Bravo T-jet a servo ?
Moderátor: peta.smolik
Bravo T-jet a servo ?
Dobry den, jsem celej zivot fiatak, nenecham na ne dopustit.Lidi co na ne nadavaj jezdi vetsinou celej zivot ve 105kach No nic, chystam se koupit nove Bravo 1.4 T-jet. Chci presedlat z pandy 100hp, kterou daruji manzelce. Doufam,ze se nekde nezrakvi, neb to auto je neuveritelna strela. No Bravo se mi moc libi, nemel jsem moznost se v nem svezt. Vsude pisou super super ale je tu jedna vada a to je rizeni , presneji prilis vykone servo. Je to opravdu neco tak hrozneho? Jaka je vase zkusenost. Prijde mi,ze ti pisalci v kravatach nevedi o cem pisi.Pry jak kdyz jedete na lede ......?????? absolutne nerozumim . V pande je tez dualtrip servo a vse je ok. Mozna by onen novinar chtel, aby mu volant brnel a kroutil se mu v rukach. Prosim dejte mi vedet jaka je Vase zkusenost ohledne serva v novem Bravu.Dekuji za odpoved.Jestli mi to muzete popsat, vzdyt T-jet ma na pristrojovce cudlik sport a tim by melo servo ztuhnout, v pande je to opravdu radost, panda drzi smer jak pribita. Mejte se fajn vsichni fiataci a la farmiere solare volare !!!!! Bowie
- Reklama
Re: Bravo T-jet a servo ?
Nejlepsi je to vyzkouset. O stilu se rikalo ze je taky preposilovane, ale jak jsem zjistil kazde je jine. Ja mam 2003 a pohoda, tchan ma 2004 JTD 16V a servo je mnohem citlivejsi. Na miste u jeho tocim jednim prstem u sveho musim dat mnohem vice sily. V praci mame Ford Tourneo Connect (2005) a tam je to jeste vic. Jako bych drzel v ruce gumovou hadici, ale je to fakt jenom o zvyku.
Re: Bravo T-jet a servo ?
ahoj, tak ja mám Bravo2 rok výroby 2010 skoro rok a keď to porovnávam za jazdy so Š130, tak je to niečo iné, na škodovke za jazdy ide ľahko točiť z volantom, ale na Bravo2 pekne z tuhne,tak neviem o čom točia niektorí novinári, inak asi mali zapnute tlačitko pre jazdu v meste kde ma silnejší učinok, som spokojní
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Bravo T-jet a servo ?
Naj si to je vyskúšať. Ale tiež som toho názoru, že je to iba o zvyku a to riadenie je normálne pekne komunikatívne. Je zaujimavé ako skoro každý český novinár si na to stažuje ale treba sa na to pozerať aj tak, že čo neni z uberwagenovského koncernu to je zlé aspoň podľa českých pepíkov. Čo je z koncernu VW to je podla nich vrchol dokonalosti. Takže asi táák. A ináč palec hore k vybranej motorizácii jak pre Padnu tak pre nové Bravíčko
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Re: Bravo T-jet a servo ?
napodobne suhlasím , bravo na uplne v pohode riadenie, v meste prijemnne ľahká manevrovateľnosť na niektorých ultra malých parkovacích miestach (bravo je stroj so širokými bokmi a nie kolobežka ) a mimo mesta pekne ztuhne takže človek "cíti" pekne chovanie vozu a vie odhadnuť limity vozu. (rezanie zakrut, akceleracia do zakruty atd, a podobne blbnutie )
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
Re: Bravo T-jet a servo ?
Servo je v pohodě, žádnej problém. Vyzkoušej a uvidíš.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: Bravo T-jet a servo ?
Byť jsem vlastník Brava, tak moje rada zní - nejlépe vyzkoušet auto na vlastní kůži. Takže zajdi za prodejcem a domluv si s ním zkušební jízdu, na prodejnách mají přece předváděcí vozy!
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán