no pri tom katalyzatore som to ja odrezal flexkou
predpokladam teda, ze chces menit cast vyfuku. Nasledne som tam odvrtal zvysky skrutiek a spojil normalnou skrutkou.
Kontrolka EOBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Kontrolka EOBD
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- Reklama
Re: Kontrolka EOBD
uz mam vyfuk nahodeny a spravil som to tak ako ty, som sa s tym chvilu trapil, ale potom som to odvrtal . Skoda ze som si neprecital tvoj prispevok skor, mohol som si usetrit par hodin zivota Dal som tam nerezove sroby a snad nabuduce nebude problem .Inac tie polske vyfuky ... no ja neviem ...su sice pokovene, ale zvary su bez povrchovej upravy ... tam to prehrdzavie asi o dost skor .
Re: Kontrolka EOBD
No a aby som to uzavrel, cela povodna zavada bola v snimaci na klukovom hriadeli. Ten horny snimac som nameral tiez, ze nema ziadny odpor, ale podla vsetkeho pracuje na inom ako indukcnom systeme, takze ten bude asi dobry . Kolisanie otacok sposobila trhlina vo vyfukovom potrubi za katalyzatorom, sice sa mi to nezdalo, ale po vymene vyfuka je to ok. Najviac zakerne bolo podla mna , ze diagnostika neukazala ziadnu poruchu a auto bolo nefunkne. Az ked som sa dozvedel tu na fore, co je pravdepodobne zle a demontoval a premeral som snimac, tak po opetovnom zapojeni a startovani, ktore trvalo trochu dlhsie (4s) mi ukazalo chybu P0335. Celu opravu trocha skomplikoval aj vadny akumulator. No a dnes som este zistil, ze mi nieco piska , zda sa , ze lozisko v alternatore, ale to budem v pripade potreby riesit v sekcii na to urcenej . Dakujem vsetkym zucastnenym za pomoc.
Re: Kontrolka EOBD
ty svary na výfuku si natři barvou co snáší vysoký teploty, třeba na kamna nebo prostě něco co ti leží doma at nevyhazuješ prachy. mám oba výfuky poláky, natřený svary a zatim po 4 letech držej.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)