Chcípání motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Chcípání motoru
Pročetl jsem tady spoustu témat na nepravidelný běh motoru,vynechávání při startu a pod.Na mém puntu se objevil jiný úkaz o kterém tady nic není(nebo jsem to neobjevil),motor se chová normálně,necuká,nechcípá studený ani zahřátý,nekolísají otáčky a pod.Jen že někdy se stane(zatím 3x)se po vypnutí nepodařilo ho nastartovat,prostě jen točil,občas škytl a nic.Kontrolka elektroniky motoru nic nehlásí,čerpadlo v nádrži slyšitelně běží.Po zhruba půl hodině klidu,motor šel normálně natočit.Bylo to tak ve všech třech případech.Setkal se někdo z něčím takovým?
Lancia Y 1.1.....
- Reklama
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Chcípání motoru
A nesvieti ti kontrolka kódu,keď to neštartne?,lebo mne to takto robilo.Prestriekol som kontaktolom otvor zámky spínača a prestalo to.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: Chcípání motoru
mne nieco podobne par krat urobilo GT. len s tym rozdielom ze trebars na 5ty krat chytilo.
PS: robi ti to vzdy ked bol motor zohriaty,alebo aj pri studenom?
PS: robi ti to vzdy ked bol motor zohriaty,alebo aj pri studenom?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Chcípání motoru
Udělalo to jednou při studeném a dvakrát při zahřátém motoru,přijel jsem ke garáži,vypnul to a šel otevřít vrata.No a už to nechytlo,jen to tak poblafávalo a to bylo vše.Tak jsem to uklidil do garáže ručně,no a zhruba za půl hodiny normálně startnul.Další den už to bylo mrtvé úplně.Teď startér jen točí motorem a jinak mrtvo.Na diagnostiku to nedostanu,nechci riskovat tažení bez posilovače brzd.Zkusím ještě prozkoumat všechny konektory a dál se uvidí.Zatím nebylo moc času se v tom hrabat.
Lancia Y 1.1.....
Re: Chcípání motoru
bude to nejspíš čidlo otáček na klice.BEZ NĚHO TO NEJDE NAHODIT nikdy.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chcípání motoru
prebehni vsetky poistky a rele v okolo motora. kamaratovi presne toto iste robilo auto,za studena chytalo jak besne a za tepla nikdy. vzdy musel cakat do vecera alebo kym motor vychladne.po dvoj hodinovom hladani a diagnostikovani v servise to nakonec bolo vedne rele vstrekovania paliva. skus to pre istotu pozret.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Chcípání motoru
Tak že problém nalezen a vyřešen,rossi se trefil přesně,byl to snímač otáček klikového hřídele.Při měření ukazoval požadované hodnoty,ale stačilo pohnout konektorem a vše bylo jinak.Nedalo mi to a dal jsem se do pitvy kablíku,výsledek byl zajímavý,kousek od konektoru byla izolace těch tří kablíků jako žvýkačka,totálně rozleptaná.Podotýkám že jinak ta hlavní bužírka i to stínění byly nepoškozené,tak je mi trochu záhadou jak k tomu mohlo dojít.No nakonec jsem tam dal nové čidlo a punťa opět jede.Dík všem co se snažili poradit.
Lancia Y 1.1.....
Re: Chcípání motoru
právě proto sem psal že to bude to čidlo.měl sem přesně stejně rozpadenou izolaci těsně za čidlem.Zřejmě soudruzi ve fiatu používají "velmi " kvalitní materiály.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002