Punto 1.2 8V 2001
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto 1.2 8V 2001
Ahoj Puňtáci mám prosbu budu dělat rozvody a chci se zeptat jak dlouho trvá komplet výměna rozvodů v servisu.Mě bylo řečeno že za práci tak 2000,-.Což se my zdá dost.
- Reklama
Re: Punto 1.2 8V 2001
Takovej malej servis v Kralupech
Re: Punto 1.2 8V 2001
v servisu s dobrym vybavení tzn. zvedák, kočka a přípravky to moc netrvá. jestli ty 2000 jsou jenom za práci, tak je to dost. časově bych to viděl max. na 2h i se svačinou. u tohodle motoru je to poměrně jednoduchý. Doma v garáži bez zvedáku nebo jámy, kočky, výrobou přípravků a hledáním nářadí se to značně protáhne.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Punto 1.2 8V 2001
Je to jen za práci tak nevím kam to dát aby mě neoškubaly.Taky možná bude dobré vyměnit těsnění pod hlavou asi si koupím díly koukal jsem na http://www.levneautodily.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ale nevím co vybrat když budeš od té dobroty a napíšeš co všechno k tomu je potřeba.
Dík Lukáš
Dík Lukáš
Re: Punto 1.2 8V 2001
ty rozvody je nejlepší měnit až když foukne těsnění, jestli máš pochybnosti že to brzo foukne, tak s těma rozvodama počkej(jestli není řemen na hadry). Těs. vydrží, tak kolem100000- 130000km. jestli máš takovejhe podobnej nájezd, tak to můžeš udělat preventivně a aspon se pak nemusej řešit věci způsobený přehřátím (zkroucená nebo prasklá hlava, rozpečený sací potrubí apod. nebo třeba i čištění zbytku těsnění je pak rychlejší než když tam je napečený). Když to uděláš ted, když je to ještě zdrávý a máš to auto rád, tak potřebuješ rozvodovej řemen, rozv. kladku, vodní pumpu, těs. pod hlavou , šrouby hlavy, těs. výfuk. svody, olej, olej filtr, chladící kapalina, guferka dříku ventilů, dobrý je pastou zabrousit ventily, možná gufero vačky, těsnění sacího potrubí. To by mělo bejt maximum. něco se dá vynechat. Ale v servisech to většinou dělaj komplet páč za to ručej-možná vynechaj broušení ventilů, guferka ventilů, těs. sácího nebo výfuk potrubí. Doma to každej lepí podle svýho uvážení. Taky jde o to jestli, když si přineseš svoje díly, tak ti to někde vůbec udělaj. servisy maj svoje dodavatele a maj z nich marži na díly, takže aby tě pak zas nenátahli na práci. Ale jestli po tobě bude chtít někdo za všechno i z dílama víc jak 10 000, tak je to hladovina. Rozumný by to bylo tak za 8000, ale nejsem naivní.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1.2 8V 2001
Cože??? To myslíš jako vážně jo? I kdyby tam měl 2 kladky tak je to 1000 + 600 řemen, pumpa 700, těsnění pod hlavu max 600, kapalina max 300, olej polosyntetika 450, filtr 120, těsnění výfuku 200, K čemu šrouby hlavy? těsnění sání 300 zbytek bych vynechal! materiál dejme tomu 4300 a za 3hodiny maximálně nemám co dělat což znamená do 5500 se musíš vydatracer píše:ty rozvody je nejlepší měnit až když foukne těsnění, jestli máš pochybnosti že to brzo foukne, tak s těma rozvodama počkej(jestli není řemen na hadry). Těs. vydrží, tak kolem100000- 130000km. jestli máš takovejhe podobnej nájezd, tak to můžeš udělat preventivně a aspon se pak nemusej řešit věci způsobený přehřátím (zkroucená nebo prasklá hlava, rozpečený sací potrubí apod. nebo třeba i čištění zbytku těsnění je pak rychlejší než když tam je napečený). Když to uděláš ted, když je to ještě zdrávý a máš to auto rád, tak potřebuješ rozvodovej řemen, rozv. kladku, vodní pumpu, těs. pod hlavou , šrouby hlavy, těs. výfuk. svody, olej, olej filtr, chladící kapalina, guferka dříku ventilů, dobrý je pastou zabrousit ventily, možná gufero vačky, těsnění sacího potrubí. To by mělo bejt maximum. něco se dá vynechat. Ale v servisech to většinou dělaj komplet páč za to ručej-možná vynechaj broušení ventilů, guferka ventilů, těs. sácího nebo výfuk potrubí. Doma to každej lepí podle svýho uvážení. Taky jde o to jestli, když si přineseš svoje díly, tak ti to někde vůbec udělaj. servisy maj svoje dodavatele a maj z nich marži na díly, takže aby tě pak zas nenátahli na práci. Ale jestli po tobě bude chtít někdo za všechno i z dílama víc jak 10 000, tak je to hladovina. Rozumný by to bylo tak za 8000, ale nejsem naivní.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Punto 1.2 8V 2001
Dobře tak jsem objednal todle ale těsnění výfuku tam nikde není:
C2H0I007BB01 vodní pumpa FEBI 638,00 766,00 638,00 766,00
C2H0I009C001 Těsnění, kryt hlavy válce FEBI 136,00 163,00 136,00 163,00
C2H0I0112201 sada rozvodového řemenu FEBI 713,00 856,00 713,00 856,00
C2H0I00B2B01 Těsnění, hlava válce FEBI 383,00 460,00 383,00 460,00
Dopravné - Osobní odběr zdarma zdarma
Cena celkem 1 870,00 bez DPH, 2 244,00 vč. DPH
C2H0I007BB01 vodní pumpa FEBI 638,00 766,00 638,00 766,00
