BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
a ako je na punte riešená regulácia zadnej brzdy? Je niekde na náprave záťažový regulátor?
Nebude sa mi zadok dostávať do šmiku?
Nebude sa mi zadok dostávať do šmiku?
mk2b 1.4 16V 5D
- Reklama
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
stále hovoríme o punte mk2....nieje tam žiadny záťažák....ABS si to ureguluje....poprípade ak nemáš abs tak v predu na hlavnom brzdovom valci sú obmedzovače ktoré nepúšťajú na zadné brzdy až toľko tlaku ako na predné..
na mk1 záleží od výbavy roku výroby či to má ABS alebo nie...
- ak sú tak sú na zadnej nápreve na oboch stranách nad zadnými ramenami...zaháknuté pružinkou cez mechanizmus na rameno
- ak nie sú tak buď sú nahradené obmedzovačmi tlaku nad zadnými ramenami, alebo je to riešené v predu ha hlavnom brzdovom valci, rovnakými obmedzovačmi ako na mk 2 bez ABS
stretol som sa už zo všetkými variantami...sám osobne som na mk1 tie obmedzovače vyhadzoval kedže auto má abs a nahradil som ich iba tými čo púšťajú stále rovnaký tlak.....(boli dosť zhrdzavané a prišlo mi to že či sú tam alebo nie auto brzdí rovnako) a zatial sa mi ešťe nestalo že by ma zadok dakde predbehol
na mk1 záleží od výbavy roku výroby či to má ABS alebo nie...
- ak sú tak sú na zadnej nápreve na oboch stranách nad zadnými ramenami...zaháknuté pružinkou cez mechanizmus na rameno
- ak nie sú tak buď sú nahradené obmedzovačmi tlaku nad zadnými ramenami, alebo je to riešené v predu ha hlavnom brzdovom valci, rovnakými obmedzovačmi ako na mk 2 bez ABS
stretol som sa už zo všetkými variantami...sám osobne som na mk1 tie obmedzovače vyhadzoval kedže auto má abs a nahradil som ich iba tými čo púšťajú stále rovnaký tlak.....(boli dosť zhrdzavané a prišlo mi to že či sú tam alebo nie auto brzdí rovnako) a zatial sa mi ešťe nestalo že by ma zadok dakde predbehol
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
ok. Díky moc. Potešil si ma s tým ABS. Takže už len zohnať dieli a vymeniť
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
tak tak...potom daj vedieť či si čosi zohnal, poripade či si kupoval nove alebo ako to cele dpadlo
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
Tak brzdy sú vymenené... Niekolko skrutiek sa podarilo strhnúť:-), nadávky padali často, kľúče este častejšie... Všetko sedelo, až na trubky a hadičky prívodu kvapaliny k strmeňom. Pôvodne boli trubky napojené priamo k brzdovým valčekom. No zo strmeňa ide krátka hadička, ktorú som napojil priamo na tu trubku, predtým mierne ohnutú. Teraz mi to trčí kade-tade, keďže mi tam chýbajú spony na uchytenie hadíc a trubka je príliš dlhá. Mohol by mi niekto odfotiť ako sú na HGT uchytené tie hadičky na náprave? A ako vypadajú tie trubky? Ďakujem.
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
zdar fiaťaci, mám otázočku na tých čo majú vzadu kotúčové brzdy, teraz ako začali teploty klesať v noci pod nulu, často sa mi stáva, že mi zostáva zaseknutá ručná brzda, dnes sa mi vdaka tomu podarilo vyvliesť lanko s ťahadla(skúšal som to rozhýbať), je to normálny jav, pri kotúčových brzdách, že primrzajú? resp. kde hladať problém v platničkách, kotúčoch, alebo v mechanizme strmena/gumičky, piestik ...? nemá s tým niekto skúsenosť?
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
Nebylo by lepší v zimě parkovat s kvaltem a ručku nechat být?
/F/I/A/T/ Punto mk1 # 60SX 6speed # Novitec look #
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
bolo, pokial je vonku pod -10 C tak to aj robím , ale trochu som prekvapený že stačí aby bolo vonku tesne pod nulov a brzdy zamrzaju, pri bubnových som ten problém nemal
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
ahoj...moj nazor je ze problem treba hladat v manzete ktory zakriva piestik....tam sa dostane vlhkost voda a zamrzne....tot staru manzetku vymenit za new....Matto píše:bolo, pokial je vonku pod -10 C tak to aj robím , ale trochu som prekvapený že stačí aby bolo vonku tesne pod nulov a brzdy zamrzaju, pri bubnových som ten problém nemal
ten sami problem som mal na EX fiatíku a to sakra bol problem....
http://micinka.asgard.sk/prirucka/37.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
PS:aku brzdovu kvapalinu pouzivas ??
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
čavko, je to jedná z možností, aj ked čo si tak spomínam, manžety boli v poriadku, musím to ešte odsledovať, nechal som odsunutú manžetu ručnej brzdy, nech vidím na ťahadlo, som zvedavý, či to primrza iba na jednej strane alebo na oboch....k tej kvapaline, nie som si istý, naposledy mi ju menili v servise, marí sa mi, že tam lial DOT4 ale niesom si tým istý.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
tak potom uz len posledna moznost....lanko na rucnu brzdu....bovden v ktorom sa lanko pohybuje....pravdepodobne je tam voda a ta voda pri nizsej teplote zamrza
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
intel_sk - lanka mám nové, minulý mesiac kupované, takisto aj kotuče a platničky,a strmeňe som mal pred montážov rozobraté a gumičky vyzerali byť ešte v dobrom stave takže tie som nemenil, ale možno je to normalne a len zbytočne špekulujem ...uvidím, ešte to troška odsledujem.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
myslíte,že by prasiatka z UNA Turbo mohli pasovať na punto zadnú nápravu?
[B]Fiat Punto 1.7TD 51kw[/b] egrOff katOff,podvozok -56/-60,holá rúra,čerpadlo + turbo+/Fmic In progress. Rozvod R.I.P 10 000 pred vymenou
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Punto- http://tinyurl.com/8vkmzw2
[b][color=#FF0000]Diagnostika vozidiel Fiat,Alfa,Lancia,VW,Audi,Škoda,Seat.0915523690[/color][/b]
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
No nevím, já přestavbu provedl na MK1 a pak už se to vezlo.... Je potřeba si opravdu uvědomit vrtání pístků, ale všem co to funguje gratuluji, já to nerozdýchal
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=68&t=23453
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=68&t=23453
Fiat punto 1,6 90Hp
Fiat punto 1,2 43kW
Fiat punto 1,2 43kW
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
liborko tebe sa podaril vymeniť ten zadok ?
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting