil, ale nenajedu moc a jezdím vždycky trasy tak kolem 8mi až 20km, pak to zdechnu třeba na 3 hoďky a pak zase, a to obvzlášť v zimě není pro ten motor dobry.
Ještě uvidím jestli chvilku nepočkám a nepořídím novy Bravo (samozdřejmě ojety )
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
Re: Servo CITY
No krátké trasy nejsou dobrý ani pro benzínový motory a spotřeba by taky byla řádná...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Servo CITY
to jo, ale benzín se aspoň za těch 8km tak nějak ohřeje, kdežto dýzl nezačne pořádně ani topit. Uvidíme řekl slepý
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
Re: Servo CITY
Diesel na krátkých trasách trpí výrazně více. EGR se zanáší, akumulátor se nestihne dobít, studený olej nemaže (dobře).
Nemluvě o tom, že nafťák je hardwarově náročnější = více součástek = více možností, že se některá z nich podělá. A je to ta, která nepracuje v optimálních podmínkách - třeba není dobře mazaná. Takové turbo se 150.000 ot./min v kluzném ložisku...
Nafta patří do kamen Už bych auto na naftu nechtěl, měl (opravoval) jsem 4. Vibrace, dunění, čoud, smrad. Turbobenzín rulezz. Italský auto na naftu, kdo to kdy viděl
Projeď si 1.4T a JTD, ať víš do čeho jdeš.
Jo a k tomu CITY, abych nebyl úplně OT: jsem na tom stejně jako:
Nemluvě o tom, že nafťák je hardwarově náročnější = více součástek = více možností, že se některá z nich podělá. A je to ta, která nepracuje v optimálních podmínkách - třeba není dobře mazaná. Takové turbo se 150.000 ot./min v kluzném ložisku...
Nafta patří do kamen Už bych auto na naftu nechtěl, měl (opravoval) jsem 4. Vibrace, dunění, čoud, smrad. Turbobenzín rulezz. Italský auto na naftu, kdo to kdy viděl
Projeď si 1.4T a JTD, ať víš do čeho jdeš.
Jo a k tomu CITY, abych nebyl úplně OT: jsem na tom stejně jako:
radekrat píše:Ja naopak mam city zapnuty porad. Automaticky se vypne pri rychlosti nad 30km kdy posilavas ztuhne, pri pojizdeni po meste a parkovani paradni vec, tocis jednim prstem. Rozhodne se mi to hodne libi.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Servo CITI
Tak to asi si přehlíd v nabídce fiatu Freemonta nebo to není kombi. No ikdyž to má z fiata akorát ten znakJapa píše:Já si režim CITY ve spojení s elektrickým posilovačem řízení ve Fiatech nemůžu vynachválit a mám ho permanentně zapnutý v Pandě, v Grande Puntu od mamky a měl jsem ho zapnutý i ve Stilu.
Citlivost, přesnost, minimální ovládací síla, tlumení vibrací od kol a tlumení torzních kmitů volantové tyče - to všechno mi fiatovské řízení poskytlo a to všechno mi teď chybí u S-Maxe.
Jo jo, už jen se smutkem vzpomínám na špičkový motor Stila, řízení, klimatizaci, bezporuchovost,....
Z důvodu divné politiky Fiatu, nemajíc ve svém portfoliu kombi nebo rodinný vůz typu MPV jsem musel ke konkurenci.
Omlouvám se, že jsem se koncem příspěvku trošku vzdálil od původního tématu.
- Přílohy
-
- 89611-308389765-karta.jpeg (20.03 KiB) Zobrazeno 5503 x
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997