Pokaždé špatný start CNG i benz.
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Pokaždé špatný start CNG i benz.
Ráno, v poledne i večer-musím dlouho trápit startér cca 10vteřin. Benzinový vstřik je tam jeden-do sání, plynové 4ks-před tím. Nikde nic nesvítí, po naskočení motor přede jak veritaska. Plyn neuchází, benz.čerp. tlačí. ejator a děkuji.
- Reklama
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
zkoušel jsi svíčky a kabely? nemáš už slabou baterku?
který máš rok výroby?
vzduchový filtr si mněnil kdy?
zajímavé je že jednou píšeš do dieselu a podruhé do části pro cng tak co máš vlasně za motor
to jsou věci které bych zkusil nejdřív a pak bych se ptal dál
který máš rok výroby?
vzduchový filtr si mněnil kdy?
zajímavé je že jednou píšeš do dieselu a podruhé do části pro cng tak co máš vlasně za motor
to jsou věci které bych zkusil nejdřív a pak bych se ptal dál
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Mám Bipower 99, stav tachometru 110000km-dá se tomu i věřit!? Auto stálo rok v bazaru!! Všechno co píšeš jsme dělali. Snad to nebudou tlaky ve válcích?? Díky eja
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
máš variantu u které si můžeš startovat na to na co jsi dojel já ne mně startuje vždy na benzín
na co startuješ?
asi nechat zkontrolovat vstřiky pokud se nepletu tak by to diagnostika mněla objevit.
podívej s tady
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... g&start=15
na co startuješ?
asi nechat zkontrolovat vstřiky pokud se nepletu tak by to diagnostika mněla objevit.
podívej s tady
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... g&start=15
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
No, ty vstřiky budou asi blbost pokud to dělá při benzínu i plynu, že? Taky jsem s tím dlouho laboroval. Netočil jsem startérem nikdy zbytečně dlouho, když to nechytlo hned, dal jsem mu dvě vteřinky zkusil znovu. Pak už to z 90% naskočilo. Měnil jsem a zkoušel leccos a pak po jedné pravidelné údržbě spočívající ve výměně oleje, filtru a vzduch. filtru to rázem ustalo a už se to nikdy neobjevilo. Mám už po další výměně a stále je to v nejlepším pořádku. Tak nevím, že by ten vzduch?
Multipla Bipower 1,6 /2000
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Začínám se bát, že by tlaky ve válcích? Ve čtvrtek jdu na diagnostiku, dám vědět. Jo a díky za reakce-ejator
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
zkusil jsi tu diagnostiku?
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
jdu až ve čtvrtek, čiao-napíšu.
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Nikdo nic, ani diagnostika. Chvíli si dám klid a pak jdu do druhého kola. ejator
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Ahoj
Takhle dlouhá startování, ať už na plyn nebo benzín, většinou způsobuje vadný snímač otáček klikové hřídele. Ten když vynechává impulsy, tak je jedno na jaké palivo je auto přepnuté. Někdy je vadný přímo snímač, ale v mém případě stačilo rozebrat totálně zoxidovaný a zasviněný přípojný konektor a kabely sletovat a dobře zaizolovat. Snímač je váleček, z kterého vychází černý kulatý kabel a je umístěný před motorem proti zubatému obvodu klikové řemenice. Asi po třiceti centimetrech je na kabelu od snímače zmíněný konektor. Zespoda je velice dobře přístupný.
Nezaručuji, že je to problém zrovna Tvého mloka, ale zkus to.
Takhle dlouhá startování, ať už na plyn nebo benzín, většinou způsobuje vadný snímač otáček klikové hřídele. Ten když vynechává impulsy, tak je jedno na jaké palivo je auto přepnuté. Někdy je vadný přímo snímač, ale v mém případě stačilo rozebrat totálně zoxidovaný a zasviněný přípojný konektor a kabely sletovat a dobře zaizolovat. Snímač je váleček, z kterého vychází černý kulatý kabel a je umístěný před motorem proti zubatému obvodu klikové řemenice. Asi po třiceti centimetrech je na kabelu od snímače zmíněný konektor. Zespoda je velice dobře přístupný.
Nezaručuji, že je to problém zrovna Tvého mloka, ale zkus to.
Fiat Multipla BiPower r.v. 2000
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Moc děkuji, zkusím. Udělám to zároven s výměnou rozvodového řemene, opravy startéru a dám i nový klinˇák, eja.
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Ahoj
Tak se mi to zase potvrdilo, u kamaráda. Snímač v pořádku, konektor totálně v pr..li. Nevím, jestli to byla hrubá konstruktérská chyba, nebo úmysl, když ten propojovací, nevodotěsný konektor umístili na to nejhorší, nejexponovanější místo, kam ho mohli dát. Lidově se tomu říká kurvítko, voda se solí a jinými silničními rozmrazovacími zázraky časem rozežere propojovací piny a nepravidelné, časem se zhoršující problémy se startováním jsou na světě a hojné návštěvy servisů jsou zaručeny. Tam většinou nabídnou výměnu celého snímače, ale ne kompletního konektoru, vsunou konektor nového snímače do zevnitř rozežraného protikusu. Po té manipulaci to nějakou dobu seká dobrotu, ale po nějaké době se problémy se startováním pochopitelně vracejí a člověk na to kouká s otevřenou a nejraději by toho auta kopnul!
Tož tak, nějak jsem se rozkecal, snad ta moje zkušenost pomůže více lidem.
Tak se mi to zase potvrdilo, u kamaráda. Snímač v pořádku, konektor totálně v pr..li. Nevím, jestli to byla hrubá konstruktérská chyba, nebo úmysl, když ten propojovací, nevodotěsný konektor umístili na to nejhorší, nejexponovanější místo, kam ho mohli dát. Lidově se tomu říká kurvítko, voda se solí a jinými silničními rozmrazovacími zázraky časem rozežere propojovací piny a nepravidelné, časem se zhoršující problémy se startováním jsou na světě a hojné návštěvy servisů jsou zaručeny. Tam většinou nabídnou výměnu celého snímače, ale ne kompletního konektoru, vsunou konektor nového snímače do zevnitř rozežraného protikusu. Po té manipulaci to nějakou dobu seká dobrotu, ale po nějaké době se problémy se startováním pochopitelně vracejí a člověk na to kouká s otevřenou a nejraději by toho auta kopnul!
Tož tak, nějak jsem se rozkecal, snad ta moje zkušenost pomůže více lidem.
Fiat Multipla BiPower r.v. 2000
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Překontrolováno jak technicky tak i prakticky. V noci 22h, po tmě, manželka zatočila startérem a já hlídal jiskru. Hned při prvním sepnutí - BLESKY. Že by málo směsy?? Čidlo motoru?? Znovu připomínám-po 30minutách vychladnutí motoru, vždy špatný start!!! Děkuji za reakce-ejator
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Vadný snímač otáček klikovky neovlivňuje zapalování, ale vstřikování obou druhů paliva. V okamžiku, kdy to nepůjde nastartovat, tak si přepni na benzín a nech někoho zkusit startovat. Zároveň čuchej k výfuku, neucítíš nic. Pokud by se palivo vstřikovalo, tak by jsi ten benzínový smrad určitě ucítil.
Ahoj
Ahoj
Fiat Multipla BiPower r.v. 2000
Re: Pokaždé špatný start CNG i benz.
Pošli mi tel.č. na tebe. Hned zavolám, dík.