C2H0I009C001 Těsnění, kryt hlavy válce FEBI 136,00 163,00 136,00 163,00
C2H0I0112201 sada rozvodového řemenu FEBI 713,00 856,00 713,00 856,00
C2H0I00B2B01 Těsnění, hlava válce FEBI 383,00 460,00 383,00 460,00
Dopravné - Osobní odběr zdarma zdarma
Cena celkem 1 870,00 bez DPH, 2 244,00 vč. DPH
Re: Punto 1.2 8V 2001
já jsem psal, že je to maximum. ty díly se daj sehnat i o něco levnějc, ale budiž ještě je to dobrý. to těsnění výfuku je mezi svodama a hlavou (jsou tam 2 a 1 stojí 50), těsnění sání (sada) stojí mimimálně 430 (je jiný než u mk1-gumičky-ale většinou se daj ještě použít). hodně věcí se dá vynechat, ale ty šrouby ne. Ty co řikaj na co šrouby, tak je ještě asi nikdy nevyděli (koroz, bordel=vykurvýš závity v bloku nebo špatnej dotahovací moment, taky se po dotažení trvale protáhnou) a hlavně ti to žádnej servis nebude dělat bez novejch šroubů (asi 300,-). Za 1200 ještě k tomu s dph ti to nikdo dělat nebude (možná nákej kámoš co to má jako koníček a full servis výbavu). Sám si viděl co chtěj jenom za rozvody (to je o proti tomu pohodička) těm 3 hodinám při full výbavě servisu moc nevěř. ono jenom škrabání starýho těsnění nebo čištění závitů v bloku zabere spoustu času (když to má za něco stát). pak tam jsou všeljaký technologický pauzy typu zavadnutí silikonu na pumpě apod. Však uvidíš. A nebo se dohodni s tim, jak to dělá za 3 h at ti to za 1200 udělá.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Punto 1.2 8V 2001
Značkový servis 761,- Kč + DPH za práci. http://www.imofa.cz/servis/cenik.html" onclick="window.open(this.href);return false;adolf píše:Ahoj Puňtáci mám prosbu budu dělat rozvody a chci se zeptat jak dlouho trvá komplet výměna rozvodů v servisu.Mě bylo řečeno že za práci tak 2000,-.Což se my zdá dost.
Je otázka, kolik budou chtít za materiál.
Sada pro benzín 8V (řemen, kladka, pumpa) je odhadem za 2 litry v prvovýrobní kvalitě.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Punto 1.2 8V 2001
Tak jsem to nakonec uhádal za práci na Rovodech + výměna oleje na 1200,- v jednom malém servisu.S cenou dílu souhlasili akorát my vymluvili to těsnění pod hlavou protože je to údajně blbost a když by se to dělalo tak by rovnaly i hlavu. Olej to taky žere normálně tak 1 L na 10000km a najeto 93000km tak to doufám vydrží a nebudu to nikdy muset dělat v servisním manuálu nic takového stejně není předepsané.
Re: Punto 1.2 8V 2001
těch 100-130 to je praxe kdy u 90 % punt 1,2-8v těsnění odejde. je otázka jestli to tvoje s těma 93 není stočenina a třeba se to už někdy měnilo. Když se to udělá preventivně, tak se nic rovnat nemusí páč není co (ale oni to dělaj většinou i tak páč za to ručej a nechce se jim to škrabat a je to jistota-doma na to každej prdí) Ty rozvody ti pak daj zas nový a platit budeš znova to samý. Je to všechno loterie a pravdu maj v tom, že to co funguje, tak se do toho neleze. Když to vydrží 40 bude to v pohodě. když ti foukne za 7, tak abys pak nebyl nasranej.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Punto 1.2 8V 2001
Stejně si myslím že je to blbost to měnit nechce se my věřit že to nejsou schopný ty auta udělat aby to vydrželo aspoň 150 000. Zkusím se poptat známého co bydlí v Italií jaký na to má názor až tam v létě pojedu.V chytré knížce je napsáno že by to mělo vydržet bez zásahu 150000km a motory fiat jsou známý svou odolností.Právě mám takový pocit že většina těch punt je dovezena a že má mnohem víc než je deklarováno a pak z toho vznikájí takové fámy.Všude se píše že z fiatu teče olej a u mého kousku je motor suchý až na jedno místo kde trochu vzlíná jinak vše původní.
Re: Punto 1.2 8V 2001
seš rozhodnutej, dej si jenom rozvody a nebo nic (potkat se nic nemůže) a je to vyřešený. jestli to nemáš zamaštěný, tak to asi nebude stočenina a aspon těch 130 vydrží. Rozvody se měněj po 120 tis. nebo po 6 letech. Tvoje má 10, tak jestli to měl před tim nákej student manuálů, tak už to máš vyměněný.
T.H. 150 vydrží, ale to se s tim musí umět jezdit, co si budeme povídat, je to slabý a každej tomu dává. . .a 100 není žádná vyjímka i u těch co to maj od novoty (viz hledat) speciálně tyhle motory na to trpěj, jinak vydržej hodně.
T.H. 150 vydrží, ale to se s tim musí umět jezdit, co si budeme povídat, je to slabý a každej tomu dává. . .a 100 není žádná vyjímka i u těch co to maj od novoty (viz hledat) speciálně tyhle motory na to trpěj, jinak vydržej hodně.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Punto 1.2 8V 2001
Předemnou to měla učitelka a údajně s tím jezdila jen po Praze asi fakt nemělo to ani dálniční známku a po deseti letech je to vevnitř jako nový.Spojka není měněná a jediná drobnost co mechanik našel že tam byl propálený kabel ke svíčce.