Vymena RJ z 55 do 75
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Vymena RJ z 55 do 75
Zdravim pani, chcem sa informativne opytat, ci je mozne nahradit RJ mojho modelu 75 modelom z 55.. moje punto je r.v. 1996 1.2 MPI a chcem tam pichnut RJ z modelu 55, r.v. 1998 1.1.. chcem sa opytat, ci je to vobec mozne, alebo ci by nenastali nejake problemy s kompatibilitou.. dik
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Reklama
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Na 99.99999 percenta sa to neda. Ani by si nenastartoval s nou. Co tak skusit zohnat taku aka tam ma ist?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Já bych si tím tak jistej nebyl že to nejde páč vím že řídící jednotka z 1,1 funguje i s 1,2 a obráceně a MPI 75 je stejnej jak 1,2 akorát má jiný vstřikování a vyráběli je souběžně takže by to mohlo jít ale taky nemuselo...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Tak som sa vam nastval a naostro som jednoducho skusil vybrat konektor a zapojit do RJ z 55 (kedze ju mam vymontovanu).. Nieze by bola moja RJ v cudu, len ma to tak napadlo a zaujimalo..
A vysledok je taky, ze ani palivove cerpadlo si neprdlo, nie este nastartovat.. a pre info ja mam viecbodovy vstrek a 55-ka ma vstrek len jeden, takze tam to cele riadenie paliva je absolutne nekompatibilne..
A vysledok je taky, ze ani palivove cerpadlo si neprdlo, nie este nastartovat.. a pre info ja mam viecbodovy vstrek a 55-ka ma vstrek len jeden, takze tam to cele riadenie paliva je absolutne nekompatibilne..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Na to aby si mohl nastartovat potřebuješ ještě jednotku imobilizeru a čip z klíče pokud jednotka z 55ky není odblokovaná, proto ti nešel benzín a MPi ma vstřiky zapojeny paralelně takže to nevadí.
MK1 Punto 1.2 Midnight blue
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena RJ z 55 do 75
To nějak strácí logiku,že by všechny vstřiky byly zapojeny paralerně.Vstřikovaly by i do válců ve výfuku,sání a kompresi.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: Vymena RJ z 55 do 75
75ka nemá sekvenční vstřikování to mají GTčka
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87