Fiat Punto 2 1.9JTD

Autoservisy, údržba, náhradní díly, vrakoviště, obchody

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Janka
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 09 črc 2011, 15:49

Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od Janka »

caute chlapi a baby :D mam toto auto a neustale mam problem ze napr. ide do prace v pohode nastartuje prejde 40km odstavy auto neskoresie ide z roboty a ked sa nahodou stavi dakde z roboty v obchode vypne motor a za 10minut uz nenastartuje a furt to toci,toci ale nechyti,samozrejme ze priblizne za pol hodiny to chyti..vdaka za rady
rok vyroby 2001,59kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od rogi »

skúsil by som obliať (s chladiť) strekovacie čerpadlo studenou vodou, na starých motoroch to pomohlo :wink:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
6speed
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 15 čer 2010, 16:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od 6speed »

Tohle určitě nepomůže,protože JTD žádný vstřikovací čerpadlo nemá :lol:
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Janka
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 09 črc 2011, 15:49

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od Janka »

no to ste mi moc nepomohli :(
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od rogi »

6speed píše:Tohle určitě nepomůže,protože JTD žádný vstřikovací čerpadlo nemá :lol:
a čo vyrába tlak ti umelec, ak nevieš tak sa nevyjadruj, aj ked to je JTD či HDI čerpadlo ma,len sa nenazíva "strekovacie" ktore je napojene na rampu, odkial su vedene trubky do strekovačov ktore su ovladane elektrický, kto sa bude teraz smiat ja alebo ti :?: ak to blbne tak môže byť vadne čidlo tlaku na rampe :!: ak nie je tlak na nom nenaštaruješ, riadacia jednotka to nedovolí
Přílohy
1060191914.jpg
1060191914.jpg (71.08 KiB) Zobrazeno 8457 x
Naposledy upravil(a) rogi dne 10 črc 2011, 18:52, celkem upraveno 1 x.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
6speed
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 15 čer 2010, 16:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od 6speed »

Nono,jen se hned nečerti.Šlo mi právě jen o to,že to čerpadlo se nenazývá vstřikovací,ale vysokotlaké.
Jinak Tě můžu ujistit,že vím moc dobře jak funguje CR.Vstřiky i rampu už jsem z motoru (DCi) měl sundané,takže vím o co GO :wink:

Původnímu tazateli doporučuji zajet na diagnostiku,ta by měla prozradit víc :wink:
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od rogi »

6speed píše:Nono,jen se hned nečerti.Šlo mi právě jen o to,že to čerpadlo se nenazývá vstřikovací,ale vysokotlaké.
Jinak Tě můžu ujistit,že vím moc dobře jak funguje CR.Vstřiky i rampu už jsem z motoru (DCi) měl sundané,takže vím o co GO :wink:

Původnímu tazateli doporučuji zajet na diagnostiku,ta by měla prozradit víc :wink:
prepáč, ale mohol si ma opraviť v názve, aby to nevyzeralo že tam nieje žiadne čerpadlo :wink:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od mad mike »

určitě by bylo dobré zkontrolovat i těsnost palivového systému od nádrže k čerpadlu
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od kejml »

Diagnostika s největší pravděpodobností ukáže něco jako "koherence signálu klikového hřídele, občasná chyba" nebo tak něco.
Popisuješ typický projev vadného čidla/snímače polohy klikového hřídele. U JTD běžná závada za tepla. Čidlo je neopravitelné, blbě přístupné, ale relativně levné (litr? zkus fiatdily.cz).
Diagnostika je nutnost, protože, myslím, je tam ještě snímač polohy vačky, který se projevuje stejně. Tak abys neměnil(a) naslepo.
Gud lak :-)

edit: a uprav si debilní název vlákna na třeba "JTD za tepla nestartuje" nebo tak něco :wink:
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Janka
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 09 črc 2011, 15:49

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od Janka »

takze diagnostika nezistila nic a zacalo to robit dalsie divne veci,ked sa auto zohreje na nejaku tu teplotu tak z nicoho nic zhasne a potom uz nejde nastartovat som zufala a v servise si tiez nevedia rady,a do fiat servisu to nechcem davat lebo by som sa nedoplatila,date mi prosim nejaku radu kde moze byt problem? cerpadlo? turbo? :( vdaka za skoru odpoved

Janka
Janka
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 09 črc 2011, 15:49

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od Janka »

tak som dala vymenit cidlo klukoveho hriadela a cidlo teploty chladiacej kvapaliny...uvidime ako sa auto bude chovat :roll:
Janka
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 09 črc 2011, 15:49

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od Janka »

tak auto jazdi kazdy den a bez problemov takze ak ma niekdo taky problem ako ja je to cidlo klukoveho hriadela a stoji cca do 30e
Uživatelský avatar
pnrs
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 pro 2012, 19:51
Bydliště: Levice, SR

Re: Fiat Punto 2 1.9JTD

Příspěvek od pnrs »

Predchadzajucemu majitelovi tiez toto robilo, ze ked sa motor zohrial zhasol a musel najprv
vychladnut a potom sa dal nastartovat a vymenili len cidlo teploty chladiacej kvapaliny a uz
to nerobi.
Odpovědět

Zpět na „Punto - servis“