MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
Ten motor než ses do něj pustil chodil na 4 válce?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
ctvrty valec rozumej ten nejdal od rozvodu.Menil jsem vstriky mezi sebou i cifky.x svicek a proste ten ctvrtej nejede vubec.Vstrik vstrikuje,svicka pali ,ale ve vysledku kdyz odpojim za chodu motoru 4 vstrik zvuk se nemeni.po dosazeni otacek 4t a vice motor jede normalne,ale volnobeh a chytani je neskutecne tragicky.zkusim jeste to co jsi psal.jsem akorad na dilne
to Peta jo ten motor chodil do posledni kapky oleje dobre.
to Peta jo ten motor chodil do posledni kapky oleje dobre.
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
no to mě připadne jako problém okolo variátoru. Protože když já jsem zkoušel funkci variátoru za volnoběhu a natvrdo sem sepnul ten el.mag. ventil co spíná variátor, tak ten motor měl takový nechutný zvuk-nevím,ale jak to bylo ze startama. Na volnoběh máš zasunutý táhlo v tom podtlakovým hříbku, co ovládá klapky v sání???
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
tak tahlo v tom hribku je na volnobeh zasunute.to je dobre?
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
co ten el.mag ventil toho variátoru????
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
ted ho du odvrtat
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
cože??? proč odvrtat??
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
smetene srouby.
ten velntil sem dal druhej a rozdil je neznatelnej.
ovzdusnoval jsem listu a uz hrci na vsechny valce, ale stejne kdyz uberu tak motor ma tendence chcipnout.Mas naky zkusenosti s ovzdusnenim ?
jeste dotaz kde to ma kua vraceccku do nadrze?
ten velntil sem dal druhej a rozdil je neznatelnej.
ovzdusnoval jsem listu a uz hrci na vsechny valce, ale stejne kdyz uberu tak motor ma tendence chcipnout.Mas naky zkusenosti s ovzdusnenim ?
jeste dotaz kde to ma kua vraceccku do nadrze?
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
No jen jsem vždycky nechal natlačit čerpadlo a zmáčknul ten ventilek na konci pal. lišty a hotovka. Co se táký tendence chcípání-pokud máš klapku elektronickou,tak vyčistit a pojezdit s autem, pokud ovládanou lankem, tak je tam by-pass. Ten motorek přivírá a otevírá obtokový kanálek se vzduchem. Mrkni na něj, očisti ho, vyčisti ten kanálek, vyčisti klapku a zkus to znovu. Co se týká vracečky, tak tady je to hodně zle řešeno. Někde jsem to tu řešil s kolegy z fóra (pohledej přes funkci hledat). Celý palivový systém, stojí za hovno. V nádrži je čerpadlo, v jeho tělese je zalitý, samostatně nevyměnitelný palivový filtr-myslím, že jako mechošovi nemusím už nic vysvětlovat. Součástí pal. čerpadla je i regulační ventilek tlaku paliva a přímo z něj vede krátká trubička, která slouží jako vracečka a vrací tlak hned zase z5. Zrovna ten ventilek mám tady na stole. Je velikostně 5-ti koruny uvnitř pružinka a pryžová membrána. Konstrukční řešení=na hovno. Já osobně mám v plánu celý tenhle systém předělat, protože tlak paliva by měl být 3.5 baru. Mě tohle tlačilo nový čerpadlo tak 3/4 roku. Pak začal tlak klesat vlivem asi prasklé membrány, nebo únavy pružinky. Nehledě na to, při dnešních kvalitách benzínu si uvědom, jak často by bylo dobrý měnit palivový filtr-zde nemožno, jedině celý těleso čerpadla, za drahý peníz. Prostě tohle auto je takový polotovar pro kutily a co inženýři ve fiatu podcenili, si musíš dodělat sám
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
uz s toho mam italskou horecku
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
Já myslel že si na to už přišel a vše je OK když se neozýváš...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
to bude teraz brzdiť....
Ja by som potreboval radu...nahodou nevieš aké má JTD šrouby čo držia celý strmeň....lebo rozmyšlam na moje punto dať ventilované kotúče už som sa po niečom obzeral a boli tam veľké šrouby...ako je to u jtd? je to na 17 kľuč alebo 19 ku? priemer šrobu asi nebudeš vedieť ale aj toto mi pomôže
dakujem
...trošku som sa pomylil ale aj Z hgt mi pomôže informacia...nejako som prehliadol že to nie je JTD
Ja by som potreboval radu...nahodou nevieš aké má JTD šrouby čo držia celý strmeň....lebo rozmyšlam na moje punto dať ventilované kotúče už som sa po niečom obzeral a boli tam veľké šrouby...ako je to u jtd? je to na 17 kľuč alebo 19 ku? priemer šrobu asi nebudeš vedieť ale aj toto mi pomôže
dakujem
...trošku som sa pomylil ale aj Z hgt mi pomôže informacia...nejako som prehliadol že to nie je JTD
Re: MOJE PUNTO 2 - Ukažte to svoje - Rave
takze diagnostika nic nezjistila.vse je ok.veskera cidla vymenena.el svazek je taky v cajku,ecu je taky druha a nic,
Nikdo nevi co tomu je.
Je to takova italska zahada
to pepaxx ? mam 19.
Nikdo nevi co tomu je.
Je to takova italska zahada
to pepaxx ? mam 19.
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps