motor

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
ladislav.divis1
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 08 pro 2010, 20:03

motor

Příspěvek od ladislav.divis1 »

Ahoj mám dotaz mám punto 1.1 a když k němu ráno přijdu a začnu startovat tak chytne asi na 4 otočení motoru. Když se pak motor zahřeje tak chytá ihned 1 otočení motoru. Ale když zastavim třeba ve městě a přijdu k němu za půl dne tak točí a třeba na 8-10 otočení motoru chytne nevíte čím to může být? děkkuji za odpovědi. :)
Reklama
 

Lukaspunto
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 24 zář 2011, 10:04

Re: motor

Příspěvek od Lukaspunto »

Tak to netuším nám to zase občas nestartuje vůbec :D :D :D :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor

Příspěvek od rossi »

dělalo mi to stejné. bylo to malým tlakem pal. čerpadla.resp. čerpadlo po zap. zap. netlakovalo pal. systém.Čerpadlo po zapnutí zap. musí natlakovat pal. potrubí. a musí ten tlak udržet.Pokud se tak neděje je vadný zpětný ventil v čerpadle.Je slyšet čerpadlo po otočení zap.do první polohy?
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
skybar
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 30 črc 2009, 19:51
Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša

Re: motor

Příspěvek od skybar »

Čo si vymenil čerpadlo?,alebo ako si to vyriešil?
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor

Příspěvek od rossi »

napred sem pripojil do okruhu ovladani čerpadla časovač/timer/ktery sepnul čerpadlo na 15s, ale nakonec došlo na vymenu čerpadla.od te doby to startuje na prvni pokus.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
phaeton_esc
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 27 črc 2008, 17:57
Bydliště: Lovosice

Re: motor

Příspěvek od phaeton_esc »

mě tohle dělal motor (sice nafta, ale možná to bude podobný), když byly zpuchřelý/děravý hadičky a přisával si vzduch. zatepla naskakoval relativně dobře, když delší dobu stál tak hrůza..
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“