palivovy filtr

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

jirkatravna461
Fiaťák
Příspěvky: 99
Registrován: 17 pro 2009, 20:32
Bydliště: Javorník u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Re: palivovy filtr

Příspěvek od jirkatravna461 »

Matto píše:
peta.smolik píše:Já předpokládám tak trochu manuální zručnost od každého soudruha :lol:
a vieš o tom že na Punto sa robili 2 tipy palivových filtrov? a ten druhý sa už tak ľahko nemení...
Nedávno jsem taky měnil filtr a obchodě mi nabízela dokonce tři druhy filtrů. Musel jsem jet neprve domů a mrknout se jaký tam mám. Jedno má pouze na každé straně trubičky na nasazení hadiček a obyč sponku, jedno je udělaný na original rychlospoječky se zoubkama a jedno je šroubovací pomoci průtokových šroubů.
Já jsem samozřejmě měl to nejdražší s těma šroubama. Záleží prí na to jaká máme v autech čerpadlo (BOSCH, VALEO, a ještě nějaké jiné.)

Takže doporučuji se první mrnout a potom kupovat.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: palivovy filtr

Příspěvek od peta.smolik »

Matto píše:
peta.smolik píše:Já předpokládám tak trochu manuální zručnost od každého soudruha :lol:
a vieš o tom že na Punto sa robili 2 tipy palivových filtrov? a ten druhý sa už tak ľahko nemení...
Tak ten co se nemění lahko jsem měl i já ale už mám ten co se mění lahko Ten co se lahko neměnil byl ale taky v poho :lol:
Hoši mám dojem že tady šlo někomu o to jak vymění bez problémů filtr A každej další názor dělá z jednoduchýho úkonu strašnou vědu plnou komplikací a překážek
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
jirkatravna461
Fiaťák
Příspěvky: 99
Registrován: 17 pro 2009, 20:32
Bydliště: Javorník u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Re: palivovy filtr

Příspěvek od jirkatravna461 »

peta.smolik píše:
Matto píše:
peta.smolik píše:Já předpokládám tak trochu manuální zručnost od každého soudruha :lol:
a vieš o tom že na Punto sa robili 2 tipy palivových filtrov? a ten druhý sa už tak ľahko nemení...
Tak ten co se nemění lahko jsem měl i já ale už mám ten co se mění lahko Ten co se lahko neměnil byl ale taky v poho :lol:
Hoši mám dojem že tady šlo někomu o to jak vymění bez problémů filtr A každej další názor dělá z jednoduchýho úkonu strašnou vědu plnou komplikací a překážek
Jinými slovy, vyměnit palivový filtr je naprosto jednoduchá záležitost ikdyž se jedná o ten těžkoměnící se :) , ale je třeba být asoň malininko zručný. Moje přítelkyně by to asi nezvládla :D :D
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Uživatelský avatar
Matto
Všeználek
Příspěvky: 2443
Registrován: 12 zář 2007, 11:05
Bydliště: Trenčín,Horné Srnie

Re: palivovy filtr

Příspěvek od Matto »

no nechcem sa hádať, ale ja aj kopa dalších ludí zlomila pri tej výmene náustok na palivovom čerpadle, čo ma stálo 33€ za druhé čerpadlo, mne sa nezdá odklopenie sedačiek, povolenie 3 skrutiek a odpojenie jednej hadice žiadna veda, ale budiš...chcel som len poradiť...inak ako si to prerobil na ten s hadičkami?, lebo ja mám ten šrobovací a mal som problém, že mi v tých spojoch slzil benzín, tak som chvilu uvažoval ,že by som to prerobil na ten ,,čo sa meni lahko,, :roll: , ale nevychádzali mi dlžky hadíc...
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: palivovy filtr

Příspěvek od peta.smolik »

Matto píše:no nechcem sa hádať, ale ja aj kopa dalších ludí zlomila pri tej výmene náustok na palivovom čerpadle, čo ma stálo 33€ za druhé čerpadlo, mne sa nezdá odklopenie sedačiek, povolenie 3 skrutiek a odpojenie jednej hadice žiadna veda, ale budiš...chcel som len poradiť...inak ako si to prerobil na ten s hadičkami?, lebo ja mám ten šrobovací a mal som problém, že mi v tých spojoch slzil benzín, tak som chvilu uvažoval ,že by som to prerobil na ten ,,čo sa meni lahko,, :roll: , ale nevychádzali mi dlžky hadíc...
Když jsem měnil ten filtr na Puntě poprvý byl u toho kámoš co měl Punto z 96 a ten mně varoval abych nikdy pod sedadla nelezl a vysvětlil proč je to to nejblbější řešení(ani v autor.servisu Fiat to tak nedělají) a tak jsem ho poslechl a tu výměnu mi tenkrát udělal on a složitý to nebylo asi proto že s délkou hadice prostě není na 1rok starým autě problém
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: palivovy filtr

Příspěvek od Graun »

Matto píše:...chcel som len poradiť...inak ako si to prerobil na ten s hadičkami?
Pokud bych to měl dělat já, tak vystřihnu tu hadici od čerpadla k tomu filtru a nahradím ji novou. Pak tam stačí dát jen sk pásky. Druhou stranu do motoru bych nastavil také hadicí. Jako propojku bych použil část původního filtru (ta přípojka).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
Puntak
Fiaťák
Příspěvky: 114
Registrován: 24 zář 2009, 21:12

Re: palivovy filtr

Příspěvek od Puntak »

děkuji za rady:)
Škoda 120L > Fiat Punto MKI Selecta 60SX 1.2 SPI + LPG, 44KW (manuál)
Uživatelský avatar
another
Fiaťák
Příspěvky: 140
Registrován: 27 zář 2010, 16:29

Re: palivovy filtr

Příspěvek od another »

Palivový filtr vyměněn dle návodu a asi úspěch neteče po projetí.No uvidím,připadalo mi to docela lehký ho vyměnit.Únik benzínu nula nula nic jen to co bylo ve starém filtru.Netuším jakou verzi mám(vybíral jsem dle eperu podle VINu,většinou to sedí).Na hadičkách jsou objímky které se nasadí na filtr a je to,ani jsem nepotřeboval motexy na stažení hadic.Díky za rady v tématu.
Fiat Punto 60 SX, r.v. 1997, 3dv., French Exports
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
iury
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 07 bře 2011, 18:07

Re: palivovy filtr

Příspěvek od iury »

Nazdar, mam Mk2 1,2 44kW.. Neviete ci sa tam meni filter rovnako ak na Mk1?
Smrťák
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 361
Registrován: 20 bře 2011, 08:25

Re: palivovy filtr

Příspěvek od Smrťák »

Nemění
Sbohem. :-)
iury
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 07 bře 2011, 18:07

Re: palivovy filtr

Příspěvek od iury »

A ako sa meni? Ci sa nemeni vobec? Lebo nechapem trosku
kkristian
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 220
Registrován: 18 lis 2009, 13:48

Re: palivovy filtr

Příspěvek od kkristian »

na mk2 sa filter nemeni vobec, je sucastou palivoveho cerpadla.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: palivovy filtr

Příspěvek od majco »

kkristian píše:na mk2 sa filter nemeni vobec, je sucastou palivoveho cerpadla.
tak tak mk2 a mk2b tak isto stilo doblo a nové fiaty to majú pri čerpadle a plánovaná výdrž vo fiate je 240 000 km na našom firemnom sme mali 590 000 a čerpadlo sa nemenilo je tam taká plastová nádobka a v tom je filter.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“