Zdarec,
Dnes mi definitívne odišiel výfuk a začalo to hučať ako sviň:)
Preto moja otázka znie:
Poraďte mi prosím nejakú dobrú značku výfukov-klasika-nie športový, jedná sa mi o poslednú časť-najbližšie k nárazníku:)
Nechcem kúpiť nejaký šmejd ktorý mi po roku prehrdzavie. Preto poraďte kam sa obrátiť, na aké predajne prípadne eshopy.
Ešte dotaz k montáži,zvládne to aj laik ako som ja?Musí sa to variť alebo sa len šróbuje? Chcem sa dačomu priučiť a nedávať auto do servisu s každou blbosťou:)
Jedná sa o MK2a 1,28V 44kw 2001.
Díky!!
Rada-výfuk
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Rada-výfuk
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
- Reklama
Re: Rada-výfuk
Zadny vyfuk aspon u mk1 sa len sroubuje a netreba zvarat. U mk1 je vyfuk z troch navzajom zosroubovanych casti - Predny vyfuk je rura od liatinovych zvodov cez vlnovec po katalyzator, potom samotny katalyzator a nakoniec zadna cast s dvoma tlmicmi. Pri vymene vlnovca napriklad treba zvarat. Na mk2 to bude asi podobne.
Hmm, dobra znacka ? nuz netusim, absolvoval som vymenu, ale neriesil som znacku, ono ked je to plech, tak hrdzaviet bude. To by musel byt cely nerezovy aby nehrdzavel zvnutra. Je to tak 5 rokov po vymene a je v dobrom stave. Predtym som menil vlnovec.
Hmm, dobra znacka ? nuz netusim, absolvoval som vymenu, ale neriesil som znacku, ono ked je to plech, tak hrdzaviet bude. To by musel byt cely nerezovy aby nehrdzavel zvnutra. Je to tak 5 rokov po vymene a je v dobrom stave. Predtym som menil vlnovec.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Rada-výfuk
Může tam být i pouze 1 tlumič
Re: Rada-výfuk
jestli tam je ještě původní, tak je střední i koncový jeden celek. podle novýho pak musíš ten původní uříznout abys moh nechat střední díl. jestli to už někdo měnil, tak jenom šroubovat a pak je občas utrpení ten starej vytáhnou (rez). nic se nevaří. je uplně jedno co tam dáš. já se zaměřuju na nejnižší cenu. střední mám nákej polskej a drží už třetí rok. některý jsou třeba 3x dražší a divil bych se kdyby držely 9 let. akorát si dej pozor aby ten novej koncovej neměl výrazně delší tlumič, jinak ti to bude mlátit do nápravy, když budou sedět vzadu lidi. já koupil koncovej ,,novak´´ ten má právě delší tlumič. už si přesně nepamatuju ale možná by ten původní stačilo uříznout kapku dál a byl by klid. ale mám dojem, že pak by to stejně nepasovalo na silentbloky. takže opatrně.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada-výfuk
Všeobecná rada Čím těžší ten vejfuk bude tím lepší a tím dýl ti vydrží Mně prostřední díl(origo) vydržel skoro 13let ale ten zadní mám už 3. Kup klidně polskej taky sem ho koupil a v pohodě myslím že bude držet 3-4 roky
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Rada-výfuk
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem http://www.vyfukovesystemy.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše Fiaty a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo.
Re: Rada-výfuk
třeba ten polmostrow mě zas tak špatnej nepříjde, střední díl tam mám už třetí rok a pohoda. ceny zas tak uplně stejný nejsou. třeba ten polmostrow je v současnosti zhruba o 400 levnější. ale jinak jsou ty ceny za ty značkový celkem slušný.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)