Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636)
Hoj, nechce se mi dávat 500 za diagnostiku v servisu a ještě se jim časově podřizovat. Chtěl bych si jí tedy dělat doma sám s notebookem. Moje otázka je, jakej kabel si mám koupit a jakej soft na to použít? Jedná se mi hlavně o chybový hlášky...samozřejmě čím víc toho uvidím, tím líp.
- Reklama
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Fiat EcuScan + vag-kkl-fiat , pojde aj fiat aj VW group
ja mam kabel odtialto :
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/?89,vag-kkl-fiat
ak si z Ciech tak tam najdes tiez ten kabel
pozri trebars tu :
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... Alfa-Romeo
ja mam kabel odtialto :
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/?89,vag-kkl-fiat
ak si z Ciech tak tam najdes tiez ten kabel
pozri trebars tu :
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... Alfa-Romeo
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Tý jo, super. Objednáno. Doufám, že bude všechno fungovat.
- johny_punto_sporting
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 led 2011, 12:15
- Bydliště: Trencin
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
ktore si si objednal...mam rovnaky rocnik Puntasa
Punto mk2 dark grey metalic
1.2 16V edition sound
1.2 16V edition sound
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Jinak kdo chce usetrit muze si koupit kabel za cca 300,- na aukru, nebo za deset dolacu na ebayi (tam jsem ho bral ja) - fungujou v pohode.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- johny_punto_sporting
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 led 2011, 12:15
- Bydliště: Trencin
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
soft si si stiahol???
ci ten bol ku kablu?
Dik
ci ten bol ku kablu?
Dik
Punto mk2 dark grey metalic
1.2 16V edition sound
1.2 16V edition sound
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Free verze fiatecuscanu je ke stazeni na http://www.fiatecuscan.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Free verze se po 2Oti minutach vypne, musi se znova zapnout, zobrazuje jen 4 parametry soucasne apod. Na cteni a mazani chyb zcela dostatecne, i na prohlizeni livedat.
Starsi full verze jsou na uloz.to
Free verze se po 2Oti minutach vypne, musi se znova zapnout, zobrazuje jen 4 parametry soucasne apod. Na cteni a mazani chyb zcela dostatecne, i na prohlizeni livedat.
Starsi full verze jsou na uloz.to
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Zkuste toto:
Kód: Vybrat vše
http://www.uloz.to/9096157/balicek-fiatecuscan-rar
a
http://www.uloz.to/7979188/fiatecuscan-postupy-pdf
Fiat Punto 60 SX, r.v. 1997, 3dv., French Exports
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
- johny_punto_sporting
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 led 2011, 12:15
- Bydliště: Trencin
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
super, pomohli ste mi velmi
diky
diky
Punto mk2 dark grey metalic
1.2 16V edition sound
1.2 16V edition sound
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Ja napíšu alespoň pár rad, pro ty co s diagnostikou začínají.
Pokud se na diagnostice objeví nějaké chybové hlášení, musí se správně pochopit a nedá se tomu bezmezně věřit.
Jako příklad uvedu chybu: P0130 - 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 1)
-někdo řekne to je jasný, to je špatná lambda. Není to tak - ta chyba říká: Nemůžu uregulovat motor podle lambda sondy. Takže může být lambda špatná, ale také může být špatný vstřikovač nebo tlak paliva atd.
Když si ŘJ myslí, že je vysloveně lambda špatná hodí např. chybu: P0134 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank I Sensor 1)
Dál některým chybovým hlášením se obecně nedá moc věřit, protože algoritmus pro jejich detekci je dost nedokonalý - typicky se to stáva u chyby P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1), tj. chyba říka účinnost katalyzátoru po limitem.
Ale ve většině případů je katalyzátor v pořádku, chyba je obvykle v lambda sondě za nebo před katalyzátorem. (z jejich údajů se totiž určuje ta účinnost katalyzátoru).
Někdy se také stává, že auto jede špatně a po načtení chyb je jich tam spousta a někdy i protichůdné, pak je asi nejlepší je smazat (pokud to jde) a auto ktátce projet, at se načtou jen ty aktivní.
Je dobré naučit se (pomocí internetu) jaké signály mají davat jednotlivé snímače, tj. jak vypadá správný průběh z lambda sondy, Jaké hodnoty davají obvykle MAF a MAP senzory atd... aby pokud ŘJ zahlásí nějakou jejich chybu, se člověk na ně podíval přímo přes graf a poznal, jestli se diagnostika nahodou nemýlí.
Pokud se na diagnostice objeví nějaké chybové hlášení, musí se správně pochopit a nedá se tomu bezmezně věřit.
Jako příklad uvedu chybu: P0130 - 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 1)
-někdo řekne to je jasný, to je špatná lambda. Není to tak - ta chyba říká: Nemůžu uregulovat motor podle lambda sondy. Takže může být lambda špatná, ale také může být špatný vstřikovač nebo tlak paliva atd.
Když si ŘJ myslí, že je vysloveně lambda špatná hodí např. chybu: P0134 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank I Sensor 1)
Dál některým chybovým hlášením se obecně nedá moc věřit, protože algoritmus pro jejich detekci je dost nedokonalý - typicky se to stáva u chyby P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1), tj. chyba říka účinnost katalyzátoru po limitem.
Ale ve většině případů je katalyzátor v pořádku, chyba je obvykle v lambda sondě za nebo před katalyzátorem. (z jejich údajů se totiž určuje ta účinnost katalyzátoru).
Někdy se také stává, že auto jede špatně a po načtení chyb je jich tam spousta a někdy i protichůdné, pak je asi nejlepší je smazat (pokud to jde) a auto ktátce projet, at se načtou jen ty aktivní.
Je dobré naučit se (pomocí internetu) jaké signály mají davat jednotlivé snímače, tj. jak vypadá správný průběh z lambda sondy, Jaké hodnoty davají obvykle MAF a MAP senzory atd... aby pokud ŘJ zahlásí nějakou jejich chybu, se člověk na ně podíval přímo přes graf a poznal, jestli se diagnostika nahodou nemýlí.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Diagnostika - Punto 1.2 16V 59kw 2000 (ZFA18800000253636
Ahoj. potřeboval bych poradit ohledně diagnostiky. Pořídil jsem si KKl kabel a program fiat ecuScan. Ale nějak se ne a ne spojit s autem. Ovladače jsem instaloval dle návodu jak v XP ve virtualboxu, pak jsem to zkoušel ještě pod vistama a nic. Když připojim auto a zapnu zapalování, tak začne blikat kontrolka u palivoměru. když dám načíst vozidlo nebo připojit k jednotce tak začnou ukazatele různě nabíhat stav kilometrů se rozsvěcuje a zhasíná atd... Nakonec to napíše zkontrolujje kabel a připojení. Přitom vše by mělo být nastaveno správně. Latence snížená na 1ms, kabel to otestuje bez problémů - všechny hodnoty se vejdou do 10 %. Už nevím co jinak nastavit. jinak vozidlo je Fiat punto 1,2 16V rv.2000.
díky za rady - přes Multiecuscan to dělá to samé
díky za rady - přes Multiecuscan to dělá to samé
Fiat Punto 1,2 16V r.v. 2000